Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Na het lezen van alle reacties: voor mij geen Nederlandse 2 disc van Monsters Inc. Jammer, ik had er zo naar uitgekeken.

    Ik heb zo geen goede hoop meer voor de Nederlandse 2 disc van Beauty and the Beast.

  2. #27

    Standaard

    Effe een vraagje tussen door

    Zijn de Extra's Buiten dat ze NL zijn gesproken wel de moeite waard?????

    of kan je net zo goed de film only DVD kopen

    Want ik heb ook al BTTF gekocht en zo blijft je bankrekening dalen

    Bert

  3. #28

    Standaard

    In aanvulling op de vraag van Bert: is het verschil in extra's tussen de 1-disc 'standaard' en de 2-disc nou zo groot om die extra uitgegeven euro's de moeite waard te maken? Het lijstje zegt me niet zoveel dus ik kan niet echt uitmaken of die 2e disc nou zo'n verschil maakt. Kan een 2-disc bezitter daar antwoord op geven?

  4. #29

    Standaard

    Ik vindt de extras wel de moeite waard (ookal heb ik ze niet allemaal gezien nog) vooral mikes new car is leuk. vreemde vogels korte animatie slaat nerges op maar is daarom ook wel erg melig. de bloopers zijn ge-wel-dig voor de kids is wegwijs bij monsters en co wel leuk, ik vondt het zelf niet zo boeiend. de featurettes heb ik niet gezien, maar ze lijken me wel erg intressant.

    Ik weet niet wat er nou allemaal op de een disc met extras staat, maar de gesproken toelichting (in het engels!) is ook leuk om te horen, net as de surround sound mix.
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien
    Ik vindt de extras wel de moeite waard (ookal heb ik ze niet allemaal gezien nog) vooral mikes new car is leuk. vreemde vogels korte animatie slaat nerges op maar is daarom ook wel erg melig. de bloopers zijn ge-wel-dig voor de kids is wegwijs bij monsters en co wel leuk, ik vondt het zelf niet zo boeiend. de featurettes heb ik niet gezien, maar ze lijken me wel erg intressant.

    Ik weet niet wat er nou allemaal op de een disc met extras staat, maar de gesproken toelichting (in het engels!) is ook leuk om te horen, net as de surround sound mix.
    Mikes new car
    for the birds
    Finding Nemo
    Bloopers
    Nooit eerder vertoonde scenes
    Disney's verhalenboek
    Boo's doorgame

    Ik weet niet hoe het zit met de 2 disc edition, maar bij de 1 disc edition is dit in het engels...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  6. #31

    Standaard

    Op de 2 disc dvd staan dus nog allemaal featurettes over de making of, een aantal bioscoop en tv trailers, je eerste dag bij monsters en co, rondvluchten op locatie, grappen voor de insiders, fragmenten, scrikkerkaarten, veel info over de release (als een filmpje over de premiere, een meer-talige clip (erg leuk), muziek video, aan het werk met mike en sulley, werknemers handleiding, de geschiedenis van de monsterwereld en volges mij nog wel het een en ander.

    staat dus zeker wel veel meer op de 2 disc dvd dan op de een disc met een paar extras

    EDIT: en alles wat op de 1-disc staat staat natuurlijk ook op de 2 disc ^_^
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •