Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 536 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, dat valt nog tegen...bij amazon is de preorder op 52,49 pond gezet....

    Ik ben benieuwd of ik kan wachten op een prijsverlaging, ik vrees van niet...
    De enige serie die ik nog moet hebben is TOS op Blu Ray, dan heb ik alles compleet maar de reden dat ik deze drie seizoenen nog niet heb gekocht is dat deze zelfs bij Amazon.co.uk normaal niet onder de GBP 40,00 per seizoen te koop zijn. Ik zie dat de prijs voor TNG zelfs nog hoger is dus ik ben bang dat ik voorlopig niet aan deze aankopen ga beginnen, jammer dat wel maar meer dan GBP 50,00 gaat teveel in de papieren lopen.


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    De enige serie die ik nog moet hebben is TOS op Blu Ray, dan heb ik alles compleet maar de reden dat ik deze drie seizoenen nog niet heb gekocht is dat deze zelfs bij Amazon.co.uk normaal niet onder de GBP 40,00 per seizoen te koop zijn. Ik zie dat de prijs voor TNG zelfs nog hoger is dus ik ben bang dat ik voorlopig niet aan deze aankopen ga beginnen, jammer dat wel maar meer dan GBP 50,00 gaat teveel in de papieren lopen.
    Het verschil in beeldkwaliteit tussen de DVD's en blu-ray's van de TOS is echt on-ge-loof-lijk, en daarom al de moeite waard. Sommige scenes kunnen moeiteloos vergeleken worden met de beste, meest recente blu-ray uitgaves.
    Zeer de moeite waard .

  3. #78

    Standaard

    Heb de Engelse release besteld.
    I Love My Sci-Fi

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Denk toch dat ik de Engelse ga pre-orderen....als ik zie hoeveel TOS nu nog steeds kost in Nederland....
    Inderdaad. NL releases zijn NOOIT goedkoper geweest. Ik ga niet 2 weken wachten op de NL release. Dit wordt (zoals gewoonlijk) importeren. Daarnaast is dit een wereldwijde release. Zowel de UK als de US hebben NL ondertiteling.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik ga niet 2 weken wachten op de NL release.
    Goh, wat zijn nu twee weken op een mensenleven? Als ik met mijn ogen knipper is er al weer een week voorbij. Of verveel je je soms stierlijk?

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Goh, wat zijn nu twee weken op een mensenleven? Als ik met mijn ogen knipper is er al weer een week voorbij. Of verveel je je soms stierlijk?
    Het gaat de meeste niet om het kijken, maar om het Hebben of te kunnen zegen van het hebben...
    Ik om die personen
    Laatst aangepast door Hombre : 04-05-2012 om 08:59

  7. #82

    Standaard

    ^^Goh, wat een bijzonder cynische en uit de hoogte komende reacties op mijn bericht. Als jullie graag wachten op de NL release dan is dat jullie goed recht. Als jullie dan ook liever 20 euro meer betalen, then by all means.

    Ik wacht al bijna een jaar op deze release. Ik ben een groot fan van Star Trek maar in de afgelopen 10 jaar is er weinig geweest om enthousiast over te worden als het om Trek gaat, op deze release (en die van de speelfilm) na. Aangezien ik sowieso 80 procent van mijn Blu Rays importeer ga ik niet nog eens 2 weken wachten op de NL release. Ik wil het gewoon zo snel mogelijk zien.

    Maar als ik straks mijn season 1 boxset dus 2 weken eerder heb zal ik beloven niet op dit forum te komen om het bij jullie er in te wrijven.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    ^^Goh, wat een bijzonder cynische en uit de hoogte komende reacties op mijn bericht. Als jullie graag wachten op de NL release dan is dat jullie goed recht. Als jullie dan ook liever 20 euro meer betalen, then by all means.

    Ik wacht al bijna een jaar op deze release. Ik ben een groot fan van Star Trek maar in de afgelopen 10 jaar is er weinig geweest om enthousiast over te worden als het om Trek gaat, op deze release (en die van de speelfilm) na. Aangezien ik sowieso 80 procent van mijn Blu Rays importeer ga ik niet nog eens 2 weken wachten op de NL release. Ik wil het gewoon zo snel mogelijk zien.

    Maar als ik straks mijn season 1 boxset dus 2 weken eerder heb zal ik beloven niet op dit forum te komen om het bij jullie er in te wrijven.
    Mee eens, als ik mijn collectie had verzameld uit NL releases was ik minstens het drie-dubbele kwijt geweest. Zijn hier echt van de pot gerukt! Mijn verzameling is ook 80-90 % UK-DE-US
    I Love My Sci-Fi

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    ^^Goh, wat een bijzonder cynische en uit de hoogte komende reacties op mijn bericht. Als jullie graag wachten op de NL release dan is dat jullie goed recht. Als jullie dan ook liever 20 euro meer betalen, then by all means.

    Ik wacht al bijna een jaar op deze release. Ik ben een groot fan van Star Trek maar in de afgelopen 10 jaar is er weinig geweest om enthousiast over te worden als het om Trek gaat, op deze release (en die van de speelfilm) na. Aangezien ik sowieso 80 procent van mijn Blu Rays importeer ga ik niet nog eens 2 weken wachten op de NL release. Ik wil het gewoon zo snel mogelijk zien.

    Maar als ik straks mijn season 1 boxset dus 2 weken eerder heb zal ik beloven niet op dit forum te komen om het bij jullie er in te wrijven.
    Euh....en de volledige release van TOS en alle andere films in prachtige boxen dan ?

  10. #85

    Standaard

    Nog iets meer dan 2 weken tot de UK release. Inmiddels is bekend dat seizoen 2 waarschijnlijk een extended cut van de klassieker Measure of a Man zal bevatten.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #86

    Standaard

    Meer informatie over de nieuwe special features van seizoen 1:

    STAR TREK: THE NEXT GENERATION—THE FIRST SEASON BLU-RAY™ BOASTS ALL-NEW CONTENT, INCLUDING AN IN-DEPTH, THREE-PART DOCUMENTARY FEATURING NEW CAST AND CREW INTERVIEWS

    Series Panel on July 12 at San Diego Comic-Con Will Reveal Before/After Images and Offer Exclusive Preview of Special Features

    HOLLYWOOD, Calif. (July 2, 2012) – Arriving on Blu-ray for the first time ever on July 24th, STAR TREK: THE NEXT GENERATION – THE FIRST SEASON will offer fans unprecedented insight into the iconic and legendary series with a wealth of brand new, original bonus content created exclusively for the release. The centerpiece of the new bonus features is a three-part, original documentary that goes behind the scenes for a look at the conception, development and creation of the show and features new interviews with the cast and crew of the popular series. The set also includes a newly produced documentary – Energized! Taking The Next Generation to the Next Level – featuring interviews with the team that transformed the series into high-definition.

    EXCLUSIVE, THREE-PART DOCUMENTARY

    The all-new, three-part documentary Stardate Revisited – The Origin of STAR TREK: THE NEXT GENERATION provides unique insight into the early beginnings of what was soon to become one of television’s most successful sci-fi series.

    The first part, entitled “Inception,” includes interviews with original staff writers D.C. Fontana and David Gerrold discussing the early days of the show and Gene Roddenberry’s mission to create a program that would live up to the cultural phenomenon of the original Star Trek series. In addition, executive producer Rick Berman looks back on the crucial pre-production period including preliminary casting choices and key creative decisions for year one. Plus, the documentary includes insight from the entire art department including Star Trek expert Mike Okuda – who, along with Denise Okuda, served as a consultant throughout the ongoing Blu-ray project – providing a revealing look at the design process for such iconic elements of the series as the Starship Enterprise and redesigned Starfleet gear for the 24th century.

    Part two of the documentary, “Launch,” features all-new interviews with cast members Patrick Stewart (Captain Jean-Luc Picard), Jonathan Frakes (Commander William T. Riker), LeVar Burton (Lt. Commander Geordi La Forge), Marina Sirtis (Counselor Deanna Troi), Brent Spiner (Lt. Commander Data), Michael Dorn (Lieutenant Worf), Gates McFadden (Dr. Beverly Crusher) and Wil Wheaton (Wesley Crusher). With never-before-seen makeup and screen test footage of the cast, fans will have their first look at Burton and Spiner trying multiple versions of their iconic design elements such as the VISOR and Data’s makeup. Plus, the cast will walk viewers through their auditioning process, and share memories of the making of Encounter at Farpoint, the fan-favorite television movie that launched the series.

    The conclusion of the three-part documentary, “The Continuing Mission,” includes first-hand accounts by Berman and producer David Livingston who detail the creation of the first season of the series from script to final edit. Members of the special effects teams also provide a never-before-seen look at the creation of the groundbreaking effects from motion control photography to video compositing techniques. Also, Denise Crosby (Lt. Tasha Yar) joins other cast members to take a look back on the controversial decision to kill off her character in the first season episode “Skin Of Evil.” Finally, Eugene Roddenberry shares memories of his father, series creator Gene Roddenberry, who was responsible for one of the most enduring and beloved franchises in history.

    ENERGIZED: TAKING THE NEXT GENERATION TO THE NEXT LEVEL

    In addition, the set also includes a newly produced documentary titled Energized! Taking The Next Generation to the Next Level, featuring exclusive behind-the-scenes footage and interviews with the FX artists and film restoration technicians at CBS Digital, detailing the philosophy and process behind the restoration.

    BLU-RAY DETAILS

    The STAR TREK: THE NEXT GENERATION – THE FIRST SEASON six-disc Blu-ray box set includes all 25 episodes from the inaugural season and is bursting with additional bonus features presented in standard definition such as archival footage, original show and episode promos, mission logs and a gag reel. The set also includes a look at taking the series to the next level in high definition for this highly anticipated release.
    Vergelijking met DVD:


    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  12. #87

    Standaard

    Wil je stoppen met die info plaatsen? Ik wilde wachten met bestellen .......

    Helaas denk ik niet dat ik het volhoud, ik ben nu eenmaal een sucker voor de extra's van Star Trek (naast het sterk verbeterd beeld).....

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wil je stoppen met die info plaatsen? Ik wilde wachten met bestellen .......
    Als je van plan was in NL te bestellen zal je wel moeten wachten, want tot mijn grote verbazing is er nog helemaal geen releasedatum voor Nederland vastgelegd.

    Naast de hierboven genoemde extra's bevat seizoen 1 ook een gagreel! (bloopers!)
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #89

    Standaard

    Nee hoor, het wordt dan de UK, of heel misschien Duitsland vanwege de exclusive bij amazon.de, maar waarschijnlijk de UK ...

    Ik vind zelf dat er weinig leuke gagreels zijn bij films/series, dus die doet mij niet niet zoveel.

  15. #90

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Zucht....ik wil echt eerst een paar andere series afkijken, maar het wordt erg moeilijk gemaakt ....

  17. #92

    Standaard

    Dit is HET grootste en meest verbluffende restauratie project voor een Blu Ray en DE titel van het jaar. Jammer dat er op dit forum zo weinig aandacht voor is.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #93

    Standaard

    Toch maar besteld, dan maar wachten met de andere series....ik ben gewoon razend benieuwd na de sampler blu-ray.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Als je van plan was in NL te bestellen zal je wel moeten wachten, want tot mijn grote verbazing is er nog helemaal geen releasedatum voor Nederland vastgelegd.

    Naast de hierboven genoemde extra's bevat seizoen 1 ook een gagreel! (bloopers!)
    Gewoon 4 maanden geduld hebben, dan komt deze ook in NL uit

    Die Franse sukkels bij Paramount snappen namelijk niets van ons Hollanders

  20. #95

    Standaard

    Gisteravond laat TNG seizoen 1 besteld en vandaag (2 dagen voor de release datum) al verzonden, wat is amazon uk toch een geweldige zaak....met een beetje geluk zit ik dinsdagavond al te kijken .

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gisteravond laat TNG seizoen 1 besteld en vandaag (2 dagen voor de release datum) al verzonden, wat is amazon uk toch een geweldige zaak....met een beetje geluk zit ik dinsdagavond al te kijken .
    Hmmm, ik heb deze al sinds juni in de pre-order staan en bij mij issie nog niet verstuurd. ik ga morgen expres en paar dagen op vakantie zodat het wachten tot bezorging niet zo ondragelijk is.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  22. #97

    Standaard

    Teleurstellend nieuws. Oplettende luisteraars hebben oppgemerkt dat er een fout zit in de geluidsmix van de pilot Encounter at Farpoint. Dialoog komt zowel uit het center als het rechter voorkanaal. CBS heeft nog geen uitspraken gedaan over dit nieuws. Dat zal wel een disc replacement worden.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Teleurstellend nieuws. Oplettende luisteraars hebben oppgemerkt dat er een fout zit in de geluidsmix van de pilot Encounter at Farpoint. Dialoog komt zowel uit het center als het rechter voorkanaal. CBS heeft nog geen uitspraken gedaan over dit nieuws. Dat zal wel een disc replacement worden.
    Deze zat ook bij teaser dus dat is vreemd. Ik heb geen center dus mij was het waarschijnlijk toch niet opgevallen. Misschien geeft het dan weer andere problemen. Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnen dan zullen we hem wel even checken.

  24. #99

    Standaard

    Heb deze post gevonden op blu-ray.com:
    Over at TrekBBS.com Maxwell Everett posted a list of all the episodes in the set and listed which other episodes have the sound of the center speaker not just coming from the center speaker:

    ----------------------
    FL = front left
    C = center
    FR = front right

    "Encounter at Farpoint" - C, FR
    "The Naked Now" - C
    "Code of Honor" - C
    "The Last Outpost" - C
    "Where No One Has Gone Before" - C
    "Lonely Among Us" - C
    "Justice" - C
    "The Battle" - C
    "Hide and Q" - FL, C, FR
    "Haven" - FL, C, FR
    "The Big Goodbye" - FL, C, FR
    "Datalore" - FL, C, FR
    "Angel One" - C
    "11001001" - FL, C, FR
    "Too Short a Season" - FL, C, FR
    "When the Bough Breaks" - C
    "Home Soil" - C
    "Coming of Age" - C
    "Heart of Glory" - C
    "The Arsenal of Freedom" - C
    "Symbiosis" - C
    "Skin of Evil" - C
    "We'll Always Have Paris" - C
    "Conspiracy" - C
    "The Neutral Zone" - C

  25. #100

    Standaard

    Blij dat ik 'm nog niet besteld heb....dit is toch wel een aardige blunder.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •