De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2.1 boxen aansluiten op losse Blu-ray speler

    Hallo,
    Ik heb een vraagje:Ik heb een LG 2.1 cinema set,waarvan de DVD speler kapot is.Kan ik zo maar een Blu-Ray speler kopen en op de boxen aansluiten?Kan ik ergens aan zien bij de specificaties van een speler of het gaat werken?

    Bvd

  2. #2

    Standaard

    Even de gebruiksaanwijzing er bij pakken en kijken wat voor ingangen je LG 2.1 set heeft.
    Als je de gebruiksaanwijzing niet hebt dan kun je met het typenummer op de LG site vinden of je set ingangen heeft.
    Kom je er dan nog niet uit, zet dan even een link hier naar de gebruiksaanwijzing, zodat wij voor je kunnen kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Even de gebruiksaanwijzing er bij pakken en kijken wat voor ingangen je LG 2.1 set heeft.
    Als je de gebruiksaanwijzing niet hebt dan kun je met het typenummer op de LG site vinden of je set ingangen heeft.
    Kom je er dan nog niet uit, zet dan even een link hier naar de gebruiksaanwijzing, zodat wij voor je kunnen kijken.
    Denk dat die oude 2.1 met DVD zo'n alles in 1x weggooigeval is, als ik het goed begrijp, dan denkt PS dat ie daarvan de speakers op een BR-speler kan aansluiten....... dat gaat nooit werken

    Hij kan beter idd even het modelnummer geven van zijn defecte setje, met een beetje mazzel kan ie daar een BR speler op aansluiten, of toch zoals in de meeste gevallen het apparaat in 1x weggooien. (wel netjes SVP, denk om het milieu )
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •