De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HDMI-kabel en gewone kabel

    Ik zit met een probleem.

    Ik heb mijn tv aangesloten gehad met een HDMI-kabel. Ik ben nu verhuisd en heb momenteel geen beschikking om een HDMI-kabel aan te sluiten.
    Ik heb geprobeerd om de 'gewone' kabel aan te sluiten op mijn tv, maar de tv pakt deze niet.

    Ik hoop hiermee mijn probleem goed te hebben uitgelegd. Ik ben namelijk niet technisch.

    Wat kan ik hier aan doen?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zoefzoey Bekijk bericht
    Ik zit met een probleem.

    Ik heb mijn tv aangesloten gehad met een HDMI-kabel. Ik ben nu verhuisd en heb momenteel geen beschikking om een HDMI-kabel aan te sluiten.
    Ik heb geprobeerd om de 'gewone' kabel aan te sluiten op mijn tv, maar de tv pakt deze niet.

    Ik hoop hiermee mijn probleem goed te hebben uitgelegd. Ik ben namelijk niet technisch.

    Wat kan ik hier aan doen?
    Je hebt je probleem alles behalve goed uitgelegd.......

    Er bestaan wel honderden "gewone" kabels, ook een HDMI is een gewone kabel, net als een scart of een antenne kabel.

    Welk signaal van welk apparaat ging er door die HDMI kabel?

    Om goed geholpen te kunnen worden is het wel fijn als je even de moeite neemt om de correcte modelnummers van de diverse apparaten op te geven, dan kunnen we zelf even kijken wat er voor mogelijkheden zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Zodra die 'gewone' kabel erin zit, de av-knop op je afstandbediening vinden en drukken totdat je beeld hebt

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de reacties.

    De HDMI-kabel is gebruikt voor digitale tv van UPC.
    Op dit moment heb ik geen digitale tv, maar alleen analoog (als dat zo heet).
    Met de 'gewone' kabel bedoel ik diegene die je aan kunt sluiten op de aansluiting die al standaard in een (ouder) huis zit.

    De nummers zal ik ergens moeten opzoeken. Die heb ik nu even niet.
    Laatst aangepast door zoefzoey : 14-08-2011 om 15:57

  5. #5

    Standaard

    Je hebt het dan waarschijnlijk over de antenne kabel.

    Deze dien je dan te koppelen aan je TV, helaas heb je geen merk en model genoemd, je zult dus zelf even de gebruiksaanwijzing erbij moeten nemen en dan kijken hoe je de TV de zenders kunt laten opzoeken.......
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •