De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hugo a film by Martin Sorcese (2012)

    The Invention of Hugo Cabret" concerns a 12-year-old orphan who lives in the walls of a Paris train station in 1930 and a mystery involving the boy, his late father and a robot.

    Release 12 feb 2012

    Geinige trailer, met een lekkere sfeer! Wordt een leuke familie film denk ik zo. Met toepasselijke muziek van 30 seconds 2 mars - kings & Queens
    http://uk.imdb.com/video/imdb/vi2280168473/
    Laatst aangepast door theregiment : 01-09-2011 om 13:03

  2. #2

    Standaard

    Lol ik zat echt te wachten op het moment dat Sacha Baron Cohen met een fout Frans engels accent als Officer Crabtree uit Allo Allo.


  3. #3

    Standaard

    http://www.deadline.com/2011/10/vide...urprise-entry/ nieuwe soort feature/teaser!

    Dit wordt denk ik wel een prachtige feelgood movie zo lekker voor de winter maanden! 3D geen idee of het nu echt wat toevoegd in deze film.. Maar ik denk dat Martin Sorcese er niet zomaar voor kiest!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cor h. Bekijk bericht
    lol ik zat echt te wachten op het moment dat sacha baron cohen met een fout frans engels accent als officer crabtree uit allo allo.
    good meuning! I was just pissing by your coffee!

  5. #5
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #6

    Standaard

    "Hugo" van Scorsese is beste film van het jaar

    vr 02/12/2011 - 17:00 De film "Hugo" van regisseur Martin Scorsese is door de Amerikaanse National Board of Review (NBR) uitgeroepen tot beste film van het jaar. De onderscheiding van de NBR, die bestaat uit filmhistorici, filmstudenten en filmwetenschappers, is een belangrijke graadmeter voor de Oscars.

    De familiefilm "Hugo" is de eerste 3D-productie van Martin Scorsese. De film speelt zich af begin de jaren 30 in Parijs en vertelt het verhaal van een wees die tijdens de herstelling van een robot in contact komt met zijn overleden vader. "Hugo" verschijnt op 21 december in de Belgische bioscopen. "Rango" kreeg de onderscheiding voor beste animatiefilm.

    NBR-president Annie Schulhof benadrukte het verband tussen "Hugo" en de met filmverwijzingen vergeven "Rango". Beide films zijn volgens haar hoogtepunten uit de filmgeschiedenis. "We kunnen zo veel leren van onze filmgeschiedenis. Huidige filmmakers hebben er het grootste respect voor en brengen er een jong, nieuw publiek mee in contact."

    Bron: www.deredactie.be.

  7. #7

    Standaard

    De recensies zijn lovend, de beelden zien er prachtig uit, kom maar op met die film .
    Ikran is not horse!

  8. #8

    Standaard

    Tja... dit bericht doet me niet zoveel. Zo geweldig vond ik Rango nou niet.. zou het zeker geen hoogtepunt willen noemen in de filmgeschiedenis. Maar Hugo ga ik zeker bekijken in de bioscoop.

  9. #9

    Standaard

    'Rango' een hoogtepunt in de filmgeschiedenis noemen gaat me inderdaad wat te ver. Op welk vlak zou dat dan zijn?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    'Rango' een hoogtepunt in de filmgeschiedenis noemen gaat me inderdaad wat te ver. Op welk vlak zou dat dan zijn?
    Nieuwe generaties kennis laten maken met oudere films. Rango doet dit met Westerns en Hugo met zwart/wit en stomme films.

  11. #11

    Standaard

    Dat maakt het nog geen hoogtepunt in de filmgeschiedenis lijkt me.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat maakt het nog geen hoogtepunt in de filmgeschiedenis lijkt me.
    Het hoogte punt was de pracht van de animatie! Deze was echt stukken beter dan welke pixar/disney dan ook. Veel meer detail in de karakters en de animaties!

  13. #13

    Standaard

    Heb ook mn twijfels bij deze..
    Ze maken er weer een hype van... terecht of onterecht?
    Iemand al gezien?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #14

    Standaard

    Twee weken geleden gezien en Hugo is een prachtige film. Mooie shots, goed acteerwerk en een mooie ode aan de magie van film. Deze film moet overigens gezien worden in 3D. Het is werkelijk een toevoeging en misschien wel het beste gebruik van 3D tot nu toe. Wederom een topfilm van Marty.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  15. #15

    Standaard

    mm weer z'n lekker kromme verspreiding van een film.. half feb in de NL bios eind maart te koop op Blu-ray in UK. Aan de andere kant wel fijn heb je hem gezien kan je hem paar weken later al kopen

    http://www.amazon.co.uk/Hugo-Blu-ray...5688614&sr=8-1

  16. #16

    Standaard

    Eergisteren gezien. Ik vond hem eigenlijk redelijk tegenvallen. Ik verwachte totaal iets anders na het lezen van reviews en het zien van de trailer. Het was een redelijk simpele film. De film probeerde naar een grote 'verhelderende' climax te gaan. Maar dit werkte niet zoals bij 'The Departed' en 'Shutter Island'. Het blijft wel een ode aan het ontstaan van het concept film. 3D en cinematografie waren echt top. Ik kreeg al rillingen van de eerste scènes, prachtig shot. Nu dat ik weet wat ik moet verwachten, geef ik het verhaal nog een kans op blu-ray. Zag dat de 3D versie maar 14,99£ was op amazon.


  17. #17

    Standaard

    Gisteren gezien:

    Hugo
    Martin Scorsese`s nieuwe film is een geweldige mix van avontuur, coming-of-age, drama en (vooral) een ode aan Cinema. Dat maakt het, vooral het tweede gedeelte, extra leuk voor film fanaten maar ook voor "niet-ingewijden" valt er meer dan genoeg te genieten. Dankzij het production design van Dante Ferretti ziet de film er prachtig verzorgd uit. Ook stel Howard Shore`s muzikale ondersteuning niet teleur.

    Scorsese laat in z`n eerste 3D film zien dat wanneer een film in 3D wordt opgenomen en het goed wordt uitgevoerd wel degelijk van meerwaarde kan zijn. Het is hier bijna tot in perfectie uitgevoerd en zorgt zeker voor een extra laag.

    Het enige echte minpunt van de film is Sacha Baron Cohen en zijn personage. Hij laat weer zien waar we eigenlijk wel een beetje voor vreesden: dat hij niet verder komt in z`n acteerkunsten dan een Frans achterneefje van Borat. Erg jammer want iedere scene die hij (prominent) in beeld komt doet beetje bij beetje afbreuk aan het geheel. Dat personage had een stuk minder aandacht verdiend.

    Maar buiten dat schenkt Grootmeester Scorsese ons weer een sublieme film die vooral in de tweede helft (en naar het einde toe) excelleert.
    Gaat dat zien!

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Ook gisteren gezien. Ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken, er is al veel over geschreven. Wat een heerlijke film. Scorsese heeft met een toverstokje het witte doek aangeraakt en ik ben met een warm gevoel de nacht in gelopen.

    Hugo is een prachtige allegorie voor de magische werking van film, die niemand die het medium een warm hart toe draagt, mag missen.
    http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=24961
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    mm weer z'n lekker kromme verspreiding van een film.. half feb in de NL bios eind maart te koop op Blu-ray in UK. Aan de andere kant wel fijn heb je hem gezien kan je hem paar weken later al kopen

    http://www.amazon.co.uk/Hugo-Blu-ray...5688614&sr=8-1
    The UK is toch niet hier, denk dat 95% van de mensen hun dvd's of BD gewoon in nederland koopt hoor

  20. #20

    Standaard

    Hugo gisteravond in de bios gezien! Het is weer lang geleden dat ik zo'n goede en sfeervolle film heb gezien waar zo'n beetje alles aan klopt, zélfs in 3D! Mooi verhaal vol nostalgie, prima cast (lof voor Sacha Baron Cohen en Asa Butterfield), goede muziek en geweldig camerawerk en art direction (Parijs is nog mooier dan in Ratatouille). Zeker een must-have op blu-ray!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •