Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 536 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tegen die tijd dat de box in Nederland uitkomt zijn de problemen allang opgelost. Hierdoor is er geen omruil actie nodig.

    DVD-Home
    21-11-2012 Star Trek: The Next Generation - Seizoen 1TV film/serieParamount
    Die set zal zeer waarschijnlijk geen audio problemen hebben. Maar je weet maar nooit. Overigens, rond die tijd komt seizoen 2 al bijna uit in de US & UK.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #127

    Standaard

    Ik wacht wel op Nederlandse uitgave en koop hem pas als andere roepen dat het goed is.

  3. #128

    Standaard

    Waarom moet dat nou weer alleen voor Nederland zo lang duren? Lijkt mij dat hierdoor veel mensen hem in het buitenland gaan bestellen.
    Ik zag trouwens op de duitse amazon dat ze een collector's steelbook edition hebben. Jammer dat ze die alleen daar hebben.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door paulb_nl Bekijk bericht
    Waarom moet dat nou weer alleen voor Nederland zo lang duren? Lijkt mij dat hierdoor veel mensen hem in het buitenland gaan bestellen.
    Ik zag trouwens op de duitse amazon dat ze een collector's steelbook edition hebben. Jammer dat ze die alleen daar hebben.
    Geen idee want er staat al Nederlandse ondertiteling op. Maar er zijn ook andere buitenlandse uitgaves waar Nederlandse ondertiteling opstaat en al jaren te krijgen zijn die hier nog steeds niet te krijgen zijn. Maar ik denk dat meeste mensen daar niet eens weet van hebben.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door paulb_nl Bekijk bericht
    Waarom moet dat nou weer alleen voor Nederland zo lang duren? Lijkt mij dat hierdoor veel mensen hem in het buitenland gaan bestellen.
    Ik zag trouwens op de duitse amazon dat ze een collector's steelbook edition hebben. Jammer dat ze die alleen daar hebben.
    Marketing, 21 november is vlak voor de feestdagen, het moment voor kado aankopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Marketing, 21 november is vlak voor de feestdagen, het moment voor kado aankopen.
    Dat zal het wel zijn, maar dan ben ik benieuwd wanneer ze seizoen 2 gaan uitbrengen.

    Amazon UK en DE hebben inmiddels het product uit het assortiment gehaald.

    Ik heb CBS in Amerika gemaild of ik ook in aanmerking kwam voor de replacement discs. Ik kreeg daar niet direct een antwoord op. Enkel een standaardmail waar ze naar mijn gegevens hebben gevraagd en een ID code die in miniscule getallen achterop discs 1 staat. Dus voor zover ik weet komen internationale klanten ook gewoon in aanmerking. Ik laat jullie wel even weten als ik de replacements binnen heb. Ze zijn 10 augustus klaar en worder in de dagen daarna opgestuurd, dus ik verwacht de komende 2 weken nog even niets.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Dat zal het wel zijn, maar dan ben ik benieuwd wanneer ze seizoen 2 gaan uitbrengen.

    Amazon UK en DE hebben inmiddels het product uit het assortiment gehaald.

    Ik heb CBS in Amerika gemaild of ik ook in aanmerking kwam voor de replacement discs. Ik kreeg daar niet direct een antwoord op. Enkel een standaardmail waar ze naar mijn gegevens hebben gevraagd en een ID code die in miniscule getallen achterop discs 1 staat. Dus voor zover ik weet komen internationale klanten ook gewoon in aanmerking. Ik laat jullie wel even weten als ik de replacements binnen heb. Ze zijn 10 augustus klaar en worder in de dagen daarna opgestuurd, dus ik verwacht de komende 2 weken nog even niets.
    Ik had al gehoopt dat ze dit zouden doen bij amazon. Die van mijn is nog steeds onderweg terug naar de UK zag ik net. Het zal wel goed gaan ze hebben hem in iedergeval ontvangen waar ik hem heen moest sturen.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Dat zal het wel zijn, maar dan ben ik benieuwd wanneer ze seizoen 2 gaan uitbrengen.

    Amazon UK en DE hebben inmiddels het product uit het assortiment gehaald.

    Ik heb CBS in Amerika gemaild of ik ook in aanmerking kwam voor de replacement discs. Ik kreeg daar niet direct een antwoord op. Enkel een standaardmail waar ze naar mijn gegevens hebben gevraagd en een ID code die in miniscule getallen achterop discs 1 staat. Dus voor zover ik weet komen internationale klanten ook gewoon in aanmerking. Ik laat jullie wel even weten als ik de replacements binnen heb. Ze zijn 10 augustus klaar en worder in de dagen daarna opgestuurd, dus ik verwacht de komende 2 weken nog even niets.
    Wil je de mail hier posten wat je opgestuurd hebt naar CBS
    Ik zit namelijk met hetzelfde probleem

  9. #134

    Standaard

    Net gelezen op Amazon UK:

    Technical Issues with this Product
    The manufacturer has confirmed the following technical issues with this product. The sound has been incorrectly mapped on some episodes of Star Trek: The Next Generation - Season One on Blu-ray. This error will impact customers using a 7.1 or 5.1 Surround Sound environment. Until corrected discs are available, we have removed the product from sale. We are working to resolve this and will be contacting customers who have previously purchased this title from Amazon.co.uk.
    Staat ook op Amazon DE, uiteraard in het Duits. Houd je mailbox in de gaten The Puma!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb hem in de UK gekocht.
    Neem aan dat ik dan gewoon in nederland mee kan doen bij een eventuele omruilactie?
    Je kan toch gewoon via de US omruilactie gaan (discs zijn regiovrij). Ik heb via de US gevraagd of ik hier ook kon van genieten alhoewel ik in België woon en ze hebben me gewoon de informatie gegeven die nodig is voor de omruiling. Email is gestuurd. Nu afwachten tot midden augustus voor de replacements wat me niet tegenhoudt om de serie verder te bekijken. Die audiobug merk ik meestal niet eens (en het zijn ook maar 8 afleveringen waar die in voorkomt)

    Ook gekocht in UK btw.

    Wat ze nodig hebben (email naar phe.stng@bydeluxe.com):

    Thank you for contacting us regarding Star Trek: The Next Generation Season 1 Blu-ray set. If you have experienced audio issues, we are offering a replacement program.

    To receive replacement discs 1, 3 and 4 for Star Trek: The Next Generation Season 1 Blu-ray, please Reply to this email and provide the following information:

    Your Name
    Your Address
    Your City, Your State Your Zip
    Your Phone Number

    The entire Inner ID number, located on the back of disc 1, 3 or 4 on the inner hub. It should begin with the letters SL


    Replacement discs will be available beginning August 10th. We will ship out within 5 days of this date.

    We apologize for any inconvenience this may have caused you.

  11. #136

    Standaard

    Ik had de replacement discs al aangevraagd, maar heb uiteindelijk de blu-ray's toch teruggestuurd naar amazon uk.

    Dit omdat ze nu inderdaad van de site zijn gehaald, en het veiliger is (mocht het mis gaan met de replacement discs) om ze dadelijk opnieuw te bestellen.

    Wel een adequate actie van CBS; ze hebben een fout gemaakt, maar die wordt snel, goed en kosteloos voor de consument opgelost.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Je kan toch gewoon via de US omruilactie gaan (discs zijn regiovrij). Ik heb via de US gevraagd of ik hier ook kon van genieten alhoewel ik in België woon en ze hebben me gewoon de informatie gegeven die nodig is voor de omruiling. Email is gestuurd. Nu afwachten tot midden augustus voor de replacements wat me niet tegenhoudt om de serie verder te bekijken. Die audiobug merk ik meestal niet eens (en het zijn ook maar 8 afleveringen waar die in voorkomt)

    Ook gekocht in UK btw.

    Wat ze nodig hebben (email naar phe.stng@bydeluxe.com):
    Bedankt, mail gestuurd

    PS:
    Zijn de US en UK discs hetzelfde?
    Laatst aangepast door The Puma : 06-08-2012 om 15:56

  13. #138

    Standaard

    Heeft iemand al antwoord ontvangen van CBS
    Ik heb een mail zondag verstuurd, echter nog geen antwoord terug ontvangen

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft iemand al antwoord ontvangen van CBS
    Ik heb een mail zondag verstuurd, echter nog geen antwoord terug ontvangen
    Ik heb toen alleen een mail ontvangen om mijn 'verification data' door te geven. Je krijgt denk ik geen ontvangstbevestiging als je eenmaal je gegevens doorgegeven hebt.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb toen alleen een mail ontvangen om mijn 'verification data' door te geven. Je krijgt denk ik geen ontvangstbevestiging als je eenmaal je gegevens doorgegeven hebt.
    Ik heb totaal geen antwoord terug gekregen, ook geen vraag voor de 'verification data'

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Wat ze nodig hebben (email naar phe.stng@bydeluxe.com):

    Thank you for contacting us regarding Star Trek: The Next Generation Season 1 Blu-ray set. If you have experienced audio issues, we are offering a replacement program.

    To receive replacement discs 1, 3 and 4 for Star Trek: The Next Generation Season 1 Blu-ray, please Reply to this email and provide the following information:

    Your Name
    Your Address
    Your City, Your State Your Zip
    Your Phone Number

    The entire Inner ID number, located on the back of disc 1, 3 or 4 on the inner hub. It should begin with the letters SL


    Replacement discs will be available beginning August 10th. We will ship out within 5 days of this date.

    We apologize for any inconvenience this may have caused you.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb totaal geen antwoord terug gekregen, ook geen vraag voor de 'verification data'
    Misschien heb je al de info zoals in de post van x-vision staat verzonden?
    Dan ben je in principe klaar.

    De verification data is niets anders dan "The entire Inner ID number".

  17. #142

    Standaard

    Ik lees op het TrekBBS forum van klanten van Amazon en Play vanaf de 23ste een niieuwe Blu Ray set toegestuurd krijgen. De klanten van Play hoeven de oude niet terug te sturen. Netjes, misschien wel nog netter dan in de US.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #143

    Standaard

    Ik heb zojuist een mail gekregen van amazon.co.uk waarin ze inderdaad aangeven mij de replacement disks zo snel mogelijk toe te sturen. Ik hoef zelf niets te doen.

    A corrected version of this product will soon be available and we are working to
    ensure that you receive a replacement copy of Star Trek: The Next Generation -
    Season 1 on Blu-ray as soon as possible.

    Your complimentary replacement will be dispatched to the same delivery address
    as that used for your original order.

    No action is needed from you and there will be no charge for this replacement.
    Laatst aangepast door Paul Tilburgs : 10-08-2012 om 12:07

  19. #144

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb de mail ook gehad maar ik had de mijne al retour gedaan.
    +1
    En ik had al de replacement discs uit de USA aangevraagd....
    En ik koop de goede versie weer als hij voorradig is. Dan heb ik in ieder geval genoeg als alles binnenkomt .

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een mail gekregen van amazon.co.uk waarin ze inderdaad aangeven mij de replacement disks zo snel mogelijk toe te sturen. Ik hoef zelf niets te doen.
    Als ik het zo lees krijg je een geheel nieuwe set:
    "that you receive a replacement copy of Star Trek: The Next Generation - Season 1"
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #147

    Standaard

    Ik zie niets bij mijn orders staan bij amazon.uk, terwijl de mail er wel naar toe verwijst.
    Iemand anders wel?

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    +1
    En ik had al de replacement discs uit de USA aangevraagd....
    En ik koop de goede versie weer als hij voorradig is. Dan heb ik in ieder geval genoeg als alles binnenkomt .
    Ik heb email gestuurd en ze hebben mijn replacement gecanceled plus ze hebben meteen een refund gedaan. Ik bestel hem wel weer als hij op de site beschikbaar komt.

  24. #149

    Standaard

    Goed nieuws voor TNG fans.

    A few new surprises from the TNG-Remastered project emerged yesterday as Creation Entertainment's famous official Star Trek convention continued in Las Vegas. Fans were treated to a special panel hosted by the official site, StarTrek.com, who had invited Mike & Denise Okuda alongside filmmakers Roger Lay Jr. and Robert Meyer Burnett to talk about the remastering process behind the recent Star Trek: TNG Season 1 blu-ray release.

    Back in July when I had the pleasure of speaking to Mike and Denise Okuda, they advised that everyone at CBS were trying their hardest to make an extended cut of the season two classic "The Measure of a Man" possible (read the original interview here). Yesterday the team finally announced that all their hard work had paid off and "The Measure of a Man" is indeed being remastered to be presented as an extended cut. Furthermore, the team confirmed that the episode is being reconstructed as if it's a new episode and will be presented in full HD. Even more exciting is that CBS will be producing "a couple of new visual effects" for the extended footage to allow the new footage to be seemlessly integrated into the existing episode.

    CBS have also confirmed that both the extended version and the original "network" cut of the episode will be included in the Season 2 Blu-Ray boxset.

    It is such a thrilling prospect to hear that CBS have managed to pull this project off. The original extended scenes previously existed only as a rough-cut VHS tape kept over the years by original writer Melinda Snodgrass. The fact that CBS have been able to locate the original film of these scenes and integrate them into the episode (including new visual effects) is a marvellous accomplishment. We can't wait to see the full extended episode - brand new material from a Star Trek: The Next Generation episode that aired over 20 years ago!

  25. #150

    Standaard

    Ja, dat was al een discussie op blu-ray.com. Prachtig om te horen dat ze beide versies erop zetten!
    Dat we na al die jaren zowel nieuwe beelden van TNG mogen verwelkomen.....

    Ik heb trouwens nog niets gelezen dat de discs ter vervanging in de USA verzonden zijn.

Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •