De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Surround Anywhere220

    Hallo beste mensen,

    Ik ben op zoek naar iemand die zijn bevindingen van de Surround Anywher220 kan geven.
    Wil zo'n apparaat kopen maar de info is er wel maar nooit of hij het wel goed doet en daar gaat het toch om.
    Kan geen kabels door mijn woning aan leggen dus bij deze.

    groet luidsprekertje

  2. #2

    Standaard

    Op Conrad.nl kun je een review vinden.

    Eventueel zou je ook eens kunnen kijken naar de Teufel RearStation 4. Die is wel wat duurder, maar krijgt erg goede recensies.

    Let op: Deze systemen vervangen alleen de speakerkabel verbinding naar de achterspeakers vanaf de receiver. De speakers moeten nog wel degelijk via een speakerkabel op de ontvanger worden aangesloten. Daarnaast dient de ontvanger op netspanning aangesloten te worden. Dus niet geheel kabelvrij.
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 22-08-2011 om 12:04
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Draadloos bestaat niet, zoals Peter al opmerkt, er is zelfs een extra kabel nodig voor de voeding van dat kastje. Tevens gaan er uit dat kastje speakerdraden waarop de speakers weer moeten worden aangesloten.....HOEZO draadloos, vaak is het ook nog eens storingsgevoelig en je kan er in 99 van de 100 gevallen vanuit gaan dat het een minder goed signaal opleverd dan bedraad, kan alleen maar zeggen bezint eer gij begint en die niet luisteren wil moet maar voelen

    Als je zelf niet in staat bent om een paar kabeltjes te trekken, laat het dan doen, het resultaat zal altijd beter zijn en je hebt al de start van de prijs van dat setje om iemand lekker te maken om je kabeltjes te laten trekken
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Draadloos werkt meestal alleen goed als er geen draadloze verbindingen zijn.

    Kies gewoon een soort kabel die kwa kleur overeen komt met de inrichting en niet dunner is dan 0,75mm2. Ze vallen dan minder op je hebt dan ook nog een mooier geluidsbeeld.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de surround anywhere nu 2 weken in gebruik en ben erg tevreden: ik hoor geen verschil met toen ik kabeltjes naar achteren had lopen.
    Maar let op; hij is alleen geschikt als je stroom hebt bij je luidspreker (1 voor 2 luidsprekers). wanneer je bank tegen de muur hebt staan met aan beide kanten een luidspreker (waardoor de je ontvanger + kabeltjes niet ziet), dan is 1 set genoeg. anders moet je een extra ontvangers kopen.
    Als bedraad kan, dan bedraad doen, maar dit is een verdomd mooi en goed alternatief!
    de stukadoor is duurder en kabelplinten lelijker en de geluidskwaliteit gelijk!

  6. #6

    Standaard

    Op eoa manier lijkt dit op een toneelstukje met reclame voor een draadloos systeem, de nadelen worden nog wel netjes genoemd, maar of het werkelijk zo goed is, draadloze FM signalen lijken het mij toch niet te kunnen halen met de analoge HD audiosignalen die via een draadje rechtstreeks naar de speaker gaan......... of wordt de audio draadloos op een andere manier doorgegeven?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •