Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 536 worden weergegeven.
  1. #101
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die "aardige" mag je wat mij betreft gewoon weglaten ... het is gewoon een blunder "van jewelste"

    Ben ook blij dat 'k deze nog niet besteld heb, dat was wel het plan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #102

    Standaard

    Vandaag binnengekomen (met een mooie slipcase!), en dan lees ik dit....
    Hoewel ik nu geen speakers heb staan (alles weggehaald voor de kleintjes ), is deze situatie over een jaar wel anders, dus ik wil wel een goede versie.

    Ik zal wel even contact opnemen met amazon wat er aan te doen is.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Heb deze post gevonden op blu-ray.com:
    Als ik die lijst mag geloven zullen er zeker 3 discs vervangen moeten worden

    Ik wacht nog wel even met bestellen. Jammer, want ik móet deze set gewoon hebben!!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Als ik die lijst mag geloven zullen er zeker 3 discs vervangen moeten worden

    Ik wacht nog wel even met bestellen. Jammer, want ik móet deze set gewoon hebben!!
    Die lijst is samengesteld door Maxwell Everett die regelmatig berichten achterlaat op het TrekBBS forum. Hij is er nu ook achter gekomen dat in de aflevering Haven een echo te horen is omdat het dialoog van de center en de linker en rechter voorspeakers (waar natuurlijk helemaal geen dialoog hoort te zijn) niet synchroon loopt!

    CBS is met een onderzoek gestart. Dit kan nog wel eens een hele kostbare fout worden voor dat bedrijf.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #105

    Standaard

    Ik verwacht dat de mijne in de bus zal liggen ik straks thuis kom maar nou zit ik te denken om hem ongeopend terug te sturen. Alleen is de vraag geld dit probleem ook de versies die uitgeven in de UK. Bij TOS seizoen 2 konden bepaalde schijven niet gelezen worden toen ik de NL versie had maar de UK versie die ik toen heb besteld werkte wel goed. Maar volgens mij was het audio probleem bij Saving Private Ryan ook wereldwijd.

    Lastig ik wil hem graag zien en ik heb ook maar een 2.0 opstelling maar je wilt toch wel een goed werkend product.

    Dit is precies de rede waarom ik zins Saving Private Ryan eerst de review afwacht en dus geen preorder meer doe maar als de reviewer dit niet opmerkt en/of meld dan kan misschien beter nog langer wachten.

  6. #106

    Standaard

    En het blijft maar fouten regenen. Aangezien de 7.1 mix van Encounter at Farpoint verkeerd is heb ik geprobeerd naar de DD2.0 audiotrack te luisteren, maar deze loopt niet synchroon met het beeld. De extras hebben ook dit probleem.

    Dit probleem is wereldwijd. Ik zou hem terugsturen homernt.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    En het blijft maar fouten regenen. Aangezien de 7.1 mix van Encounter at Farpoint verkeerd is heb ik geprobeerd naar de DD2.0 audiotrack te luisteren, maar deze loopt niet synchroon met het beeld. De extras hebben ook dit probleem.

    Dit probleem is wereldwijd. Ik zou hem terugsturen homernt.
    Ik heb de nodig labels al afgedrukt want de DD2.0 audiotrack is dus ook geen optie.

  8. #108

    Standaard

    Ik heb hem vanmorgen weerop de brievenbus gedaan. Voor de mensen die hem ook besteld hebben bij amazon.co.uk het adres waar hij naar terug moet is in Venlo. Er zat ook bevestiging bij die je kon laten teken op het postkantoor als bewijs van afgifte maar omdat hij naar Venlo moet heb ik de gok genomen en hem zo op de bus gedaan.

  9. #109

    Standaard

    Normaalgezien werkt Amazon.co.uk in de benelux met voorafbetaalde verzendetiketten die gratis traceerbaar zijn.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    En het blijft maar fouten regenen. Aangezien de 7.1 mix van Encounter at Farpoint verkeerd is heb ik geprobeerd naar de DD2.0 audiotrack te luisteren, maar deze loopt niet synchroon met het beeld. De extras hebben ook dit probleem.

    Dit probleem is wereldwijd. Ik zou hem terugsturen homernt.
    De review op blu-ray.com maakt geen melding van bovengenoemde fouten. Dus het lijkt mij niet dat dit een wereldwijd probleem is?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lijkt me eerder dat de reviewer daar niet goed heeft geluisterd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Lijkt me eerder dat de reviewer daar niet goed heeft geluisterd.
    Op het forum van blu-ray.com stond een opmerking die wel logisch lijkt: de meeste reviewers zullen Encounter at Farpoint niet nogmaals bekeken hebben, omdat die ook op de sampler staat.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op het forum van blu-ray.com stond een opmerking die wel logisch lijkt: de meeste reviewers zullen Encounter at Farpoint niet nogmaals bekeken hebben, omdat die ook op de sampler staat.
    Idd. High def Digest en The Digital Bits hebben inmiddels hun recensies aangepast en melding gemaakt van het probleem. CBS is een onderzoek gestart.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #114

    Standaard

    Dat wordt dus wachten op de goede versie, verdorie
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #115

    Standaard

    Ik had het aangekaart bij amazon uk, ook omdat mijn slipcase beschadigd was, en ze hebben mij een nieuwe gestuurd (de oude kan inderdaad kosteloos naar een adres in Venlo geretourneerd worden).
    Dat zal het audioprobleem natuurlijk niet oplossen .

    Ik ga maar eerst op mijn gemak kijken hoe ik vervelend ik het probleem vind. Encounter at Farpoint vind ik het minst erg; die heb ik nog op de sampler.

    Ik snap het standpunt dat je zoiets niet moet pikken, maar zoals ik zei: ik wil eerst zelf beoordelen hoe erg ik het vind, i.p.v. af te gaan op andere reacties. Als geen enkele review het eerder had aangegeven, is de kans dat het mij opvalt ook klein, denk ik maar.
    Ervaren = weten .

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als geen enkele review het eerder had aangegeven, is de kans dat het mij opvalt ook klein, denk ik maar.
    Ervaren = weten .
    De vraag is natuurlijk of reviewers echt alle afleveringen gaan bekijken. Ik geloof daar eerlijk gezegd niets van.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De vraag is natuurlijk of reviewers echt alle afleveringen gaan bekijken. Ik geloof daar eerlijk gezegd niets van.
    Dat klopt; op blu-ray.com werd dat punt ook aangehaald.

    Ik hou ook in gedachten dat er volgens mij geen 'franchise' is, waar er fans zijn die werkelijk alles onder een vergrootglas leggen (ik kan alleen nog Star Wars bedenken). Daar impliceer ik niet mee, dat daar iets mis mee is, alleen dat het voor mijzelf minder uitmaakt.

    Ik beschouw mijzelf als een redelijk grote fan, ik heb alles van Star Trek op DVD (daarvoor heel veel op VHS), heel veel boeken e.d., maar zit lang niet op het 'fan'niveau van een echte Trekkie, simpelweg omdat mijn interesse verder reikt.

    We zullen het zien, ik heb even een paar afleveringen gescand, en het ziet er in ieder geval fenomenaal uit.....

    Ik heb trouwens ook even 10 minuten van Encounter at Farpoint bekeken, en ben met de DD2.0 audiotrack geen lipsynch probleem tegengekomen, misschien zit dit later in de aflevering?

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Ik heb trouwens ook even 10 minuten van Encounter at Farpoint bekeken, en ben met de DD2.0 audiotrack geen lipsynch probleem tegengekomen, misschien zit dit later in de aflevering?
    Het schijnt dat niet iedereen dit probleem ervaart (ook zoiets ). Bill Hunt van The Digital Bits kwam daarvoor met de volgende oplossing.

    Now... here's something important: For those of you who may be experiencing audio sync issues with the Dolby Digital audio on the extra features on the TNG BDs, check your Blu-ray player settings. Some people are reporting problems and others aren't. It appears NOT to be a player model issue or an actual problem on the discs, but rather inconsistencies in the way people have their players setup. I've done some experiments with our demo system here at The Bits, and essentially what's happening is the more work your Blu-ray player is having to do in terms of processing the video and the audio signal, the more delay between audio and video appears when watching the extras. So if you have a very good display, set your player simply to deliver the video signal without extra processing and let your display do all the work of video processing. Conversely, if you have a high-end A/V receiver, let the receiver do all the heavy-lifting with the audio decoding. In our test system, sure enough when we overworked the player (two different models - Oppo and Panasonic) a significant audio delay appeared. When we restored the proper settings, the problem cleared up. Give that a shot and spread the word when you hear others having similar problems with audio sync on the extras. That at least is NOT a problem with the discs. I should note that setting your player settings in this manner is just a good idea in general - after all, the reason you buy high-quality displays (flat screens or projectors) and A/V receivers is that they have the extra muscle to do the work in delivering the reference video and audio quality you want.


    Ondertussen lees ik dat de Australische release is uitgesteld. Ik denk dat dit met de Nederlandse (als die ooit wordt aangekonidgd) en de Duitse steelbook ook wel zal gebeuren.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  19. #119

    Standaard

    Ondertussen 4 delen gezien, en wat extra's, en ik kan nu al zeggen: ik hou 'm.

    De beeldkwaliteit is zoveel verbeterd; het is ongekend. Ik had nooit gedacht dat de serie er zo uit kon zien. De extra's zien er erg interessant uit tot nu toe, en dan moet ik de meest interessante (Stardate Revisited: The Origin of "Star Trek: The Next Generation") nog zien.

    En dan natuurlijk het geluid. Wat ik eerder aangaf: ik heb momenteel geen boxen staan, dus ik doe het met het geluid van de tv. Verder heb ik 'm nooit hard staan, omdat ik pas kan kijken als de kinderen slapen. Dus ja, dan heb ik weinig tot geen last van de geluidsproblemen.
    Daarnaast let ik altijd meer op de beeldkwaliteit dan op de audio.

    Ik kan heel goed begrijpen dat mensen nu wachten om deze te kopen (ook wegens het principe dat je ze eigenlijk niet moet 'belonen' voor een slechte kwaliteitscontrole), maar oef, als je een fan bent, dan mis je ondertussen wel wat hoor....

  20. #120

    Standaard

    En er komt vast een omruilactie

  21. #121

    Standaard

    Ik heb hem sinds verleden vrijdag binnen. Was al op de hoogte van de geluidsproblemen. Nu ik heb een 5.1 systeem en ik moet eerlijk zeggen mij stoort het helemaal niet dat bij een achttal afleveringen het geluid uit het center en de FR luidspreker komt.
    Qua geluid en beeld ben ik enorm onder de indruk als Trekkie. Het is een zee van verschil. Ik heb voor het kijken naar de bluray snel even de DVD's ingestoken om een idee te hebben van hoe het vroeger was (serie alllang niet meer bekeken op DVD).
    Ik ga in ieder geval niet omruilen omwille van deze problemen. Dat het geluid bij de extra's niet altijd synchroon loopt stoort me evenmin.
    Ik vind wel dat een 7.1 track erover is voor een tv serie. Ze hadden zich beter beperkt tot een 5.1 track.
    Btw, mss kan ik deze later verkopen als "collector's item"... de versie met een geluidsbug... met winst

    En nu op naar seizoen 2 en de rest (zonder "geluidsproblemen" dan).

  22. #122

    Standaard

    In de VS is een omruil actie gestart http://www.blu-ray.com/news/?id=9223.

    Afwachten wat ze in europa gaan doen. Ik hoop eigenlijk dat amazon.co.uk hem van de site haald tot het goed is. Net als met Saving private Ryan dan weet dat het goed zit als je hem weer wilt bestellen.

  23. #123

    Standaard

    Ik heb hem in de UK gekocht.
    Neem aan dat ik dan gewoon in nederland mee kan doen bij een eventuele omruilactie?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb hem in de UK gekocht.
    Neem aan dat ik dan gewoon in nederland mee kan doen bij een eventuele omruilactie?
    In Nederland moet de box nog uitkomen en dat zal de 'goede' box zijn, vermoed ik. Dan zal van omruilen in Nederland niet veel terecht komen verwacht ik.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    In Nederland moet de box nog uitkomen en dat zal de 'goede' box zijn, vermoed ik. Dan zal van omruilen in Nederland niet veel terecht komen verwacht ik.
    Tegen die tijd dat de box in Nederland uitkomt zijn de problemen allang opgelost. Hierdoor is er geen omruil actie nodig.

    DVD-Home
    21-11-2012 Star Trek: The Next Generation - Seizoen 1TV film/serieParamount

Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •