Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 241 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Erg zonde inderdaad.
    Ik was vorige week in Eindhoven en ging naar de onderste etage, zie ik tot m'n grote verbazing dat alles was verdwenen en dat ze d'r alleen nog maar meer boeken hadden neergezet om die plek te vullen.

  2. #102

    Standaard

    Beoogde doorstart FAME in vergevorderd stadium

    Het ziet er goed uit voor de potentiële doorstart van FAME. Dat meldt general manager Arthur ter Braak tegenover Entertainment Business.

    Arthur ter Braak, voormalig general manager van FAME, maakte eind vorige maand bekend dat hij samen met inkoper Jeroen de Ruiter bezig was met een doorstart van FAME.

    Zondagavond 30 juni sloot de Amsterdamse entertainmentwinkel voor de laatste keer zijn deuren. FAME ging als onderdeel van het failliete Free Record Shop dicht. Een kleine maand later meldt Ter Braak dat het op gebeid van de doorstart ‘alles de goede kant opgaat’. “We zijn met de laatste dingen bezig. Ik hoop dat ik volgende week met goed nieuws mag komen.”

    Het voormalige moederbedrijf Free Record Shop maakte deze week al in afgeslankte vorm een doorstart.

    www.entertainmentbusiness.nl

  3. #103

    Standaard

    Fame heeft haar website (weer) aangepast. Ze hebben er een Wordpress blog van gemaakt, waar hoogstwaarschijnlijk de laatste ontwikkelingen geplaatst zullen worden.



    www.fame.nl

  4. #104

    Standaard

    Over 48 uur weten we of Fame een doorstart maakt.

    Toekomstmuziek voor Fame Plaza?

    Wij bedanken jullie voor alle likes, positieve reacties en mails en die we de afgelopen dagen hebben gekregen hier op facebook en op fame.nl Zoals jullie wellicht al weten was Fame onderdeel van Free Record Shop en omdat het Free Record Shop concern helaas haar faillisement heeft moeten aanvragen moesten ook alle Fame vestigingen van de Bijenkorf en Fame Plaza in het Magna Plaza haar deuren sluiten. Arthur ter Braak (voorheen general manager Fame) en Jeroen de Ruiter (voorheen hoofd inkoop Fame) vinden dat er nog steeds een plek is voor een muziek en film winkel waar wat te beleven valt zoals Fame. Daarom zetten zij nu alles op alles om Fame Plaza in hartje Amsterdam over te nemen zodat Fame Plaza kan blijven bestaan. Of dat gaat lukken blijft nog spannend maar over 48 uur weten we of het gelukt is…. Dus stay tuned!
    Fame op Facebook

  5. #105

    Standaard

    'Platenzaak Fame maakt doorstart'

    Filiaalmanager Arthur ter Braak en inkoper Jeroen de Ruiter hebben de platenzaak overgenomen, schrijft De Telegraaf woensdag. Fame was een onderdeel van de failliete boedel van Free Record Shop, die eind mei failliet ging. Procures, dat een deel van de winkels van Free Record Shop heeft overgenomen, had geen belangstelling in de platenzaak.

    De heren zeggen in de krant dat het overnamebedrag 'dichter bij 20.000 dan bij 300.000 euro ligt'. Ter Braak en De Ruiter spreken verder de verwachting uit het bedrag binnen een halfjaar terug te verdienen, 'met een beetje geluk'. Eerder meldde Het Parool dat de winkel op de bovenste verdieping van winkelcentrum Magna Plaza zal blijven.

    Ter Braak heeft al meer dan tien jaar de leiding in de winkel met een oppervlakte van 600 vierkante meter. De Ruiter doet al jaren de inkoop voor Fame.

    bron: nu.nl

  6. #106

    Standaard

    Goed nieuws. De titel van het topic mag dus weer aangepast worden in zoiets als "Fame heropent deuren op 9 augustus a.s.".

  7. #107

    Standaard

    Fijn, goed nieuws!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #108

    Standaard

    Hoop wel dat het aanbod een beetje redelijk is, want eigenlijk vond ik het cd aanbod al een stuk minder na het vertrek uit de Kalverstraat.

  9. #109

    Standaard

    'Online wordt speerpunt van FAME Plaza'

    FAME Plaza richt zich na de doorstart nadrukkelijk op online verkoop. Dat zegt filiaalmanager en mede-eigenaar Arthur ter Braak tegen RetailNews. De muziekwinkel startte vlak voor het faillissement van moederconcern Free Record Shop Holding nog met zijn eerste webshop.

    In eerste instantie gaat het puur om de verkoop van artikelen die ook in de fysieke winkel liggen, laat Ter Braak weten. "Daarnaast gaat FAME zich nadrukkelijker profileren op sociale media." Een andere verandering die hij als nieuwe eigenaar doorvoert is een uitbreiding van het aanbod aan vinyl. De nieuwe winkelformule noemt hij 'FAME 3.0'.

    Ter Braak hoopt de investering die hij samen met inkoper Jeroen de Ruiter gedaan heeft in de winkel binnen een half jaar terug te verdienen. Hoewel de winkel voor het faillissement van het moederconcern twee maanden geleden niet winstgevend was, heeft hij er 'alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.' Zo is het een stuk goedkoper om als 'zelfstandige, platte organisatie' te opereren dan als onderdeel van Free Record Shop Holding.

    De FAME-winkel is dankzij het faillissement bovendien een 'hoop lijken uit de kast kwijt', zegt Ter Braak. Vlak voor de sluiting zorgde een korting van vijftig procent voor een decimering van de oude voorraad, waarna het 'laatste plukje' naar Free Record Shop-winkels is gestuurd. Zodoende kunnen de ondernemers met een schone lei beginnen.

    Ook het winkelcentrum Magna Plaza heeft zijn steentje bijgedragen aan de doorstart, geeft Ter Braak aan. "We zijn in goed overleg tot een nieuwe overeenkomst gekomen." Het winkelpersoneel zal bestaan uit mensen die voorheen hebben gewerkt in de vestiging in Magna Plaza en de winkel in De Bijenkorf. Met hen wil Ter Braake snel 'het oude FAME-gevoel' terugbrengen.

    www.retailnews.nl

  10. #110

    Standaard

    Heropening Fame 9/8 om 20.00 uur.
    De oude klantenpas geeft nu nog 5% korting, maar is voor € 10.00 te upgraden naar 10% normale korting en 20% op de speciale koopavonden!

  11. #111

    Standaard

    Ben er vandaag weer eens binnengelopen in Amsterdam. Vond het allemaal nogal teleurstellend. Weinig aanbiedingen en speciale dingen gezien. En de Blu-ray-afdeling is behoorlijk uitgedund. Ik ga over een paar maanden maar weer eens kijken.

  12. #112

    Standaard

    Hebben ze nog wel import, of is dat ook allemaal foetsie?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hebben ze nog wel import, of is dat ook allemaal foetsie?
    Ik heb geen import gezien toen ik er was. Er werd aangegeven dat ze nog bezig zijn met het uitbreiden van het assortiment, dus hopelijk komt dat nog.

  14. #114

    Standaard

    Dat was voor mij zo'n beetje de enige reden om nog wel eens af te reizen naar Amsterdam, omdat UK en US dvd's en series vaak van betere kwaliteit zijn dan de troep die een DFW en eOne de markt inslingert.

  15. #115

    Standaard

    Ik ben er gisteren voor het eerst geweest. Het lijkt een beetje een meer armoedige versie van het Fame van voor de doorstart. En dat was al een armoedige versie van het Fame dat aan de Kalverstraat zat.

  16. #116

    Standaard

    Geef ze even de kans om weer uit te breiden. Ze hebben voor het faillissement zowat de hele winkel laten leegkopen. Dan zijn ze er niet binnen een week weer bovenop.

  17. #117

    Standaard

    Vandaag weer eens bij Fame Magna Plaza Amsterdam binnengestapt, en helaas: voor mij is het een schim van wat het ooit was. Er is heel veel CD en DVD aanbod, maar bluray is echt een ondergeschoven kindje geworden. Het aanbod is erg dun en vooral gericht op budget en populair. Ook de import is weg en 3D is ook niet veel. Er zijn wel een hele aparte divisies voor TV series en voor wereld cinema (alleen dvd) dus voor de liefhebbers van deze is een omweg nog wel waard. Voor mij is vandaag het laatste bezoek geweest aan een winkel met een apart, onderscheidend aanbod waar ik best een tijdje kon neuzen. Jammer, echt heel erg jammer.

  18. #118

    Standaard

    In 2014 maar eens kijken of ze dan het peil een beetje hebben kunnen opkrikken. Als ze dan nog geen import hebben dan zal dat de laatste keer zijn dat ik de Fame binnenstap. Ik geef ze het voordeel van de twijfel aangezien een herstart enkele maanden kan duren eer alles weer in volle glorie is hersteld.

  19. #119

    Standaard

    Toevallig nog mensen bij de Fame geweest recentelijk? Ik vraag me af of het filmpeil alweer op niveau is na een half jaar.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Toevallig nog mensen bij de Fame geweest recentelijk? Ik vraag me af of het filmpeil alweer op niveau is na een half jaar.
    Ben er twee weken terug nog geweest, maar er is weinig veranderd sinds een half jaar geleden, vind ik zelf. De Blu-ray collectie is redelijk en er zitten soms leuke aanbiedingen tussen, maar ik heb weinig import gezien. De enorme collectie die ze ooit in de Kalverstraat hadden, heb ik hier nog niet terug gezien. In Amsterdam-Centrum is Fame met Concerto nog de enig overgebleven winkel waar ze Blu-rays verkopen en ook titels hebben die je niet bij Blokker en Vroom & Dreesmann tegenkomt. Wat dat betreft kon het slechter onder de huidige omstandigheden. Blijft wel een leuke winkel om een uurtje in rond te neuzen. Vooral op DVD-gebied is er nog veel te vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #121

  22. #122

    Standaard

    FAME Plaza start Famedeals.nl

    Vanmiddag om 12:00 uur is Famedeals.nl online gegaan. Het is een online outlet waar een zeer beperkt aanbod aan entertainmentproducten tegen stuntprijzen wordt aangeboden. Famedeals.nl is een initiatief van FAME Plaza, dat hiermee onderscheidend wil zijn in de online markt.

    De webwinkel van Fame werd in januari van dit jaar al aangekondigd, maar heeft een unieke insteek gekregen. Op het vandaag gelanceerde Famedeals.nl staan momenteel vier filmaanbiedingen en vier muziekaanbiedingen.

    Een beperkt aanbod, waarvoor bewust gekozen is. “Ons winkelassortiment is enorm breed. Wil je die breedte ook online aanbieden, dan ben je als webwinkel niet onderscheidend”, aldus eigenaar Arthur ter Braak. “Er zijn al veel andere partijen die een breed aanbod hebben en daartegenover willen wij ons op een andere manier profileren. Zodoende hebben we juist gekozen voor een heel beperkt aanbod, dat we gedurende een korte periode tegen een scherpe prijs aanbieden.”

    Het aanbod op de site is volgens Ter Braak ook niet oneindig. “Voor de meeste titels hebben we zo’n tien stuks en zodra deze zijn uitverkocht, zetten we weer een andere deal op die plek. Het idee is dat geïnteresseerden er niet te lang mee kunnen wachten, want dan is het weg. Daarnaast maakt het dat de bezoekers hopelijk elke dag wel even terugkomen om te kijken wat de nieuwste deals zijn.”

    De titels die op de site worden aangeboden zijn volgens Ter Braak niet voor hetzelfde bedrag in de winkel te vinden. “We houden die prijzen exclusief voor deze actiewebsite.”

    www.entertainmentbusiness.nl.

  23. #123

    Standaard

    Ik heb zojuist even gekeken, maar het is inderdaad wel een erg mager aanbod. Bovendien worden er bij de films alleen maar DVD's aangeboden. Ik zie in ieder geval geen aanduiding DVD en/of Blu-ray. En zo scherp zijn die prijzen nu ook weer niet. "Hoe duur was de suiker" voor 9 euro (DVD), terwijl de Blu-ray bij Media Markt al voor 12,99 te verkirjgen is... Als er nu € 5,99 had gestaan...
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 26-03-2014 om 17:23
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #124

    Standaard

    Er onduidelijk wat er word aangeboden!
    Niet duidelijk of het een DVD, BD of VHS is.
    Weinig keus.
    Ook weinig "deal" door de gehanteerde prijzen en dan komt er nog de kosten mbt verzenden bij ...

    Conclusie: overbodig

  25. #125

    Standaard

    Zonde.
    Laatst aangepast door Baby Spice : 30-03-2014 om 11:42

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •