De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Yadis en externe hd's

    Inmiddels heb ik Ziappiti aan de kant geschoven en nu gebruik ik jaDIS en dat werkt 100 % goed, dus topic mag dicht.



    Ik gebruik sinds gisteren Zappiti en ik heb dit nu redelijk werkend echter nu helaas nog maar met 1 externe hd.

    Als ik de 2e extern hd er op wil aansluiten wil ie dat doen via samba echter gaat dit veels te langzaam en gaan mijn eigen home-video's erg schokkerig. Nu is mijn vraag hoe kan ik de 2e hd werkend krijgen?

    1ste hd werkt met als path:

    \\DUNE\wdtv1uuidcode/path\films

    Als ik dat voor de wdtv2 (2e externe hd) wil gaan doen werkt zo'n pad weer niet,met samba weer wel maar dat gaat veels te traag..

    Ik gebruik als mediaspeler de dune hd base 3.0 en middels een usb splitter heb ik er 3 hd's op aangesloten.

    Dus iemand nog tips..
    Laatst aangepast door Wim S. : 27-08-2011 om 16:17

  2. #2

    Standaard

    Zoals het nu lijkt, lukt het me maar met 1 hd helaas...zal denk ik wel niet anders kunnen..

  3. #3

    Standaard

    misschien iets te maken met de jumpertjes op je schijf??

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij niet, heeft meer te maken met de path. Maar ik zou het niet uitsluiten loop nu met de gedachte om 1 grote hd te kopen dan ben ik daar ook vanaf.

    Ik heb nu 2 externe hd's in de path gezet en daarmee pakt ie alle titels en krijg ik op mijn hd nu te zien Dune, nu nog bij beide externe hd's de juiste absolute path te vinden..
    Laatst aangepast door Wim S. : 23-08-2011 om 14:47

  5. #5

    Standaard

    update: het blijkt dat ik elk hd wel afzonderlijk kan doen en hopelijk kan ik 'm ook een beetje gemakkelijk updaten.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen ervaring mee Wim, want heb hier zelf een NAS staan. Je spreekt de schijven
    aan via NFS ipv via SMB ( Samba ) vermoed 'k. Misschien vreemde vraag van mij
    maar 'k werk eigenlijk zelden met paden ... Mac gebruiker hier

    Zappiti heb 'k hele tijd geleden gebruikt, maar maak nu zelf gebruik van Yadis

    In de setup van Yadis kan 'k in ieder geval meerdere paden ingeven, weet niet hoe
    dat precies zit bij Zappiti.

    Misschien eens navragen op mpcclub.com, de voertaal is daar wel Engels.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Bedankt Stefaan, wat betreft met gewoon loose externe hd's werkt zappiti niet naar behoren zal yadis ook eens checken. Bedankt voor die tip.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Geen ervaring mee Wim, want heb hier zelf een NAS staan. Je spreekt de schijven
    aan via NFS ipv via SMB ( Samba ) vermoed 'k. Misschien vreemde vraag van mij
    maar 'k werk eigenlijk zelden met paden ... Mac gebruiker hier

    Zappiti heb 'k hele tijd geleden gebruikt, maar maak nu zelf gebruik van Yadis

    In de setup van Yadis kan 'k in ieder geval meerdere paden ingeven, weet niet hoe
    dat precies zit bij Zappiti.

    Misschien eens navragen op mpcclub.com, de voertaal is daar wel Engels.
    Mischien een gekke vraag maar hoe werkt het nou precies met een nas?

    Wel jammer maar ik krijg Yadis niet gedownload.
    Laatst aangepast door Wim S. : 24-08-2011 om 10:46

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Geen ervaring mee Wim, want heb hier zelf een NAS staan. Je spreekt de schijven
    aan via NFS ipv via SMB ( Samba ) vermoed 'k. Misschien vreemde vraag van mij
    maar 'k werk eigenlijk zelden met paden ... Mac gebruiker hier

    Zappiti heb 'k hele tijd geleden gebruikt, maar maak nu zelf gebruik van Yadis

    In de setup van Yadis kan 'k in ieder geval meerdere paden ingeven, weet niet hoe
    dat precies zit bij Zappiti.

    Misschien eens navragen op mpcclub.com, de voertaal is daar wel Engels.
    ik gebruik Yadis en dit zou wel eens de oplossing voor mij kunnen zijn, eerst kon ik 'm niet downloaden omdat mijn antivirus scanner dit tegenhield.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •