De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sucker Punch: fouten in het geluid

    Er blijken fouten te zitten in het geluidsspoor van de extended edition van Sucker Punch op Blu-ray.
    bron: areadvd

    Nach der "Herr der Ringe – Extended Edition" scheint erneut eine Warner Blu-ray Disc von Tonproblemen betroffen zu sein: Zahlreiche Nutzer berichten in Kommentaren über knackende Geräusche beim "Extended Cut" von "Sucker Punch" die insbesondere bei lauten Passagen auftreten sollen. Diese Störungen sollen sowohl bei der Originalfassung als auch der deutschen Synchronisation zu vernehmen sein. Die Kinofassung soll hingegen einwandfrei sein. Von Warner liegt bislang noch kein Statement zu dem Thema vor. "Sucker Punch" soll offiziell ab Freitag im Handel erhältlich sein.


    Aangezien de Duitse versie ook NL subs heeft zal de Nederlandse release hier ook last van hebben, evenals de UK release.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Er blijken fouten te zitten in het geluidsspoor van de extended edition van Sucker Punch op Blu-ray.
    bron: areadvd

    Nach der "Herr der Ringe – Extended Edition" scheint erneut eine Warner Blu-ray Disc von Tonproblemen betroffen zu sein: Zahlreiche Nutzer berichten in Kommentaren über knackende Geräusche beim "Extended Cut" von "Sucker Punch" die insbesondere bei lauten Passagen auftreten sollen. Diese Störungen sollen sowohl bei der Originalfassung als auch der deutschen Synchronisation zu vernehmen sein. Die Kinofassung soll hingegen einwandfrei sein. Von Warner liegt bislang noch kein Statement zu dem Thema vor. "Sucker Punch" soll offiziell ab Freitag im Handel erhältlich sein.


    Aangezien de Duitse versie ook NL subs heeft zal de Nederlandse release hier ook last van hebben, evenals de UK release.
    Als er al een probleem is wel ja want het is de zelfde disc! Wacht wel gewoon netjes af als er echt een fout is komt er netjes een replacement program

  3. #3

    Standaard

    Let op. Heb net de Duitse blu-ray binnen, de EE-version heeft geen nl-ondertiteling. De EE versie is blijkbaar enkel voor de Duitse markt gemaakt. De normale versie heeft wel nl-ot.

    Ben benieuwd of de UK EE versie wel nl-ot heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Let op. Heb net de Duitse blu-ray binnen, de EE-version heeft geen nl-ondertiteling. De EE versie is blijkbaar enkel voor de Duitse markt gemaakt. De normale versie heeft wel nl-ot.

    Ben benieuwd of de UK EE versie wel nl-ot heeft.
    Volgens play niet,
    Extended Cut Only: Thai ; Russian ; Polish ; Complex Chinese

  5. #5

    Standaard

    terwijl wij in NL ook gewoon de Extended cut krijgen :S mmm vaag allemaal.

    Ik moet zeggen heb net de eerste 10min van de EE cut gekeken en er is nog niks mis met het geluid!

  6. #6

    Standaard

    Zal het niet over de Duitse spoor gaan? Ik dacht dat het bij de LotR EE ook om de Duitse geluidsspoor ging waar iets mis mee was...?


  7. #7

    Standaard

    Bij The Lord of the Rings gaat het alleen om het Duitse audiospoor, maar volgens de informatie in het eerste bericht gaat het bij Sucker Punch om zowel de originele audiotrack (de Engelse dus) als de Duitse nasynchronisatie.

  8. #8

    Standaard

    Het gaat, zie ik nu, enkel om de Extended Cut. De Duitse Extended Cut heeft geen Nederlandse ondertitels, dus hoeft het probleem zich in Nederland niet voor te doen.

  9. #9

    Standaard

    Informatie over de Duitse soundtrack : De fabrikant heeft ons meegedeeld dat deze titel zal worden gecontroleerd op de Duitse en Engels soundtrack. U ontvangt een gratis manier om te wisselen, als er een defect wordt bevestigd. Amazon zal onmiddellijk u informeren over de exacte details van een uitwisseling. Nadere informatie kan worden gevonden hier .
    Dit valt nu te lezen op Amazon.de
    Mijn steelbook is gisteren verzonden. Ik verwacht hem morgen nog niet en kan het dus niet testen.
    Maar als er een fout wordt bevestigd en deze is snel te herstellen, moeten ze die goede disc maar gewoon kosteloos nasturen zonder dat de koper de 'defecte' disc eerst terug dient te sturen.

    Disc 2: Extended Cut (Komplett in Deutsch und ca. 18 Minuten länger als die Kinofassung)
    Dit stond er pas geleden ook nog niet bij op de site. Had is dat geweten, had ik hem mogelijk niet besteld. Maar de steel is OOP dus goed met winst te verkopen
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 05-08-2011 om 18:40

  10. #10

    Standaard

    EE is in zowel DE als EN gesproken en DE en EN ondertiteld inderdaad geen NL subs die zitten alleen op de TC!

    Ik heb de EE nu 1u op staan en ik ben nog geen piep, kraak of knars in het audio spoor tegen gekomen

  11. #11

    Standaard

    Ik heb mijn exemplaar bij amazon.co.uk besteld
    Dus UK editie

    Zit hier ook de fout in?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb mijn exemplaar bij amazon.co.uk besteld
    Dus UK editie

    Zit hier ook de fout in?
    geen idee als er nergens over de EN versie wordt geklaagd zal dat wel niet!

    Ik heb de DE EE nu 1uur 20min opstaan en ik heb nog steeds niks gehoord dus geen idee waar dan die kraken en piepen of weet ik wat er met het audio spoor is in moeten zitten :S

  13. #13

    Standaard

    Na ik heb heel de EE gekeken en ik kan je zeggen ik heb niks gehoord van ruis en kraken zoals er op amazon.de te lezen is!

    Ik heb het geluid extra hard gezet zodat ik het beter zou horen maar mij is in iedergeval niks opgevallen.

    Misschien zijn dus niet alle disc's "fout"

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb mijn exemplaar bij amazon.co.uk besteld
    Dus UK editie

    Zit hier ook de fout in?
    Als je hem hebt kun je dan melden welke ot deze heeft, special de EE-cut?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Als je hem hebt kun je dan melden welke ot deze heeft, special de EE-cut?
    Ja kan ik doen, maar het zal nog een maand duren voordat ik deze in mijn bezig heb.

    Heb nl 3 blu-rays in een keer besteld om tot gratis verzending te komen.
    Een blu-ray komt pas einde september uit

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dit valt nu te lezen op Amazon.de
    Mijn steelbook is gisteren verzonden. Ik verwacht hem morgen nog niet en kan het dus niet testen.
    Maar als er een fout wordt bevestigd en deze is snel te herstellen, moeten ze die goede disc maar gewoon kosteloos nasturen zonder dat de koper de 'defecte' disc eerst terug dient te sturen.


    Dit stond er pas geleden ook nog niet bij op de site. Had is dat geweten, had ik hem mogelijk niet besteld. Maar de steel is OOP dus goed met winst te verkopen
    Zoals ik al eerder melde in het steelbook topic vragen sommige al meer dan 50,- euro voor deze steel. Dus als je hem meteen verkopen wil .

    De mijne blijft mooi in mijn kast staan, deze krijgt in de nabije toekomst echt een collector's waarde .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Na ik heb heel de EE gekeken en ik kan je zeggen ik heb niks gehoord van ruis en kraken zoals er op amazon.de te lezen is!

    Ik heb het geluid extra hard gezet zodat ik het beter zou horen maar mij is in iedergeval niks opgevallen.

    Misschien zijn dus niet alle disc's "fout"
    Of de "fout" ligt misschien bij hun eigen geluidsinstallatie (afstelling).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Zoals ik al eerder melde in het steelbook topic vragen sommige al meer dan 50,- euro voor deze steel. Dus als je hem meteen verkopen wil .
    Ik ga hem maar niet verkopen. Ziet er veel te mooi uit, al is de film niet top, wel interessant

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik ga hem maar niet verkopen. Ziet er veel te mooi uit, al is de film niet top, wel interessant
    EE versie vind ik wel weer wat beter dan die TC! En visueel alleen al is de film zeker de moeite waard!

    Verder heeft een vriend van mij ook de EE gekeken van zijn steelbook versie en ook hij onder vind geen problemen met het geluid waar dan ook.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •