Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oz : The Great and Powerful (2013)



    Regisseur Sam Raimi (Spider-Man Trilogie, A Simple Plan, Evil Dead) werkt momenteel aan de prequel voor de klassieker "The Wizard of Oz".

    Het verhaal draait rond Oscar Diggs (James Franco), een stuntelende circus-magiër met een dubieus verantwoordelijkheidsgevoel. Wanneer hij door en wervelwind word weggezogen uit het stoffige Kansas richting het Land van Oz, wacht hem een groots avontuur. De bewoners krijgen al snel bewondering voor hem en Oscar geniet ten volle van de aandacht. Tót de drie heksen opduiken. Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) and Glinda (Michelle Williams) geloven namelijk niet in de toverkunsten van de nieuwste Oz-bewoner.

    Ook Zach Braff, Abigail Spencer en Joey King behoren tot de cast. En dit stond vandaag (05/08/11) op de persoonlijke Twitter-pagina van Bruce Campbell :

    I. Am. In. Oz. Sam Raimi refuses to tell me what character I will portray. Just know that the role is PIVOTAL.
    Release : 8 March 2013 (USA)

    Tricky! Enerzijds ben ik razend benieuwd naar het eindresultaat met deze spetterende cast, anderzijds gaan mijn tenen op voorhand krullen bij het idee dat ze raken aan de allom gewaardeerde klassieker. Maar James Franco is volgens mij één van de meest getalenteerde acteurs van zijn generatie en Sam Raimi lijkt me best geschikt voor de job. Questions that pop in my head : Zullen er ook liedjes in voorkomen? Zal er ook een duidelijke link naar voor komen naar het origineel toe? Als Glinda (eerder gespeeld door Billy Burke) opduikt, zullen we dan ook een glimp opvangen van de toekomstige Wicked Witch of the West (een schitterende Margaret Hamilton) en zoja, welke actrice kruipt dan onder die groene make-up?
    Laatst aangepast door Esteban : 14-08-2011 om 20:52

  2. #2

    Standaard

    Movies.com toont op hun site een ingescande foto waarop een eerste glimp te zien is van James Franco in z'n rol van de toekomstige Grote en Machtige Wizard of Oz.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Zal er ook een duidelijke link naar voor komen naar het origineel toe?
    Ik neem aan dat je de film uit 1939 bedoelt. The Wizard of Oz is echter in de jaren daarvoor al een flink aantal keren verfilmd. De versie uit 1939 - eigenlijk dus zelf een remake - is zonder meer de bekendste maar is feitelijk slechts één van de interpretaties van de oorspronkelijk boeken van Baum (en eentje die qua verhaal nog behoorlijk afwijkt ook).

    Deze nieuwe Sam Raimi film lijkt me dan ook eerder een aanvulling en verdere uitdieping op het al bestaande materiaal. Het is zeker geen remake van de film uit '39.

  4. #4

    Standaard

    Van beide zaken ben ik me volledig bewust. De versie uit '39 is echter uitgegroeid tot één van de meest gewaardeerde klassiekers aller tijden. Ik veronderstel dat dit prequel-achtige opzet daar min of meer toch wat rekening mee zal houden. Er is maar één zekerheid : Afwachten.

  5. #5

    Standaard

    Klinkt interessant, maar ik had liever een verfilming van Wicked gezien.

  6. #6

    Standaard

    De eerste poster:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Love it already. De poster is zelfs zo knap en sfeervol dat ik 'm meteen omhoog zou hangen.
    Laatst aangepast door Esteban : 06-07-2012 om 08:37

  8. #8

    Standaard

    Nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Behind the scenes-featurette, met de eerste bewegende beelden van de (opnames van de) film.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 12-07-2012 om 23:53
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Ziet er super uit. Ik ben bijzonder benieuwd naar dit project!

  12. #12

    Standaard

    Mooie trailer inderdaad! Misschien eindelijk weer iets goeds van raimi...

  13. #13

    Standaard

    Bij deze is het ook duidelijk dat de link met de bekendste filmversie er zeker is. This feels right.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Mooie trailer inderdaad! Misschien eindelijk weer iets goeds van raimi...
    come again? ik ben dan niet zo'n fan van z'n spidermanreeks, maar dit lijstje blijft langer hangen dan een transformers films:

    2009 Drag Me to Hell

    2007 Spider-Man 3

    2004 Spider-Man 2

    2002 Spider-Man

    2000 The Gift

    1999 For Love of the Game

    1998 A Simple Plan

    1995 The Quick and the Dead

    1992 Army of Darkness

    1990 Darkman

    1987 Evil Dead II

    1985 Crimewave

    1981 The Evil Dead

  15. #15

    Standaard

    De laatste 10-15 jaar niet echt veel spectaculairs afgeleverd, dus ik sluit me aan bij theregiment.

  16. #16

    Standaard

    Vond het eerste stukje van de trailer geweldig..de tweede helft kreeg ik gemengde gevoelens..ben nog niet volledig overtuigd.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Een serie nieuwe afbeeldingen:











    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18

    Standaard

    Dus waarschijnlijk 4:3 en zwartwit in het begin en in Oz in kleur, breedbeeld en in 3D

  19. #19

    Standaard

    Doet me zo aan Debb en alice in wonderland denken.....
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  20. #20

    Standaard

    Als het deels in Zwart-Wit getoond wordt..heerlijk!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Nieuwe poster (groter via de link):


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #22

    Standaard

    Best fijne figuren, maar qua opstelling een rommeltje. Dan toch liever deze :


  23. #23

    Standaard

    Nieuwe trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Laatste scene is geweldig, homage to the original

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •