De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blikseminslag Panasonic dmr-eh57

    Via de kabel van Ziggo ,als gevolg van noodweer, heeft mijn Panasonic dmr-57 harddisk recorder de geest gegeven. Volgens de winkel is de voeding kapot en is repareren niet meer zinvol.
    Op de harddisk staan films die mij dierbaar zijn en zou deze harddisk te demonteren zijn en dan op een of andere manier te bekijken of de bestanden er nog opstaan en over te zetten zijn op b.v. de computer.
    Hoor het graag van jullie

  2. #2

    Standaard

    Wat je kunt proberen is:
    De harddisk uit de speler halen en in een nieuwe behuizing steken en dan kijken op de pc of je er zelf iets mee kunt.
    Mocht dat niet lukken dan kun je er altijd nog mee naar een bedrijf die dan de gegevens uitlezen voor je. Meestal lukt dit wel. Bedrijven zoals mycom en computerland kunnen dit voor je doen.

    Ik heb een tijdje terug zelf ook een kapotte harddisk recorder gehad waarvan ook die voeding kapot was. Ik heb de harddisk er ook uitgehaald om uit te lezen. mijn eigen pc herkende de schijf wel maar kon er niets mee. Ik had er niets belangrijks opstaan dus daarom heb ik niet meer moeite gedaan om hem werkend te krijgen. Maar misschien dat dit bij een schijf uit een panasonic speler wel prima lukt.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    inmiddels een oplossing? ben benieuwd.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  4. #4

    Lightbulb Repareren!

    Defect na blikseminslag is naar alle waarschijnlijkheid de wijten aan de IC op de voeding. (HR4020, code IC1150 op de printplaat). Deze is bij diverse nederlandse webshops te koop, o.a. op onderdelenonline.nl. Prijs 11,52 excl. 6,50 verzendkosten.
    Laatst aangepast door EricThePeric : 25-08-2011 om 10:51 Reden: IC-code niet correct weergegeven

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Topic is wel een jaar oud.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank K. Bekijk bericht
    Mocht dat niet lukken dan kun je er altijd nog mee naar een bedrijf die dan de gegevens uitlezen voor je. Meestal lukt dit wel. Bedrijven zoals mycom en computerland kunnen dit voor je doen.
    Die zijn onzinnelijk duur, ik kan je daar wel bij helpen (PM).

  7. #7

    Standaard

    Ook na een jaar kun je als googelaar (zoals ik) nog interessante informaties uit topics halen, daarom heb ik nog een reactie gestuurd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •