Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 241 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Fame is weer open! Foto's kun je hier vinden. Een filmpje hier.
    Laatst aangepast door Frank : 26-02-2012 om 09:59

  2. #52

    Standaard

    Ik zou die foto's maar weer snel weghalen, op die foto's zit copyright, het parool wil daar nog wel eens achteraan gaan, en die kosten zijn niet mals.
    Laatst aangepast door Enigma147 : 25-02-2012 om 22:12

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Ik ga binnenkort eens kijken. Ben benieuwd wat er van het assortiment overgebleven is, of dat Fame nu een soort Free Record Shop XL geworden is. Gelukkig hebben we in Amsterdam altijd Concerto nog voor de niet-mainstream titels.

  5. #55
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah concerto. Jeugdsentiment
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #56

    Standaard

    Fame krijgt, volgens de nieuwsbrief, half november een eigen webshop.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Fame krijgt, volgens de nieuwsbrief, half november een eigen webshop.
    Goed nieuws!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Fame krijgt, volgens de nieuwsbrief, half november een eigen webshop.
    Ik ben benieuwd of die net zo uitgebreid is als de winkel. Want juist de niet-mainstream titels zorgen ervoor dat Fame (en ook Concerto) zich zo kan onderscheiden van de gemiddelde CD/DVD-boer, mits die nog bestaat.

  9. #59

    Standaard

    Afgelopen zaterdag weer eens bij de Fame geweest in Amsterdam en ik kan zeggen dat er na mijn eerste teleurstellende bezoek na de verhuizing er toch wat met de kritiek is gedaan. Zo heeft de Blu Ray afdeling een prominentere plek gekregen en is wat groter geworden, zelfs de prijzen van de Blu Ray's zijn ietwat vriendelijker geworden. Alle onzichtbare drempels waarover je in het begin je nek brak zijn aangepakt en beter afgewerkt, het enige wat mij nog steeds stoort is de onoverzichtelijkheid en het gebrek aan kassa's.

    Al met al toch een positieve verbetering want FRS lijkt ook in Amsterdam te gaan verdwijnen, de FRS vestiging op de Nieuwendijk is veranderd in een Game Mania en de grote FRS op de Kalverstraat is nu grotendeels een Expo. Fame zal dus de enige shop zijn die een groot aanbod kan leveren zonder noemenswaardige concurrentie.


  10. #60

    Standaard

    Kom echt niet meer voor mn plezier bij Fame. Om er binnen te komen moet je eerst zigzaggend via diverse roltrappen naar boven. En dan die verschillende ruimtes, de een nog krapper dan de andere. Helaas...het aanbod aan winkels is nu echt bedroevend. Eerst verdween Boudisque, toen Fame en de FRS-shops zijn echt om te huilen; games, een halve bak met (verzamel)cd's een wat films.

  11. #61
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, thanks to the world wide web.
    Ha, Boudisque top zaakje in dat steegje. Vroeger de zaak in Amsterdam (voor mij)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #62

    Standaard

    Ik vond het fijn dat Fame toch kon blijven, maar de oude locatie zal ik zeker missen. *gezeur over dat er nu een kledingzaak zit*

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Al met al toch een positieve verbetering want FRS lijkt ook in Amsterdam te gaan verdwijnen, de FRS vestiging op de Nieuwendijk is veranderd in een Game Mania en de grote FRS op de Kalverstraat is nu grotendeels een Expo. Fame zal dus de enige shop zijn die een groot aanbod kan leveren zonder noemenswaardige concurrentie.
    Er is inmiddels een Saturn vlakbij het centraal station van Amsterdam.

  14. #64

    Standaard

    Ik kwam en kom regelmatig in Amsterdam en er was op filmgebied nog al wat te beleven, maar nu is het helemaal niks meer. Ik kwam regelmatig bij Fame, Staalstraat (boeken/posters etc.), De Lach (posters), Silver screen etc. Op sommige grachten had je ook nog winkels waar ze filmspullen verkochten. Helaas is bijna alles verdwenen en over niet al te lange is er helemaal niets meer. Silver screen bestaat gelukkig nog wel.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er is inmiddels een Saturn vlakbij het centraal station van Amsterdam.
    Weet ik, ben ik afgelopen zaterdag voor het eerst geweest maar die is qua prijs niet mals en voor mij dus geen concurrent van Fame als ik hem met Fame vergelijk waar ik 10% korting krijg. Ik zal heus de deur niet plat gaan lopen bij Fame maar ze zijn wat verbeterd sinds de verhuizing en dat is positief, 95% zal nog steeds online worden aangekocht.


  16. #66

    Standaard

    Volgens de vernieuwde nieuwsbrief van Fame heeft de lancering van de website wat vertraging opgelopen, maar mogen we snel dan toch echt de nieuwe website verwachten.

  17. #67

    Standaard

    Qua prijs erg duur, maar dat kan ook niet anders om de bovenste verdieping van Magna Plaza ervoor af te huren.
    Voorbeeld: Prometheus 3D versie kost daar 34,99 euro, terwijl dezelfde film bij FRS 24,99 euro kost.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Qua prijs erg duur, ....
    Prijzen kunnen nooit duur zijn he... Maar je hebt gelijk, ze hanteren hogere prijzen dan andere winkels. Vind er ook nooit meer iets interessants eigenlijk.

  19. #69

    Standaard

    Je kan echter wel een klantenkaart krijgen voor 10% korting.

  20. #70

    Standaard

    Simpele Blu Ray's uit de Warner Blu Line zoals Sherlock Holmes: A Game Of Shadows kost bij hun gewoon 15,00 euro dus zelfs met mijn Fame kortingspas totaal niet interessant. Dezelfde Blu Ray kost bij de FRS een tientje en heb dat ook keurig aangegeven bij het personeel, de enige reactie die ik kreeg was "dan haalt u hem toch gewoon bij de FRS, wij verkopen hem voor deze prijs". Op deze manier wens ik dit bedrijf maar één ding toe en dat is een vliegensvlug faillissement, ik weet niet waar het met dit land naar toe moet maar mij lijkt maar één optie mogelijk namelijk volledig naar de klote.


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Simpele Blu Ray's uit de Warner Blu Line zoals Sherlock Holmes: A Game Of Shadows kost bij hun gewoon 15,00 euro dus zelfs met mijn Fame kortingspas totaal niet interessant. Dezelfde Blu Ray kost bij de FRS een tientje en heb dat ook keurig aangegeven bij het personeel, de enige reactie die ik kreeg was "dan haalt u hem toch gewoon bij de FRS, wij verkopen hem voor deze prijs". Op deze manier wens ik dit bedrijf maar één ding toe en dat is een vliegensvlug faillissement, ik weet niet waar het met dit land naar toe moet maar mij lijkt maar één optie mogelijk namelijk volledig naar de klote.
    Nou, liever niet, Einzelgänger, want de FRS bestaat als winkel nauwelijks meer en waar kan ik dan nog voor mijn lol eens door de bakken graaien als Fame ook nog weg zou moeten? Zo langzamerhand verdwijnen alle winkels waar je een Blu-ray nog eens in je handen kunt nemen. Zo leuk vind ik het zoeken en bestellen via internet nu ook weer niet.
    Bovendien heeft Fame - en dan bedoel ik de vestiging in Magna Plaza (en niet de minieme in-store vestigingen in de Bijenkorf) een zeer grote collectie DVD's en CD's met een grote diversiteit die je nergens anders vindt (Concerto in de Utrechtsestraat in Amsterdam uitgezonderd misschien).
    Ik kan er niet zo mee zitten dat een Blu-ray bij de een soms een paar euro duurder is dan bij de ander. Sometimes you win, sometimes you lose... Als ik zie hoe die paar euro's die ik soms meen te besparen er aan de andere kant weer uit gaan, dan denk ik wel eens: waar maak ik me druk om?

  22. #72

    Standaard

    Jullie vergeten de Bijenkorf die ook een vrij grote Fame afdeling heeft.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, liever niet, Einzelgänger, want de FRS bestaat als winkel nauwelijks meer en waar kan ik dan nog voor mijn lol eens door de bakken graaien als Fame ook nog weg zou moeten? Zo langzamerhand verdwijnen alle winkels waar je een Blu-ray nog eens in je handen kunt nemen. Zo leuk vind ik het zoeken en bestellen via internet nu ook weer niet.
    Bovendien heeft Fame - en dan bedoel ik de vestiging in Magna Plaza (en niet de minieme in-store vestigingen in de Bijenkorf) een zeer grote collectie DVD's en CD's met een grote diversiteit die je nergens anders vindt (Concerto in de Utrechtsestraat in Amsterdam uitgezonderd misschien).
    Ik kan er niet zo mee zitten dat een Blu-ray bij de een soms een paar euro duurder is dan bij de ander. Sometimes you win, sometimes you lose... Als ik zie hoe die paar euro's die ik soms meen te besparen er aan de andere kant weer uit gaan, dan denk ik wel eens: waar maak ik me druk om?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Jullie vergeten de Bijenkorf die ook een vrij grote Fame afdeling heeft.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Jullie vergeten de Bijenkorf die ook een vrij grote Fame afdeling heeft.
    Dan bedoel je waarschijnlijk De Bijenkorf aan het Damrak in Amsterdam?
    Jammer genoeg hebben de Fame in-store vestigingen vaak maar een zeer kleine collectie Blu-ray's, met name die in Amstelveen.

  25. #75

    Standaard

    Beste forummers,

    De oude Fame had weleens importtitels. Is zo'n collectie in de nieuwe vestiging nog steeds aanwezig of is het de reis niet meer waard?

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •