De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Huidige waarde Lord of the Rings Wooden Box?

    Hoi allemaal. Het is alweer even geleden, maar een prangende vraag noopte mij tot een terugkeer naar mijn eens zo geliefde dvd.nl

    Jaren geleden kocht ik hier de Lord of the Rings Wooden Box (R3TW) van mokka, tot grote tevredenheid. Ik heb de laatste tijd geprobeerd om een actuele prijsschatting van de box te vinden, maar helaas zonder succes. Ik heb onlangs een gekende bootleg (met twee pakjes kaarten en de filmtitels in het Chinees) op eBay zien gaan voor ongeveer €250.

    Heeft iemand een idee van de recente waarde van deze box? Ik overweeg misschien verkoop.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #2

    Standaard

    Jaaaa, en daar zijn we wel weer goed voor???







    Ontopic: ik heb geen idee. Sorry.

  3. #3

    Standaard

    Misschien oneerbiedig gezegd (overigens niet zo bedoeld hoor ), maar ik denk wat de gek er voor geeft.

    Als je begrijpt wat ik bedoel.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Jaaaa, en daar zijn we wel weer goed voor???
    Blijkbaar niet
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Blijkbaar niet
    Wederom sorry.

  6. #6

    Standaard

    Het is je vergeven, mijn zoon.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #7

    Standaard

    Ik zou zeggen, start een veiling met een minimaal bod op bijvoorbeeld Ebay en zet eerst hoog in. Biedt er geen hond op, dan weet je voldoende en zit je te hoog. Ik denk dat dat toch de simpelste manier is om er achter te komen... Maar goed, die oplossing zul je zelf ook vast bedacht hebben...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Tja,

    Een tijdje terug aan aantal dvd's verkocht welke ik heb vervangen voor blu rays.
    In sommige van die dvd's die ik heb verkocht voor €1 - tot € 1.50 per stuk zaten kassabonnetjes van €30.-

    Natuurlijk zal jouw Lord of The Ring Wooden Box wel meer waard zijn, maar ik zou er niet van schrikken wanneer degene die €20.- biedt, de winnaar van de veiling wordt.

    €250.- is veel geld!
    Velen zullen er niet meer dan € 10.- voor over hebben.
    Maar het is hier al verteld, hij is zoveel waard als de gek er voor wil geven.
    Heb je het geluk dat er op een veiling 2 personen zijn die hem kost wat kost willen hebben zal dit alleen maar de prijs opkrikken.

    In ieder geval succes!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Natuurlijk zal jouw Lord of The Ring Wooden Box wel meer waard zijn, maar ik zou er niet van schrikken wanneer degene die €20.- biedt, de winnaar van de veiling wordt.
    Voor 20 euro wil ik hem wel

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Tja,

    Een tijdje terug aan aantal dvd's verkocht welke ik heb vervangen voor blu rays.
    In sommige van die dvd's die ik heb verkocht voor €1 - tot € 1.50 per stuk zaten kassabonnetjes van €30.-

    Natuurlijk zal jouw Lord of The Ring Wooden Box wel meer waard zijn, maar ik zou er niet van schrikken wanneer degene die €20.- biedt, de winnaar van de veiling wordt.

    €250.- is veel geld!
    Velen zullen er niet meer dan € 10.- voor over hebben.
    Maar het is hier al verteld, hij is zoveel waard als de gek er voor wil geven.
    Heb je het geluk dat er op een veiling 2 personen zijn die hem kost wat kost willen hebben zal dit alleen maar de prijs opkrikken.

    In ieder geval succes!
    Of gewoon een hoger startbod instellen dan EUR 20,-....

    Misschien op ultimategeekforum.com een pricecheck doen? Zitten aardig wat kenners.

  11. #11

    Standaard

    De DVDs zijn voor een grijpstuiver te koop.....en een houten kist. Tja.

    Ooit was de Hero giftset een gewild item; destijds zijn er een aantal op dit forum verkocht voor € 135 en meer. Die dingen waren na een paar uur al steeds weg.
    Heb er vorig jaar (nadat ie maanden te koop had gestaan) een verkocht voor iets van € 40; aan de straatstenen niet kwijt te raken.

  12. #12

    Standaard

    ik denk dat je in je handjes mag klappen als je de box voor 50 verkocht krijgt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Ik denk toch dat er meer voor te krijgen moet zijn. Je zal geluk moeten hebben met de gepaste koper te vinden maar het blijft een enorm mooie versie van een goede reeks films. Ik heb de set zelfs al en ik zou zelfs een extra set durven kopen voor 50 euro. Als je weet dat deze set vroeger soms voor 400+ euro verkocht op Ebay kan ik me echt niet voorstellen dat er geen mensen zijn die ze nog niet hebben en er nu niet een voor een betere prijs (maar toch zeker meer dan 50 euro) willen kopen...

  14. #14

    Standaard

    Een deel van de waarde van dit soort gift en box sets zit hem in de waan van het moment. Een nieuwe, langverwachte film komt voor het eerst op vhs/dvd/bluray uit en iedereen wil hem z.s.m. hebben. Dan blijkt er een schitterende box met houten kist/beeldjes/apenkop te worden uitgebracht, die de echte verzamelaars meteen willen hebben. Is dan snel uitverkocht, waarna hij in fora voor duur geld van de hand gaat.

    Enkele jaren later echter blijken deze dingen vooral stof te vangen/ruimte in te nemen en wat ooit zo leuk stond in de jongens- of studentenkamer kan het vrouwtje niet bekoren. Ook vrienden die er destijds van onder de indruk waren zijn met hele andere dingen bezig. Bovendien zijn er van diezelfde films al weer betere dvd/bluray/3D-uitgaves die ook nog eens veel goedkoper zijn. En zijn de meeste mensen niet eens meer in fysieke dragers geïnteresseerd.

    Kortom: veel zal het niet opbrengen, max. €50 lijkt me een hele realistische inschatting. Als het nu een Star Wars box was, is het een ander verhaal, want SW kent heel veel verzamelaars die alle betamax/vhs/laserdisc/CED/DVD/bluray-uitgaves in alle varianten willen hebben. LotR is denk ik niet bijzonder genoeg. Het feit dat er Taiwanese R3-DVD's in zitten zal in ieder geval ook niet helpen op eBay.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto Bekijk bericht
    Als je weet dat deze set vroeger soms voor 400+ euro verkocht op Ebay kan ik me echt niet voorstellen dat er geen mensen zijn die ze nog niet hebben en er nu niet een voor een betere prijs (maar toch zeker meer dan 50 euro) willen kopen...
    Dan moet je ook bedenken dat alleen de EE-DVD's samen toen al rond de €150 kostten.
    Laatst aangepast door Oakey : 28-08-2011 om 13:41

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •