Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monsters, Inc SE met DTS!?!

    Gisteren heb ik de DVD's van de Nederlandse SE van Monsters & Co. bekeken en op het hoesje staat niet dat DTS erop staa, maar op de DVD waar de film opstaat staat wel het DTS logo gedrukt...
    Erg vreemd, want heeft de film nu wel of niet DTS bij deze uitgave???

  2. #2

    Standaard

    Dat merk je toch wel als je het setup menu ingaat....??

    Waarschijnlijk is het DVD printje hetzelfde als de UK uitgave (staat er als rating symbool een "G", het symbool van UK DVD's?), want op mijn UK DVD staat ook het DTS logo.

  3. #3

    Standaard

    Zou het niet zo kunnen zijn dat de nederlandse versie van Monsters Inc. (die woensdag uitkomt) ook gewoon een dts track heeft, hoewel het niet op de hoes staat.
    Het zelfde doet zich namelijk voor bij de Uk R2 versie, daar staat het ook niet op de hoes, maar heeft wel een dts track.

    Ik denk dat ik maar even wacht tot er iemand de Nederlandse versie heeft en dan even meldt of hij wellicht ook een dts track heeft.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de nederlandse 2 disc set, en volgens mij staat er geen dts op. Het dts logo staat idd wel op de disc, maar de audio tracks zijn:
    engels
    frans
    nederlands
    nederlands (vlaams)
    engels
    engels

    een engelse is een commentaar track, een is de gewone versie en die andere is me niet helemaal duidelijk (viel me op dat er geen muziek was in deze track) maar volgens mijn reciever was het geen dts.
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien
    Ik heb de nederlandse 2 disc set
    Die komt toch pas a.s. woensdag uit

    Hoe kun jij hem nu al hebben dan ???

  6. #6

    Standaard

    Hij lag vandaag al te koop bij de MM in Rotterdam... gisteren nog niet overigens...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoeCool


    Die komt toch pas a.s. woensdag uit

    Hoe kun jij hem nu al hebben dan ???
    Sommige winkels hebben 'm al te koop liggen, waaronder blauwduimpje.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoeCool


    Die komt toch pas a.s. woensdag uit

    Hoe kun jij hem nu al hebben dan ???
    Je had gisteren wat beter moeten rondkijken in de stad denk ik.
    Lag vanaf gisteren (za 14-09) al te koop bij Van Leest EN de FRS.
    Nou ja je hoeft dus niet tot woensdag te wachten, ga 'm gewoon lekker morgen halen dus,
    O ja en by the way de Nederlandse R2 versie heeft dus GEEEEEEEEN DTS track, zoals al eerder vermeld was!!!!
    Idd bij de aftiteling komt wel het DTS logootje voorbij, logisch aangezien de R1 versie er wel eentje heeft, of moeten ze dan de complete aftiteling van de film daarvoor veranderen??

  9. #9

    Standaard

    Originally posted by Wijnand Baelde
    complete aftiteling van de film daarvoor veranderen??
    LOTR? Oke niet eerlijk, da's een franse aftiteling, maar toch
    ...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wijnand Baelde


    Nou ja je hoeft dus niet tot woensdag te wachten, ga 'm gewoon lekker morgen halen dus,
    O ja en by the way de Nederlandse R2 versie heeft dus GEEEEEEEEN DTS track, zoals al eerder vermeld was!!!!
    Ik denk dat ik voor de UK R2 versie ga, vindt die dts-track belangrijker dan Nederlandse ondertitels.

  11. #11

    Standaard

    Ook ik heb de 2 disc deluxe set 14 september al bij de frs in Rotterdam gehaald.
    Jammer, geen DTS, maar zo erg vind ik het niet......wat een monsterlijk goede DVD.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  12. #12

    Standaard

    Bij de Nederlandse 2 disk versie zijn de extra's Nederlands ingesproken want nasynchroniseren kun je het niet noemen) en Frans. Hier zit geen Engels bij.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen
    De UK editie heeft wel DTS!!

    Groet bjorn
    de r0 promo ook!!!!
    Live Long and Prosper

  15. #15

    Standaard

    Idd bij de aftiteling komt wel het DTS logootje voorbij, logisch aangezien de R1 versie er wel eentje heeft, of moeten ze dan de complete aftiteling van de film daarvoor veranderen??

    Dat van de aftiteling heeft toch meestal niks met de DVD te maken. Ook niet met de R1 DVD.

    Want bij alle DVD's staat er meestal wel in de aftiteling DTS maar er staat dan heel klein onder: "In Selected Theaters"

    Dus ik neem aan dat het gewoon de orginele aftiteling is uit de BIOS.

    Als ik het fout heb hoor ik het wel

    Bert

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien
    Ik heb de nederlandse 2 disc set, en volgens mij staat er geen dts op. Het dts logo staat idd wel op de disc, maar de audio tracks zijn:
    engels
    frans
    nederlands
    nederlands (vlaams)
    engels
    engels

    een engelse is een commentaar track, een is de gewone versie en die andere is me niet helemaal duidelijk (viel me op dat er geen muziek was in deze track) maar volgens mijn reciever was het geen dts.
    Ik heb zelf de R2 UK import versie en die heeft (naast het Engelse DTS spoor) de volgende twee speciale geluidssporen:
    Audio commentary
    Surround Sound Effects Mix

    Dus de track waar geen muziek te horen is, is waarschijnlijk deze SFX Only mix (je zult daar zelfs ook geen dialogen op horen, echt alleen maar de geluidseffecten [de zogenaamde foley] en de ambience geluiden)

    Marcel 'Bambi' Versteeg
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Bij de Nederlandse 2 disk versie zijn de extra's Nederlands ingesproken want nasynchroniseren kun je het niet noemen) en Frans. Hier zit geen Engels bij.
    zou iemand mij hier meer info over kunnen geven?
    wat er nu nederlands gesproken is...

    want er zitten veel extra's bij, en als die nu allemaal nederlands gesproken zijn, zonder de optie om dit in het engels te beluisteren, ga ik dus zeker niet voor de nederlandse release.

    (bij toy story 2 heb je de keuze om je taal te kiezen in het begin, en deze keuze bepaalt ook de gesproken taal bij de trailers die er voor het dvd menu komen. Misschien zit deze optie ook in Monsters Inc) alle info is welkom!!!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley


    zou iemand mij hier meer info over kunnen geven?
    wat er nu nederlands gesproken is...

    want er zitten veel extra's bij, en als die nu allemaal nederlands gesproken zijn, zonder de optie om dit in het engels te beluisteren, ga ik dus zeker niet voor de nederlandse release.

    (bij toy story 2 heb je de keuze om je taal te kiezen in het begin, en deze keuze bepaalt ook de gesproken taal bij de trailers die er voor het dvd menu komen. Misschien zit deze optie ook in Monsters Inc) alle info is welkom!!!
    over de bonus dvd
    helaas, ik heb alles geprobeerd maar krijg de nederlandse "voice over" niet weg, helaas dus. weer een onbegrijpelijke actie

    keuze is alleen frans of nederlands

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #19

    Standaard

    zijn alle featurettes Nederlands gesproken?
    die bonus gaat mij vooral over het maken van de 3d animaties. dus als ze alleen de "meer kinderlijke delen" alleen zijn overgesproken zou ik niet zo erg vinden

    maar als ze alles hebben overgesproken is het inderdaad belachelijk! en een zeer onbegrijpelijke aktie!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    zijn alle featurettes Nederlands gesproken?
    ja, echt allemaal, dus ook de onderdelen die dieper ingaan op de animatie.

    elke medewerker van Pixar heeft zijn eigen nederlandse stem.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bert17



    Dat van de aftiteling heeft toch meestal niks met de DVD te maken. Ook niet met de R1 DVD.

    Want bij alle DVD's staat er meestal wel in de aftiteling DTS maar er staat dan heel klein onder: "In Selected Theaters"

    Dus ik neem aan dat het gewoon de orginele aftiteling is uit de BIOS.

    Als ik het fout heb hoor ik het wel

    Bert

    Klopt, heeft idd niks met de DVD te maken.Zat te slapen....
    Maar bij nader inzien (ik heb de deluxe versie gekocht van Monsters inc.) vind ik de afwezigheid v/d DTS track niet eens zo spannend,alswel de afschuwelijke geheel nederlands ingesproken voice-over van disc 2!!Bah...

  22. #22

    Standaard

    Ja die nederlands ingesproken extra's zijn zo ontzettend dom. Waar slaat dat nou op, zet er dan op zijn minst nog een engels geluidsspoor naast, lijkt me erg stug dat ze op de extra-disc ruimtegebrek hadden. Ik wilde monsters voor mijn zusjes verjaardag kopen (kan ik er zelf ook van genieten ) alleen ik denk dat ik nu gewoon de UK versie koop en Ice Age voor mijn zusjes koop (is toch nog niet jarig). Wat een ontzettend domme actie van ze zeg...

  23. #23

    Standaard

    1 kleine correctie, de zeer ludieke video-stereo test van john Goodman en Billy christal is ondertiteld, evenals het onderdeeltje monsterlied waarbij randy newman zijn zegje doet.

    maar voor de rest on onbegrijpelijke actie, alsof de allerkleinsten zitten te juichen bij de uitleg van de producers/animators.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #24

    Standaard

    Een voice over is nog niet eens zo erg als je tenminste de Engelse versie maar kon kiezen. Kleine extra moeite lijkt mij t.o.v. de moeite om alles in te spreken. Buena Vista heeft nog steeds niet helemaal geleerd hoe het wel moet.

  25. #25

    Standaard

    r4 heeft ook dts. scheelt weer een paar duiten op de r2uk.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •