Pagina 7 van 22 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 536 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Heeft iemand al de vervangende schijven ontvangen?

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft iemand al de vervangende schijven ontvangen?
    Nee. Er gebeuren op het moment wat vage dingen op het gebied van de replacements. Mensen die de Amerikaanse hotline bellen krijgen te horen dat de re-release verschoven is naar september. Klanten van Amazon.de moeten nu naast disc 1, 3 en 4 ook disc 5 opsturen als ze een replacement willen. Via Amazon.uk en Play horen we geluiden dat Paramount de mixes gaat verbeteren maar ook andere "minor issues" gaat bijstellen. Fans hebben bv. opgemerkt dat in de aflevering Heart of Glory een special effect ontbreekt. Een bemanningslid wordt neergeschoten door een Klingon maar je ziet geen phaserstraal. Wellicht wordt deze aflevering nu ook gecorrigeerd wat betekent dat naast de geluidsmix er ook een nieuwe HD master gemaakt wordt voor die aflevering. En Heart of Glory staat overigens op disc 5. Dit is allemaal giswerk want Paramount laat op het moment niets meer van zich horen.

    Het belangrijkste is dat CBS/Paramount de problemen met zorg wil oplossen en daar blijkbaar wat langer over wil doen. Dat lijkt mij alleen maar een goed teken.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  3. #153

    Standaard

    Correct... echter is in zulke zaken communicatie het belangrijkste aspect van allemaal. Nog belangrijker dan vervangingen sturen is communiceren wat je gaat vervangen, zelfs nog voor ze een praktisch plan uitwerken hoe ze dat gaan doen moeten ze al laten weten dat ze binnenkort bekend maken hoe om te ruilen.

  4. #154

    Standaard

    Ben ik blij dat ik het in zijn geheel heb terug gestuurd. Ik wacht rustig af wanneer het veilig is om hem weer te bestellen.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Correct... echter is in zulke zaken communicatie het belangrijkste aspect van allemaal. Nog belangrijker dan vervangingen sturen is communiceren wat je gaat vervangen, zelfs nog voor ze een praktisch plan uitwerken hoe ze dat gaan doen moeten ze al laten weten dat ze binnenkort bekend maken hoe om te ruilen.
    Helemaal mee eens!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #156

    Standaard

    Als dat phaserschot-argument valide is, vind ik dat toch getuigen van een lakse afronding van het product. Zoiets check je toch meerdere malen?!

  7. #157

    Standaard

    Hoi allemaal, ik heb een paar vragen. Ik wil graag deze set bestellen maar ik zou eerst graag het volgende willen weten:

    1) Zijn er al mensen die de vervangende discs hebben ontvangen en zijn alle problemen opgelost, dus ook de missende faser in de aflevering Heart of Glory? Ik zie dat de box inmiddels weer te bestellen is op Amazon.com
    2) Is de Amerikaanse Amazon.com versie gelijk aan de Europese versie die te bestellen is op Amazon.co.uk? Dus ook met Nederlandse ondertitels?

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    2) Is de Amerikaanse Amazon.com versie gelijk aan de Europese versie die te bestellen is op Amazon.co.uk? Dus ook met Nederlandse ondertitels?
    Bij mijn weten wel. Maar waarom zou je zo'n box bij Amazon in de US willen bestellen, daar komt toch BTW (en de kosten die PostNL er nog bovenop doet) bij? Dan kan je beter wachten tot de box weer in de UK beschikbaar is, die zal toch wel goedkoper zijn.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Bij mijn weten wel.
    Is er iemand die de US box heeft en dit dit 100% kan bevestigen?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Maar waarom zou je zo'n box bij Amazon in de US willen bestellen, daar komt toch BTW (en de kosten die PostNL er nog bovenop doet) bij? Dan kan je beter wachten tot de box weer in de UK beschikbaar is, die zal toch wel goedkoper zijn.
    Johan, bedankt voor je bericht. Noem me maar een purist maar ik vind de US omslag veel mooier dan die van de UK omslag. Op de UK omslag staat de (naar mijn persoonlijke mening) lelijke 12 van de leeftijdswijzer op. Plus dat ik hem dan eerder in huis kan hebben. De UK versie is nog niet opnieuw beschikbaar.

  10. #160

    Standaard

    Amazon UK biedt de box intussen wel weer aan. Qua levertijd zal het wel net zo snel zijn in vergelijking met import vanuit de US (of sneller, de douane kan soms traag werken). Maar je hebt wel gelijk wat de hoes betreft, al heb ik daar persoonlijk dan weer geen 20 euro voor over om van het logo af te komen (anders blijft er te weinig budget over voor al die andere mooie films )

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Amazon UK biedt de box intussen wel weer aan. Qua levertijd zal het wel net zo snel zijn in vergelijking met import vanuit de US (of sneller, de douane kan soms traag werken). Maar je hebt wel gelijk wat de hoes betreft, al heb ik daar persoonlijk dan weer geen 20 euro voor over om van het logo af te komen (anders blijft er te weinig budget over voor al die andere mooie films )
    De prijs bij Amazon.com (US): 70,63
    De prijs bij Amazon.co.uk (Engeland): 71.07

    Levertijd bij beide ongeveer 1 week. Zoveel scheelt het niet volgens mij.

    Als er iemand is met de US versie die kan bevestigen dat de NL ondertitels op de US versie aanwezig zijn, dan bestel ik de US versie. Alvast bedankt voor jullie feedback!

  12. #162

    Standaard

    Amazon.com verkoopt echter nog steeds de defecte sets dus ik zou daar niet kopen. En de levertijd van Amazon UK is 3 dagen.

    Inmiddels zijn de vervangende sets in Engeland binnen. Heb net een e-mail gekregen dat mijn complimentary replacement set verstuurd is.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  13. #163

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Amazon.com verkoopt echter nog steeds de defecte sets dus ik zou daar niet kopen. En de levertijd van Amazon UK is 3 dagen.

    Inmiddels zijn de vervangende sets in Engeland binnen. Heb net een e-mail gekregen dat mijn complimentary replacement set verstuurd is.
    De US versie bij Amazon.com is ook een tijdje uit de handel geweest. Op de website stond vermeld dat er een fout met de audio was gevonden en dat de set vervangen zou worden door een verbeterde versie. De verbeterde set was in de VS eerder beschikbaar dan in UK.

    In de VS is het product op voorraad, in de UK wordt bij de beschikbaarheid tussen de 5 en 8 dagen vermeld.

    De hamvraag voor mij is of de discs exact dezelfde zijn (internationaal) met de NL ondertitels. Is er niemand die deze vraag kan beantwoorden?

  14. #164

    Standaard

    ^^Je bent verkeerd geïnformeerd. Amazon.com is zo vriendelijk geweest om Amerikaanse klanten te waarschuwen voor het defect en contactgegevens te vermelden waarmee men replacements kan krijgen. Ze zijn echter al die tijd door gegaan met het verkopen van defecte exemplaren. De replacement sets zijn in Amerika nog NIET verkrijgbaar, pas begin september. Wellicht dus volgende week

    Dan nog ben je een dief van je portemonnee. De set is in Amerika duurder, je riskeert een boete van de douane en het duurt veel langer voor dat de Blu Rays binnen zijn. En dat allemaal omdat op de UK versie een leeftijdsaanduiding staat?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    ^^Je bent verkeerd geïnformeerd. Amazon.com is zo vriendelijk geweest om Amerikaanse klanten te waarschuwen voor het defect en contactgegevens te vermelden waarmee men replacements kan krijgen. Ze zijn echter al die tijd door gegaan met het verkopen van defecte exemplaren. De replacement sets zijn in Amerika nog NIET verkrijgbaar, pas begin september. Wellicht dus volgende week

    Dan nog ben je een dief van je portemonnee. De set is in Amerika duurder, je riskeert een boete van de douane en het duurt veel langer voor dat de Blu Rays binnen zijn. En dat allemaal omdat op de UK versie een leeftijdsaanduiding staat?
    Wist niet dat Amazon.com de set met de verkeerde audio door was blijven verkopen. Ik heb zojuist de set bij Amazon.co.uk in Engeland besteld , de levertijd is tussen de 6 en 11 dagen. Kan niet wachten totdat de set binnen is. Vraag me alleen af of ook de missende phaser op disc 5 in de aflevering Heart of Glory toegevoegd is: http://imgur.com/a/tjr4t#4

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Wist niet dat Amazon.com de set met de verkeerde audio door was blijven verkopen. Ik heb zojuist de set bij Amazon.co.uk in Engeland besteld , de levertijd is tussen de 6 en 11 dagen. Kan niet wachten totdat de set binnen is. Vraag me alleen af of ook de missende phaser op disc 5 in de aflevering Heart of Glory toegevoegd is: http://imgur.com/a/tjr4t#4
    Als het goed is, is dat wel het geval.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Als het goed is, is dat wel het geval.
    Ja dat denk ik nu ook, de officiële verklaring van Paramount is:

    Dear Star Trek Fans,

    We have discovered an anomaly in the English 7.1 DTS Master Audio track in our Star Trek: The Next Generation Season 1 Blu-ray Box set. There are some episodes that inadvertently had their front channel designations incorrectly mapped, resulting in an undesired playback experience when listening to them in a 7.1 or 5.1 Surround Sound environment. In addition, we have taken this opportunity to correct a few minor issues that were found on other episodes.


    In de laatste zin wordt dus aangegeven dat ze ook de tijd hebben genomen om een aantal kleine fouten weg te werken. Ben heel benieuwd!

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    De prijs bij Amazon.com (US): 70,63
    De prijs bij Amazon.co.uk (Engeland): 71.07
    Dat is appels met peren vergelijken. Je vergeet namelijk de douanekosten hier (BTW!). De US versie kost daardoor ruim 87 euro, tegen nog geen 69 euro in de UK.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Dat is appels met peren vergelijken. Je vergeet namelijk de douanekosten hier (BTW!). De US versie kost daardoor ruim 87 euro, tegen nog geen 69 euro in de UK.
    Je hebt uiteraard gelijk en daarom heb ik nu de UK versie besteld.

  20. #170

    Standaard

    Ik heb mailtje gehad van amazon.co.uk dat er goed werkende versie naar mij is verstuurd. Ik had hem helemaal gecanceled en ook de replacement optie. We zullen wel zien of dat alle schijven zijn of alleen de verkeerde en of het inderdaad nu goed is. Ik heb zins twee dagen een mooie nieuwe tv dus dat wordt hopelijk genieten.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    In de laatste zin wordt dus aangegeven dat ze ook de tijd hebben genomen om een aantal kleine fouten weg te werken. Ben heel benieuwd!
    Kijk nou eens wat een Australische fan zag toen hij zijn nieuwe discs had ontvangen:



    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Kijk nou eens wat een Australische fan zag toen hij zijn nieuwe discs had ontvangen:



    Ziet er goed uit!

  23. #173

    Smile Red Shirt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Kijk nou eens wat een Australische fan zag toen hij zijn nieuwe discs had ontvangen:



    Dat klopt toch nog niet? Die gast zou toch een rood shirt moeten hebben?
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  24. #174

    Standaard

    De kerel die die extra speelt, is wel meteen wereldberoemd.

    Ik zie 'm al op de conventies zitten, naast sir Patrick Stewart.

  25. #175

    Standaard

    Kan er eens iemand aan een Star Trek-leek uitleggen wat de pointe is van deze screenshot?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 7 van 22 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •