De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard subwoofer aansluiten op denon 1912

    Hallo,

    Ik heb vorige week een denon 1912 met een speakerset van Monitor audio aangeschaft : de R270Hd10 ,met de subwoofer 370 ,maar ik weet totaal niet hoe ik die moet aansluiten op de Denon . Er is enkel een stroomkabel bij en nog een dun zwart kabeltje , benaming van die kabel ken ik niet .
    Mijn engels is niet zo goed en de handleiding van de monitor audio is enkel engels...
    Kan er mij iemand helpen?
    Alvast bedankt,het kan best zijn dat jullie meer info nodig hebben,dan hoor ik het wel

  2. #2

    Standaard

    Als het goed is zit er op je Denon AVR-1912 recieven een "Subwoofer Pre Out" uitgang. Deze zit aan de achterzijde, een beetje onderaan:


    Deze moet je verbinden met de Line ingang van je subwoofer. Hiervoor gebruik je een subwooferkabel / Mono RCA kabel / Mono tulpkabel. Deze ziet er zo uit:

    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •