Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 133 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ook twee uur voor de deadline nog effe m'n wissels doorgegeven:

    UIT <> IN

    Van Loo <> Ten Rouwelaar
    Zonneveld <> Bovenberg
    Mulenga <> Texeira

    Martens heeft in de bekerwedstrijd tegen m'n cluppie meteen laten zien waarom ik hem nu mooi kan laten staan, die gaat erg belangrijk worden 't laatste half jaar... Alleen hoop ik dat 'ie effe wacht tot na komend weekend...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #77

    Standaard

    Mijn wissels:

    Vlaar --> Kalas
    Elm --> Holla
    Bony --> Guidetti
    Musa --> Dost

    Ik wilde eigenlijk ook Kashia nemen, maar die schijnt voorlopig geblesseerd te zijn. Daarom Kalas maar genomen. Hopelijk blijft die zijn basisplaats behouden. Dost en Guidetti moeten zorgen voor wat meer doelpunten. Ik wilde Malki ook graag, maar Ruudje Vormer doet het ook wel aardig, dus die heb ik maar laten staan. Holla zal nu wel weer meer aan het spelen toekomen bij VVV, maar ik denk dat ik hem weinig zal gaan gebruiken.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht

    Ik wilde eigenlijk ook Kashia nemen, maar die schijnt voorlopig geblesseerd te zijn.
    Herstel gaat zo voorspoedig dat hij misschien morgen al tegen NEC speelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Herstel gaat zo voorspoedig dat hij misschien morgen al tegen NEC speelt.
    Meen je niet? Haha. Nou ja, denk dat Kalas ook wel blijft spelen. Ben wel benieuwd wat ze met van Aanholt gaan doen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #80
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Opvallende tussenstand op dit moment. Coen gaat wel heel goed:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Opvallende tussenstand op dit moment. Coen gaat wel heel goed:

    Nee joh! die hele telling daar is van slag

  7. #82
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    En de scores blijven ook maar oplopen. Zou ik dan toch nog een keertje van die laatste plek afkomen?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  8. #83

    Standaard

    Faaak, zat nog te twijfelen om Pasveer voor Estaban om te ruilen, maar ben op safe gegaan... :/
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #84

    Standaard

    Iets meer dan 30, maar helaas alle andere hoge ook! Vertonghen is wel een erg slechte keuze. Guidetti tot nu toe een goede wissel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #85

    Standaard

    Ja idd, Jan heeft het voor mij ook vern**kt
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #86

    Standaard

    8 punten haha
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #87

    Standaard

    Ik heb het nog redelijk gedaan met iets van 23 punten. Zag gelukkig op tijd dat Twente niet door ging. Kon ik de Jong er nog even uithalen. Sta nog 3e maar we gaan gewoon voor de winst!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #88

    Standaard

    30 punten. Nummer 1 2 en 3 dicht bij elkaar
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #89

    Standaard

    Hoe kan je met zo'n competie nog iets voorspellen
    Dit begint meer op een lotto te lijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hoe kan je met zo'n competie nog iets voorspellen
    Dit begint meer op een lotto te lijken.
    Zeker, nu Moisander weer rood. Ik ging nog wel redelijk dit weekend, maar ja.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  16. #91

    Standaard

    De Azzurri heeft de wind weer 's mee.

    Volgende ronde speel ik met:

    Esteban

    Kashia - Vlaar - Van Peppen

    Toornstra - Schöne - Overtoom - De Leeuw

    De Jong - Assaidi - Mertens

    Neem een gokje met Van Peppen (Ajax uit), maar hij (en RKC) is al een tijdje lekker bezig.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #92

    Standaard

    Rare ronde deze week, 3 spelers in de min maar wel veruit de hoogste score, oa dankzij Douglas, Schone, Eriksen, Dost en Tyton
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Rare ronde deze week, 3 spelers in de min maar wel veruit de hoogste score, oa dankzij Douglas, Schone, Eriksen, Dost en Tyton
    Ik was even bang dat je heel hard ging inlopen deze week, maar dat viel gelukkig nog reuze mee. Die laatste wedstrijd leverde jou nog -2 op, terwijl ik er nog 2 bij kreeg. En ik had ook nog een assist van van Peppen over het hoofd gezien. Al met al voor mij dus ook een goede ronde.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik was even bang dat je heel hard ging inlopen deze week, maar dat viel gelukkig nog reuze mee. Die laatste wedstrijd leverde jou nog -2 op, terwijl ik er nog 2 bij kreeg. En ik had ook nog een assist van van Peppen over het hoofd gezien. Al met al voor mij dus ook een goede ronde.
    Ja zo loop ik weinig in natuurlijk. De eerste plaats gaat lastig worden, zeker nu ik dus 3 gele kaarten heb en waarschijnlijk dus ook weer schorsingen + van Dijk van Groningen geblesseerd, waarschijnlijk voor de rest van het seizoen.

    Ach ja, ben al blij als ik na al die jaren eens een keer mijn inleg terugkrijg.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  20. #95

    Standaard

    34 punten na dit weekend, waarbij de ronde uiteraard nog niet voorbij is.
    Wiel, Kashia, Vlaar en Driesje springen eruit. Wordt nog spannend om de tweede plek! (Een veelgehoorde uitspraak de laatste tijd )
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    34 punten na dit weekend, waarbij de ronde uiteraard nog niet voorbij is.
    Wiel, Kashia, Vlaar en Driesje springen eruit. Wordt nog spannend om de tweede plek! (Een veelgehoorde uitspraak de laatste tijd )
    Tsja zolang we allebei evenveel punten halen vind ik het wel best. Bij mij ook Vlaar, Dost en Drost(rkc) die de meeste punten binnenhalen. En wat ook lekker is, maar 1 gele kaart, en alle spelers speelden daadwerkelijk, en dat is weleens anders geweest.
    1e plaats lijkt me nog heel lastig, the Robots 2 is toch wel het ajax van de profcoach.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  22. #97

    Standaard

    Congrats heren, ik doe het dit jaar met slechts een diploma
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #98

    Standaard

    Geldt dat ook nog voor de 6e plek? Ach, volgende keer maar weer beter.
    Gefeliciteerd met de overwinning Bas.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #99

    Standaard

    Grootste missers: het gemis van Malki en met name Dost..

    Voor de rest had ik het redelijk voor elkaar
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #100
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Gefeliciteerd met de overwinning, Bas (en Yah en Erwin)!

    Zelf had ik een duivels slecht jaar met als eindresultaat 666 punten.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •