Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 241 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Fame heeft altijd al een waardeloze webshop gehad, zelfs toen ze nog winst draaiden op de Kalverstraat.

  2. #127

    Standaard

    Is Fame nu nog open? En gaat het mee in het faillissement van FRS of staat het daar los van?

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Goodies Bekijk bericht
    Is Fame nu nog open? En gaat het mee in het faillissement van FRS of staat het daar los van?
    Fame is sinds de doorstart geen onderdeel meer van de FRS.

  4. #129

    Standaard

    Opmerkelijk nieuws: Fame opent binnenkort vijf nieuwe winkels. "Door een combinatie van het juiste assortiment en veel bijzondere uitgaven, lage overheadkosten, gemotiveerd personeel met verstand van zaken en het toevoegen van beleving op de winkelvloer is er nog voldoende ruimte voor echte entertainmentwinkels in Nederland", aldus Arthur ter Braak, eigenaar van entertainmentwinkel Fame.
    Bron

  5. #130

    Standaard

    FAME Plaza opent drie nieuwe filialen

    FAME Plaza wil nog deze maand drie nieuwe pop-up winkels in Nederland openen. Het eerste filiaal opent zaterdag in Spijkenisse, in het pand van voormalig zusterbedrijf Free Record Shop. Dat meldt eigenaar Arthur ter Braak aan Entertainment Business.

    FAME opende halverwege april zijn eerste tijdelijke vestiging in Schiedam. Die winkel boekt een bescheiden succes, stelt Ter Braak. “Het kan natuurlijk altijd beter, maar er hoeft geen geld bij.” Hij voert nu gesprekken voor een andere locatie, waar de doelgroep beter vertegenwoordigd is.

    Na de opening in Spijkenisse beschikt de formule over drie vestigingen, de helft van de gewenste zes winkels. FAME voert inmiddels vergevorderde gesprekken met verhuurders in twee andere steden, stelt de eigenaar. “De contracten zijn nog niet getekend, maar ik verwacht dat we voor het eind van deze maand weer twee nieuwe FAME Plaza pop-ups kunnen openen.”

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.

  6. #131

  7. #132

    Standaard

    Een pop-up winkel is een winkel die maar voor een paar maanden open is en dan weer sluit en/of heropend in een andere plaats.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een pop-up winkel is een winkel die maar voor een paar maanden open is en dan weer sluit en/of heropend in een andere plaats.
    Ik vind dit concept onnozel. Een winkel zou een ankerplaats zijn, een huis van vertrouwen. Als er dan eens iets mis gaat, waar kan je dan terecht voor garantie, als de winkel al met de noorderzon vertrokken is?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #134

    Standaard

    Uden krijgt eigen FAME pop-up store

    Nadat afgelopen weekend een nieuwe FAME-winkel de deuren opende in Spijkenisse, maakt het concern vandaag bekend dat de volgende pop-up store in Uden wordt geopend.

    Mede-eigenaar Arthur ter Braak meldt dat hij de sleutel van het nieuwe pand in Uden heeft gekregen en dat er met man en macht wordt gewerkt om de nieuwe FAME-winkel zo spoedig mogelijk open te krijgen. “We mikken op aanstaande zaterdag. Als dat niet lukt, dan zal de Udense pop-up halverwege volgende week zijn deuren openen.”

    Afgelopen zaterdag was het nieuwe filiaal in Spijkenisse voor de eerste keer open. Ter Braak kijkt terug op een succesvolle eerste dag. “Klokslag twaalf gingen we los en het was vanaf dat moment druk. We hebben constant 20 tot 30 klanten op de winkelvloer gehad. De reacties waren, net als de verkopen, uitstekend. Ik heb het volste vertrouwen, zeker na het eerste resultaat, dat het met deze FAME-pop-up gaat lukken.”

    www.entertainmentbusiness.nl

  10. #135

    Standaard



    Fame viert dat ze bijna een jaar zelfstandig bestaan. Daarom krijg je tot en met 10 augustus 20% korting op alle CD's, DVD's en vinyl. Heb je een klantenkaart dan krijg je 25% en heb je een klantenkaart met upgrade 30%.

    http://www.fame.nl/2014/07/12/wie-bi...-is-trakteert/

  11. #136

    Standaard

    Upgrade? Moet ik dat lezen als een x bedrag te betalen voor die upgrade?

  12. #137

    Standaard

    Voor een winkel dat dvd/muziek/blu-ray verkoopt is het inderdaad onnozel. Voor promotie activiteiten is het ideaal. In de Kalverstraat zit een pop-up winkel. Microsoft met nieuwe surface tablets, ijsfabrikanten, kitkat, coca-cola etc. zijn er voor een paar dagen in de drukste winkelstraat van Nederland en daarna weer weg. Ik ben voornamelijk gecharmeerd van gratis ijsjes en chocoladerepen die worden uitgedeeld.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Moet ik dat lezen als een x bedrag te betalen voor die upgrade?
    Ja, dat moet je zo lezen. Alleen interessant voor de mensen die vaak bij Fame kopen.

  14. #139

    Standaard

    Ik denk dat Fame de komende weken nog wel een bezoekje uit Helmond mag verwachten...
    En dan maar hopen dat er net niet weer een (vals) brandalarm is, zoals ik laatst meemaakte.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat Fame de komende weken nog wel een bezoekje uit Helmond mag verwachten...
    Ze mogen twee bezoekjes uit Helmond verwachten.

  16. #141

    Standaard

    Ik durf er niet meer langs te gaan, omdat ik de laatste paar keren steeds weer werd teleurgesteld.

  17. #142

    Standaard

    FAME trekt stekker uit pop-up-winkels

    De drie nog overgebleven pop-up-winkels van FAME in Tiel, Spijkenisse en Uden worden vanaf januari gesloten. De onderneming houdt alleen de winkel in Amsterdam aan. “Een bedrijf draaiend houden op enkel schijfjes is niet meer mogelijk”, aldus FAME-mede-eigenaar Arthur ter Braak.

    Acht maanden na de opening van de eerste FAME pop-up store is het einde van dit winkelconcept binnen FAME in zicht. De stekker wordt begin volgend jaar uit de drie filialen in Tiel, Spijkenisse en Uden getrokken. Volgens mede-eigenaar Arthur ter Braak is het experiment niet gelukt. “We hebben op deze manier onderzocht of een entertainmentwinkel in die plaatsen haalbare kaart was. Dat is jammer genoeg niet zo gebleken. De droevige conclusie is dat je tegenwoordig een bedrijf niet meer kunt draaien op enkel schijfjes. Ondanks de goede condities met de verhuurders van de panden is het niet meer op te brengen. We hebben het in ieder geval geprobeerd.”

    Het sluiten van de pop-up-winkels heeft geen gevolgen voor FAME Plaza in Amsterdam. “Het geld dat hierdoor vrij komt gaan we natuurlijk investeren in die winkel. We hebben een uitstekende Sinterklaas gedraaid en kijken uit naar de traditioneel drukke kerstperiode.”

    Bij de opening van de eerste inmiddels gesloten pop-up store in Schiedam, deelde Ter Braak zijn visie op ondernemen. “Als je in slechte tijden gaat ondernemen, kom je meer kansen dan bedreigingen tegen. Wij kunnen een maatpak leveren in plaats van een grote eenheidskoek.”

    www.entertainmentbusiness.nl

  18. #143

    Standaard

    Dan heb je het ook over plaatsen met aanzienlijk veel publiek maar niet heus. Het komt over als zijnde niet nagedacht. Tiel ken ik persoonlijk maar daar ga je niet gezellig winkelen. Dat is te beperkt en daarvoor ga je sneller naar Utrecht of Den Bosch (algemeen).

  19. #144

    Standaard

    Kom zelf uit tiel de fame hier is erg duur
    en was al gedoemd te mislukken zodra deze open ging

  20. #145

    Standaard

    Van het weekend eindelijk eens bij de 'hernieuwde' Fame geweest. Wat een droefheid zeg. Bijna geen import meer, een klein rekje blu-rays en veel te dure dvd's en je moet ook nog eens helemaal naar boven toe. Mij zien ze er niet meer. Ik koop voortaan wel online en tweedehands. De Media Markt heeft een indrukwekkender aanbod.

  21. #146

    Standaard

    Dit weekend had Fame weer een 25% kortingsweekend voor klanten met een 10 % kortingspas. Het is zichtbaar dat het inkoopbeleid is aangepast. Toch kom ik iedere keer wel met wat titels thuis, bluray,cd of LP. Jammer dat ik de Grace Jones LP box al had via Amazon IT want die was hier aanzienlijk goedkoper met de korting.

  22. #147

    Standaard

    Ik kreeg vandaag deze nieuwsbrief:

    FAME PLAZA GESLOTEN

    Beste klanten van FAME,

    Helaas zijn we met FAME Plaza financieel in zwaar weer terecht gekomen. We hebben hard gewerkt en veel ondernomen om te proberen onze financiële situatie te verbeteren, maar helaas niet met het gewenste resultaat.

    Hierdoor zijn wij tot onze spijt genoodzaakt de winkel vanaf morgen tot nader order te sluiten.

    Verdere ontwikkelingen kunt u volgen via onze website www.fame.nl en via onze Facebookpagina.

    Wij bedanken u als vaste klant van FAME Plaza voor alle steun en klandizie. Met name onze vaste klanten hebben van FAME altijd de winkel gemaakt die het was en misschien in de toekomst wel weer kan zijn.

    Vriendelijke groeten,
    Arthur, Jeroen en de rest van het FAME Team.

  23. #148

    Standaard

    Knap balen, hoop dat er toch een oplossing komt.

  24. #149

    Standaard

    Jammer, het zat er al een beetje aan te komen in een land waarin de meerderheid films gratis illegaal downloadt en dat heel normaal vindt. Of voor een prikkie naar VOD-series (Netflix) kijkt. Weer een reden minder om het centrum van Amsterdam met een bezoek te vereren. Gelukkig hebben we Concerto in de Utrechtsestraat nog.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #150

    Standaard

    Ja, maar Concerto is ook niet wat het ooit geweest is.

    Van de Fame kan ik niet wakker liggen. Het zat er ook wel een beetje aan te komen. Ik ben er afgelopen zaterdag nog geweest en het was één grote teleurstelling. Het was slechts nog een schim van wat het ooit is geweest, toen ze nog in de Kalverstraat zaten.

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •