Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ontwerp het nieuwe logo van DVD.nl en win een DVD- of Blu-ray Disc pakket!

    Ontwerp het nieuwe logo van DVD.nl en win een DVD- of Blu-ray Disc pakket!



    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik neem aan dat de titel gewoon DVD.nl moet zijn/blijven?
    Het een Bitmap, jpg of png moet zijn, dus geen animated gif swf banner mag zijn?
    UIteraard moet ik mijn onderschrift ere aan doen.
    Einddatum?
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-09-2011 om 19:55
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Inderdaag geen animated Gif of banner.
    Bitmap, PNG, PSD mag allemaal. JPG mag ook, maar dan in de maximale resolutie.

    Niet direct een einddatum, maar het moet geen maand(en) duren.

    EDIT: heb de 'voorwaarden' voor de afbeelding bijgevoegd in het bericht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Enkel een nieuw logo of volledig nieuw huisstijl? Beeldmerk? Slogan?

  5. #5

    Standaard

    Alleen een logo.
    We hebben wel ideeen voor een huisstijl.
    Maar als jij iets briljants weet, schroom niet om het kenbaar te maken
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Waar moeten de ontwerpen gestuurd worden?

  7. #7

    Standaard

    Stuur ze naar info @ dvd.nl
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ja, dat mag.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    al wat moois binnen? ik neem aan dat we mogen mee oordelen?

  11. #11

    Standaard

    Er zijn een aantal inzendingen binnen, maar nog niet voldoende.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard Mail

    Ontvangen inzenders een bericht van ontvangst?
    Zou wel handig zijn om te weten (of je inzending in de spambox is beland :P ).

  13. #13

    Standaard

    Mogen de leden ook meestemmen over het beste ontwerp?

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo mijn bijdrage net verstuurd via e-mail. Het zijn vier variaties op één ontwerp. Effe snel in mijn pauze... Wil er wel bij zeggen dat het mij niet zo zeer om de prijs gaat, maar meer om een bijdrage te leveren.
    Enjoy.

    Overigens was dit maar één insteek. Kan nog alle kanten op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Mijn inzending ook in een half uurtje gemaakt. Succes ieders

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou het wel eens leuk vinden om te zien wat mijn collega forummers allemaal hebben gercreëerd. Wordt dat ooit nog een vrijgegeven...
    Het is namelijk een beetje stil rondom deze contest.

    Uiteraard als mensen daar zelf geen bezwaar tegen hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Ik kan niet echt iets qua ontwerp (geen ingewikkelde dingen zeg maar). Maar toen ik dit las, dacht ik: wordt het behalve een nieuw logo ook niet eens tijd voor een nieuwe naam? Ik bedoel: DVD.nl dekt toch al lang niet meer de lading aangezien het amper meer over het formaat dvd gaat, maar vaak over Blu rays en verder over de films/series zelf?

  18. #18

    Standaard

    Ja en nee, poos je terug werd er ook al aangegeven om een naam als rottentomatoes, moviemotion, etc te bedenken, maar DVD is toch waar het digitale tijdperk zo'n beetje begon.

    Tevens is Blu-ray een dvd, digital versatile disc (digitale veelzijdige schijf)

    Maar ik wil ook wel graag zien wat de inzendingen zijn geweest. En als er ik niks moois bij zat, dan stel ik voor om hier samen over te discusseren als team.

  19. #19

    Standaard

    Vandaag toevallig de inzendingen naar de designer gestuurd! Het is nu aan hem om de eerste schifting te maken met wat bij zijn design past.


    Verder is voor de 'gewone' gebruiker de DVD nog interessanter dan de Blu-ray Disc.
    Op het forum wordt veel over BD en film gesproken, maar lang niet iedere bezoeker komt ook op het forum. Dat vergeten sommigen nog wel eens.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ligt waarschijnlijk ook gewoon moeilijk om de naam zomaar te veranderen van
    dvd.nl naar iets anders wegens de ondertussen toch wel voldoende naamsbekendheid van dvd.nl zelve.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #21

    Standaard

    [QUOTE=Ludo Keeris;1832438]Vandaag toevallig de inzendingen naar de designer gestuurd! Het is nu aan hem om de eerste schifting te maken met wat bij zijn design past.


    Dat is nou jammer dat deze briefing achteraf komt. Dit is heel bepalend voor een ontwerp. Ik en ik denk vele inzenders hebben hier geen rekening mee gehouden. Er stond niets over dat het bij bestaand design moest passen!

    Vandaar dat het zooooo stil is!

  22. #22

    Standaard

    Tja, je maakt normaal een design of layout op basis van het logo of huisstijl. Wel een beetje vaag

  23. #23

    Standaard

    Dat bedoel ik ook. Als er een interessant logo bij zit, dan kan dat gebruikt worden als basis voor het design. Het is niet andersom. Sorry als dat onduidelijk was.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #24

    Standaard

    Ben benieuwd
    Laatst aangepast door Dan G. : 03-11-2011 om 09:19

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wil de mijne ook best posten, maar ik kan me voorstellen dat Ludo en anderen dat vooralsnog liever niet hebben. Iig niet voordat er een beslissing is. Er staat ook min of meer dat het niet meer jouw eigendom is. Maar goed. Ik denk maar hardop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •