Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Daar zit wat in. Heb de post maar even aangepast

  2. #27

    Standaard

    Dank Claudio!
    Lijkt me inderdaad weinig zinvol om al de logo's hier te gaan plaatsen. Laten we even afwachten wat de designer in petto heeft met de logo's.
    Het heeft niet zoveel zin om hier discussies te houden over een logo dat het misschien helemaal niet gaat worden.
    Dank ook Dan dat je het logo weggehaald hebt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #28

    Standaard

    Nou ja, ook al kan er maar eentje winnen; toch leuk om te horen wat anderen van je creatie vinden toch?

  4. #29

    Standaard

    Snap ik, maar misschien moeten we dat pas doen als het nieuwe logo bekend is c.q. het nieuwe design online staat.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Hoe staat het er voor?
    +1

    Het is nu al een poosje stil rondom deze contest. Is er al nieuws?

  7. #32

    Standaard

    Jow, praten we hier tegen onszelf of wat? Het duurt nu al maanden. Kleine moeite om even een update te geven toch? Wij hebben ook moeite voor dvd.nl gedaan door het maken van de logo's.

  8. #33

    Standaard

    Het maakt mij nu echt niks meer uit, maar idd. Iemand is opgedragen om er mee bezig te gaan. Deze persoon heeft vast iets te melden over de logo's en of het goed of *** was, maakt mij niets uit. Maar waar het om gaat is om dvd.nl beter te maken.

  9. #34

    Standaard

    Er wordt aan gewerkt, maar men heeft nu gekozen om prioriteit te geven aan het opzetten van een nieuwe server. Dat kost helaas meer tijd dan gedacht/gehoopt, heb ik begrepen. Het zal voor begin volgend jaar zijn, voordat er echt met het nieuwe design wordt begonnen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #35

    Standaard

    Volgens mij wordt het helemaal niets meer met logo. Was voor mij de eerste en laatste keer dat ik mij hiervoor uitsloof.

  11. #36

    Standaard

    Het re-design van de site laat nog even op zich wachten, tijd (en het daarbij behorende geduld) is daarin een grote factor. Het gaat gebeuren, heus

  12. #37

    Standaard

    laat dan weten wat jullie zo al bespreken, ben wel erg benieuwd hoe jullie met enkel een logo een nieuwe site realiseren

  13. #38

    Standaard

    Rare opmerking. Natuurlijk wordt er niet met één logo een hele nieuwe site gerealiseerd.
    Daarom duurt het ook zo lang. De hele site wordt van de grond af opnieuw opgebouwd, met een geheel nieuwe lay-out en nieuwe functies en features.
    Door allerlei knutselwerk in het verleden is het beter gebleken om nu geheel vanaf nul te beginnen, dan de huidige site aan te passen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #39

    Standaard

    Het zou gewoon mooi zijn om dit proces te volgen. Misschien kunnen wij iets leren of juist andersom.

  15. #40

    Standaard

    Het gebeurt ook een beetje achter onze rug om. Af en toe krijgen we een zeer kleine update.
    Maar persoonlijk heb ik nog helemaal niets gezien van hoe het eruit komt te zien.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #41

    Standaard

    We zijn al een half jaar! verder. Beetje schandalig dit...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    We zijn al een half jaar! verder. Beetje schandalig dit...
    ik wil niet zeiken, maar deze opmerking is denk niet eentje die gewaardeerd word door de Mods

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    ik wil niet zeiken, maar deze opmerking is denk niet eentje die gewaardeerd word door de Mods
    He! Het braafste jongetje uit de klas is er weer!!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    He! Het braafste jongetje uit de klas is er weer!!
    waar die opmerking opslaat?

    Maar goed, als er nieuws is zullen ze het heus wel laten weten, anders zal er wel geen nieuws zijn, of nog niet voor publicatie geschikt.

    Gewoon afwachten, hoelang het ook duurt.

    Van de vernieuwde site waneer die online gaat lig ik niet wakker, dat gebeurd wel.

    Vind het belangrijker en fijner dat ie weer online is, nadat ie soms wegvalt.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    waar die opmerking opslaat?
    Dat slaat uiteraard op het feit dat je min of meer op de mod stoel gaat zitten...bevalt hun een opmerking niet, dan laten ze dat vast wel zelf horen.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Dat slaat uiteraard op het feit dat je min of meer op de mod stoel gaat zitten...bevalt hun een opmerking niet, dan laten ze dat vast wel zelf horen.
    Klopt, maar ik zeg toch niet dat de opmerking niet mag?

    Maar ik hou het hierbij , want wil verder niet off topic gaan .

    Ik hoop dat als de nieuwe layout er is, ook de site niet meer zo vaak wegvalt.

  22. #47

    Standaard

    ... en intussen zitten we al in 2013 en nog steeds is de webdesigner er niet uit. Hoop dat deze persoon geen eigen bedrijf heeft want zo hou je geen klant meer over.

  23. #48

    Standaard

    Dit is een hobby-gebeuren, toch? Dan ben ik van mening dat we blij mogen zijn dat deze site in de eerste plaats beschikbaar is. Met uitgestelde grootse beloftes heb ik het ook wel eens moeilijk, maar dit blijft hoe dan ook vrijwilligerswerk. Een weinig gewaardeerde taak, zoveel is duidelijk. Sommige leden gebruiken hieromtrent veel te zware uitspraken naar mijn gevoel.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dit is een hobby-gebeuren, toch? Dan ben ik van mening dat we blij mogen zijn dat deze site in de eerste plaats beschikbaar is. Met uitgestelde grootse beloftes heb ik het ook wel eens moeilijk, maar dit blijft hoe dan ook vrijwilligerswerk. Een weinig gewaardeerde taak, zoveel is duidelijk. Sommige leden gebruiken hieromtrent veel te zware uitspraken naar mijn gevoel.
    Hoe het ook zij, bijna 1,5 jaar doen over de keuze van een nieuw logo is gewoon lang; vrijwillgerswerk of niet. En de mensen die vrijwillig tijd hebben besteed aan het logo worden wel miniem geinformeerd. Dus dan kan het me voorstellen dat er wat gemopper komt. En die "zware uitspraken" moet je gewoon kunnen relativeren in dit licht. De soep, enz....

  25. #50

    Standaard

    Allereerst excuses dat het zo lang duurt voordat hier iets mee gedaan wordt.
    Achter de schermen wordt er heel hard gewerkt aan een nieuwe site en, echt waar, het is bijna klaar!
    Ikzelf had gehoopt in november 2012 de nieuwe site te kunnen presenteren, maar helaas was dat door mij iets te optimistisch ingeschat.
    Maar het komt er! Heus! En snel!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •