De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.es

  1. #1

    Standaard Amazon.es

    Er is sinds vandaag een Spaanse amazon

    Verzendkosten zijn volgens mij 6 euro ex BTW per bestelling, behalve voor elektronische producten, speelgoed, horloges en kleine apparaten.
    Als verzendtijd wordt 2 tot 7 dagen aangegeven, inloggen is uiteraard weer mogelijk met elk bestaand amazon account.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Leuk voor de mensen in Spanje. Maar Spanje is niet zo interessant voor mij qua uitgaves. Zelfde geldt ook voor Italië.

  3. #3

    Standaard

    Nu nog een amazon.nl
    Kan me overigens herinneren dat er ooit een Amazon kantoor was in Den Haag maar dat heeft niet langer dan een jaar bestaan en wat ze precies deden weet ik nu nog niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Nu nog een amazon.nl
    Kan me overigens herinneren dat er ooit een Amazon kantoor was in Den Haag maar dat heeft niet langer dan een jaar bestaan en wat ze precies deden weet ik nu nog niet.
    Mijn vanochtend ontvangen pakje van Amazon.co.uk was verstuurd vanuit Amsterdam. Ik meen hier op het Forum ergens gelezen te hebben dat ze daar een groot magazijn hebben.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Mijn vanochtend ontvangen pakje van Amazon.co.uk was verstuurd vanuit Amsterdam. Ik meen hier op het Forum ergens gelezen te hebben dat ze daar een groot magazijn hebben.
    Hoe dat precies zit weet ik niet. Het is mij nog nooit overkomen dat ik iets na bestellen al de volgende dag al in huis had. Vanuit Amazon.de staat er ook vaak Amsterdam op.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe dat precies zit weet ik niet. Het is mij nog nooit overkomen dat ik iets na bestellen al de volgende dag al in huis had. Vanuit Amazon.de staat er ook vaak Amsterdam op.
    Gistermiddag een mail ontvangen dat het was verzonden. Vanochtend in huis!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #7

    Standaard

    Amazon heeft geen enkel magazijn in de Benelux.

    Paketten in Nederland hebben van alle Europese Amazon sites Amsterdam als afzender omdat Amazon individuele contracten per land heeft, en dit gaat altijd over binnenlandse verzendproducten, vandaar dat de tracing altijd in Amsterdam start en niet in Duitsland, maar producten komen wel degelijk uit Duitsland, Frankrijk of Engeland.

  8. #8

    Standaard

    Tracing op de site van amazon start wel in het land van verzending, maar die gegevens verdwijnen zodra het pakket in distributie bij postnl is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Voor België geldt dit van zodra Taxipost de trackingnummer en informatie ontvangen heeft. Dat is meestal instant, en dan zit zogezegd het pakket al in Charleroi of zo... Maar als ik heel snel kijk bij een verzendingsmail komt er nog al eens Leipzig op te staan of zo.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •