Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 241 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ze hebben nog steeds importtitels. Aardig wat zelfs.

  2. #77

    Standaard

    Zelfs Regio 1-import! Wel een beetje onduidelijk, ik kwam laatst de US-release van Community S1 tegen, waarop een sticker met "UK Import" zat geplakt.

  3. #78

    Standaard

    Update via Facebook over de website:

    We willen iedereen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden dat de webshop nog steeds niet live is.
    Door bepaalde factoren en doordat we met veel partijen moeten samenwerken duurt het veel en veel langer dan verwacht.
    Wij hadden dit natuurlijk anders gezien en waren het liefst al maanden geleden live gegaan.
    Wij willen jullie bedanken voor jullie geduld en wij hopen dat we er snel met alle partijen uit komen en zeer spoedig live kunnen.

    FAME
    Nog even geduld dus.

  4. #79

    Standaard

    Jammer dat Fame slechts nog een schim is van wat het ooit is geweest. Blu-Ray aanbod is erg karig.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jammer dat Fame slechts nog een schim is van wat het ooit is geweest. Blu-Ray aanbod is erg karig.
    ik vind anders het aanbod in de Fame Store in Amsterdam (Magna Plaza) zeer behoorlijk. Een stuk uitgebreider dan bij de gemiddelde winkel. De Fame-vestigingen in De Bijenkorf hebben inderdaad maar een beperkt assortiment.

  6. #81

    Standaard

    Je bent zeker nooit in de Fame geweest van voor de verhuizing? Dat was pas een film- en muziekaanbod.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je bent zeker nooit in de Fame geweest van voor de verhuizing? Dat was pas een film- en muziekaanbod.
    Inderdaad, daar ging ik soms alleen al voor naar A-dam....

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je bent zeker nooit in de Fame geweest van voor de verhuizing? Dat was pas een film- en muziekaanbod.
    Ja hoor, een paar keer per jaar, maar het is logisch dat ze wat hebben moeten inkrimpen want ze hebben in Magna Plaza gewoon minder ruimte. Maar dan nog is het met Concerto de best gesorteerde mediawinkel in Amsterdam.

  9. #84

    Standaard

    Ja, en zowat de enige twee overgebleven mediawinkels. :P

  10. #85

    Standaard

    Ik ben er vorige week vrijdag weer eens geweest en toch wat leuke koopjes weer meegenomen. Het aanbod is zeer breed en hebben ook veel backcatalog titels die je niet bij een FRS tegenkomt, dus dat is extra leuk struinen. Plus Magna Plaza doet me altijd denken aan een winkelcentrum in Parijs dus dat geeft een extra elan An het winkelen daar.

  11. #86

    Standaard

    Alleen jammer dat ze de roltrappen zo hebben ingesteld dat je die hele tent door moet om bij de Fame te komen. Trap nemen dus.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Alleen jammer dat ze de roltrappen zo hebben ingesteld dat je die hele tent door moet om bij de Fame te komen. Trap nemen dus.
    Of de lift.

  13. #88

    Standaard

    De nieuwe website van Fame is online!

    www.fame.nl

  14. #89

    Standaard

    Fame valt ook in het faillisement van FRS en zal dan waarschijnlijk ook sluiten.

  15. #90

    Standaard

    Van de facebookpagina van Fame:

    Vanaf morgen dagelijks nieuwe voorraad in FAME Plaza voor de 50% kortingsactie! De voorraad komt uit onze winkels in de Bijenkorven die helaas de komende dagen allemaal gaan sluiten. De Bijenkorf stopt in zijn geheel met de verkoop van cd's en dvd's.

    Dus heeft u niets kunnen vinden in FAME Plaza tijdens de 50% kortingsactie? Vanaf morgen dagelijks nieuwe voorraad!

  16. #91

    Standaard

    Volgens de facebookpagina van Fame is de webwinkel tot nader bericht gesloten.

  17. #92

    Standaard

    Dit staat te lezen op Fame.nl:

    Beste FAME klant,


    Na de uitverkoop periode van de afgelopen weken zal FAME Plaza aanstaande zondag de deuren sluiten!

    Bij Fame@Donner zal maandag de laatste dag zijn en is vanaf dinsdag gesloten.

    Toch is dit nog geen definitief einde van FAME!

    Op dit moment ben ik aan het onderzoeken of we medio Augustus deze deuren weer open kunnen doen en FAME 3.0 gewoon uw adres kan blijven voor cd’s en dvd’s zoals dat al jaren is.

    We zullen u blijven informeren via www.fame.nl

    Voor nu wil ik u bedanken dat u FAME altijd trouw bent gebleven en ik hoop dat we elkaar in Augustus weer tegen gaan komen in FAME Plaza!

    Met vriendelijke groet,
    Arthur ter Braak
    General manager

    FAME

  18. #93

    Standaard

    De tijd dat je je films op internet moet kopen of bij winkels zoals Media Markt, V&D en Blokker komt er nu echt aan.

  19. #94

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De tijd dat je je films op internet moet kopen of bij winkels zoals Media Markt, V&D en Blokker komt er nu echt aan.
    Waarbij V&D bij een aantal filialen al niets tot weinig dvd's meer heeft.

  20. #95

    Standaard

    Misschien de titel van het topic aanpassen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #96
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Aangepast (Zoiets?)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #97

    Standaard

    Mogelijke doorstart FAME gerealiseerd door Arthur ter Braak en Jeroen de Ruiter

    General manager Arthur ter Braak wil samen met inkoper Jeroen de Ruiter de toekomstige doorstart van FAME realiseren. Tegenover Entertainment Business meldt hij in de onderzoeksfase te zitten en in gesprek te zijn met verschillende partijen.

    FAME sluit zondagavond 30 juni haar deuren. De Amsterdamse entertainmentwinkel is onderdeel van de failliet verklaarde Free Record Shop Holding. General manager Arthur ter Braak sprak echter gisteren in een Facebook-bericht aan zijn klanten van een eventuele doorstart.

    Tegenover Entertainment Business laat ter Braak weten dat dit geen initiatief is van de FRS-curator. “Dit wil ik samen met inkoper Jeroen de Ruiter realiseren. We zijn in gesprek met verschillende partijen en dat gaat goed. Niemand zegt in ieder geval 'nee, hier gaan we niet aan meewerken'. Als we naar de geprognotiseerde cijfers kijken moet het ook mogelijk zijn om op de huidige locatie een doorstart naar FAME 3.0 te maken.”

    Mochten de plannen van ter Braak en de Ruiter lukken, dan wordt een herstart van FAME medio augustus verwacht.

    www.entertainmentbusiness.nl

  23. #98

    Standaard

    Inmiddels is de FAME-in store vestiging in De Bijenkorf in Amstelveen geheel verdwenen, tot grote ergernis van veel klanten, zo blijkt. Ik weet niet of dat voor de andere De Bijenkorf-vestigingen ook geldt, maar het lijkt mij van wel. Je kunt nu vrijwel nergens meer CD's en DVD's (populaire titels uitgezonderd) in een gewone winkel kopen in de regio Amstelveen. Triest.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Inmiddels is de FAME-in store vestiging in De Bijenkorf in Amstelveen geheel verdwenen, tot grote ergernis van veel klanten, zo blijkt. Ik weet niet of dat voor de andere De Bijenkorf-vestigingen ook geldt, maar het lijkt mij van wel. Je kunt nu vrijwel nergens meer CD's en DVD's (populaire titels uitgezonderd) in een gewone winkel kopen in de regio Amstelveen. Triest.
    Lijkt me een gat in de markt daar...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Inmiddels is de FAME-in store vestiging in De Bijenkorf in Amstelveen geheel verdwenen, tot grote ergernis van veel klanten, zo blijkt. Ik weet niet of dat voor de andere De Bijenkorf-vestigingen ook geldt, maar het lijkt mij van wel. Je kunt nu vrijwel nergens meer CD's en DVD's (populaire titels uitgezonderd) in een gewone winkel kopen in de regio Amstelveen. Triest.
    De Bijenkorf is inderdaad gestopt met de verkoop van CD's, DVD's en Blu-ray's.

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •