Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 229 van 229 worden weergegeven.

Standaard

Ik was een aantal weken geleden ook bij Fame, maar zoals gezegd niet meer de moeite waard om er naar toe te gaan, tenzij je in Amsterdam wat tijd over hebt. Het stelt niet veel meer voor in vergelijking met de beginperiode toen ze daar zaten. Jammer.

Concerto daarentegen is wel de moeite waard.

Standaard

Ik had wat tijd over vandaag in Amsterdam en willens en wetens even naar binnen gelopen, maar ik stond na 5 minuten alweer buiten. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat Fame morsdood is.

Bij Concerto hebben ze de filmkelder naar boven verhuisd en er staat een kwart minder dan de laatste keer dat ik er was. Ze hadden nog wel wat import blu-rays, maar niet hetgene wat ik zoek en bovendien nogal aan de dure kant. Nog steeds veel dvd's, maar ja, die koop ik nauwelijks meer.

Standaard

Waarom je import Blurays in een Nederlande winkel zou willen kopen is überhaupt een vraag natuurlijk. Dat zal nooit goedkoper zijn dan zelf even bij 1 van de amazons bestellen.

Standaard

Ik was laatst ook bij Concerto. Droevig aanbod inderdaad. Fysieke media is zo goed als dood in Nederland. Ik denk niet dat er veel serieuze verzamelaars zijn; je hoeft alleen maar naar de actieve gebruikers op dit forum te kijken om dat bevestigd te hebben. Is op blu-ray.com en andere forums ook zo, dus het is geen landelijke trend. Je ziet wel dat boutique labels populairder worden. Het is echt een niche tegenwoordig.
    --

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten