Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 241 van 241 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Ik was een aantal weken geleden ook bij Fame, maar zoals gezegd niet meer de moeite waard om er naar toe te gaan, tenzij je in Amsterdam wat tijd over hebt. Het stelt niet veel meer voor in vergelijking met de beginperiode toen ze daar zaten. Jammer.

    Concerto daarentegen is wel de moeite waard.

  2. #227

    Standaard

    Ik had wat tijd over vandaag in Amsterdam en willens en wetens even naar binnen gelopen, maar ik stond na 5 minuten alweer buiten. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat Fame morsdood is.

    Bij Concerto hebben ze de filmkelder naar boven verhuisd en er staat een kwart minder dan de laatste keer dat ik er was. Ze hadden nog wel wat import blu-rays, maar niet hetgene wat ik zoek en bovendien nogal aan de dure kant. Nog steeds veel dvd's, maar ja, die koop ik nauwelijks meer.

  3. #228

    Standaard

    Waarom je import Blurays in een Nederlande winkel zou willen kopen is überhaupt een vraag natuurlijk. Dat zal nooit goedkoper zijn dan zelf even bij 1 van de amazons bestellen.

  4. #229

    Standaard

    Ik was laatst ook bij Concerto. Droevig aanbod inderdaad. Fysieke media is zo goed als dood in Nederland. Ik denk niet dat er veel serieuze verzamelaars zijn; je hoeft alleen maar naar de actieve gebruikers op dit forum te kijken om dat bevestigd te hebben. Is op blu-ray.com en andere forums ook zo, dus het is geen landelijke trend. Je ziet wel dat boutique labels populairder worden. Het is echt een niche tegenwoordig.
    --

  5. #230

    Standaard

    R.I.P. Fame.

    De laatste keren dat ik er was, was het aanbod al het bedroevend, maar vroeger toch mooie dingen gekocht daar.

  6. #231

    Standaard

    Jammer, maar het zat er aan te komen. Weer een einde van een tijdperk. Ik zal heus niet beweren dat vroeger alles beter was, maar veel dingen waren wel leuker. Ben benieuwd of Concerto in de Utrechtsestraat in Amsterdam nu nog de enige overgebleven winkel is waar je door bakken CD's, DVD's, Blu-rays etc. kunt struinen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #232

    Standaard

    Waar is de tijd dat er zelfs in een boerenhol als Mortsel 3 dvd-winkels en 2 videotheken waren
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #233
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Was afgelopen week (op de terugweg) best verbaasd hoeveel een Saturn in Koblenz nog aan films had staan. Net zo duur als in Nederland, maar tevens met het aanbod van inmiddels wel ruim 10 jaar geleden in een Nederlandse MM. Nu loop ik geen MM meer binnen. Zou niet weten waarom...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waar is de tijd dat er zelfs in een boerenhol als Mortsel 3 dvd-winkels en 2 videotheken waren
    Vroeger was alles niet zozeer beter maar wel leuker.Echt ik vind dit de meest beroerde tijd.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Was afgelopen week (op de terugweg) best verbaasd hoeveel een Saturn in Koblenz nog aan films had staan. Net zo duur als in Nederland, maar tevens met het aanbod van inmiddels wel ruim 10 jaar geleden in een Nederlandse MM. Nu loop ik geen MM meer binnen. Zou niet weten waarom...
    Ik ook deze zomer in Duitsland een paar Saturns bezocht maar ook de Müller (drogist met ook een cd/dvd-afdeling). In sommige steden vond ik de Müller beter gesorteerd dan de Saturn, in andere steden was het omgekeerd. Sommige Saturns waren net zo uitgekleed als die in Kleve (vlakbij huis) tegenwoordig qua cd/dvd/bluray. Het wordt overal minder. Qua prijzen overigens geheel niet interessant.

    Ik was verbaasd dat de Fame überhaupt nog bestond. En Concerto kwam ik vroeger altijd voor leuk vinyl (jaren 80 en 90) maar door de vinylhype ook totaal niet meer interessant qua prijzen. Voor blurays etc kwam ik daar nooit.
    Laatst aangepast door Oakey : 24-08-2022 om 22:57
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #236

    Standaard

    Ik kom alleen in Duitsland nog bij de Mediamarkt en in Frankrijk bij de Fnac als ik er in de buurt op vakantie ben. Verder in Nederland nooit meer een MM. In Cruquius en in Hoofddorp (vlakbij waar ik woon) is alles haast al verdwenen, hooguit wat DVD's. Daarnaast zijn alle titels die ik koop buitenlandse versies en moet ik die dus importeren. Het is helaas een dure hobby geworden met alle douane-kosten erbij...

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik kom alleen in Duitsland nog bij de Mediamarkt en in Frankrijk bij de Fnac als ik er in de buurt op vakantie ben. Verder in Nederland nooit meer een MM. In Cruquius en in Hoofddorp (vlakbij waar ik woon) is alles haast al verdwenen, hooguit wat DVD's. Daarnaast zijn alle titels die ik koop buitenlandse versies en moet ik die dus importeren. Het is helaas een dure hobby geworden met alle douane-kosten erbij...
    Douane-kosten erbij dat werkt voor mij zo tergend.Wil ik op game gebied een import titel dan heb ik voor 99% kans dat Nedgame hier in NL hem heeft.
    Films kopen in deze extreem dure tijd staat ff op een laag pitje.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jammer, maar het zat er aan te komen. Weer een einde van een tijdperk. Ik zal heus niet beweren dat vroeger alles beter was, maar veel dingen waren wel leuker. Ben benieuwd of Concerto in de Utrechtsestraat in Amsterdam nu nog de enige overgebleven winkel is waar je door bakken CD's, DVD's, Blu-rays etc. kunt struinen.
    Afgelopen weekend sinds lange tijd weer eens bij Concerto geweest. De zaak zelf is nog even leuk, met die trapjes en georganiseerde rommeligheid. Maar de inhoud is totaal niet meer interessant. Reguliere tweedehands cd’s voor €5 en nieuw vinyl voor €40, dat werk. Blurays heb ik niet goed bekeken, vind dat ook wel een gok omdat er toch veel oudere blurays zijn die niet meer afspelen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Blurays heb ik niet goed bekeken, vind dat ook wel een gok omdat er toch veel oudere blurays zijn die niet meer afspelen.
    Dat ligt toch voornamelijk aan de distributeur waarbij ze zijn uitgebracht en een bepaalde tijdsperiode (2008-2010).

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat ligt toch voornamelijk aan de distributeur waarbij ze zijn uitgebracht en een bepaalde tijdsperiode (2008-2010).
    Ik heb er toch van diverse maatschappijen. En je weet niet of ze nog goed afspelen natuurlijk. Als ze een euro kosten is dat de gok wel waard, maar dat waren niet de prijzen wat ik zo zag
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Was afgelopen week (op de terugweg) best verbaasd hoeveel een Saturn in Koblenz nog aan films had staan. Net zo duur als in Nederland, maar tevens met het aanbod van inmiddels wel ruim 10 jaar geleden in een Nederlandse MM. Nu loop ik geen MM meer binnen. Zou niet weten waarom...
    Het varieert echt per Saturn. Weleens in Keulen in eentje geweest die erg groot was in de kelder maar laatst in Aachen was het niet veel. En dan had je 4K en dan zetten ze pallets ervoor zodat je er niet bij kon komen. Mediamarkt Herzogenrath was laatst nog prima. Fawlty towers op BR maar meegenomen.

    Excuus dat ik een tijd niet postte. Druk geweest en forum was even uit zichzelf op de achtergrond beland qua tijd. Interesse is niet vervaagd.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •