Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 646 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indiana Jones - Blu Ray

    Spielberg Speaks about ET Blu, Indiana Jones Blu and Indy 5 at the 30th Anniversary Raiders of the Lost Ark screening!

    Indiana Jones on Blu-Ray: “Soon.” No date, but he did accept that soon for Spielberg and soon for Lucas weren’t exactly the same thing.
    http://www.aintitcool.com/node/51176

  2. #2

    Standaard

    Een Indy5? dat kan enkel slecht aflopen.

    ET op Blu-ray kan ik enkel maar toejuichen, en in between, ik vond ET altijd wel al op een penis trekken (CGI'ed en dummy .

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat men Indiana Jones in het tweede deel van 2012 uit wil brengen.

  4. #4

    Standaard

    Indiana Jones is mijn grootste wens op blu-ray! Dus laat maar snel komen!

  5. #5

    Standaard

    Indiana Jones Trilogie was al 2 keer uitgesteld...maar gaat volgend jaar zeker komen...!!!

  6. #6

    Standaard

    a mooi E.T , daar zat ik een week geleden al over te denken of deze wel op BD uit zou komen.
    Op DVD heeft het namelijk heel lang geduurd.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat men Indiana Jones in het tweede deel van 2012 uit wil brengen.
    Dat heb ik eerder gemeld. De keuze voor 2e helft 2012 zou weer te maken met een 100 jarig jubileum van Paramount. Bron:
    http://www.areadvd.de/news/2011/09/1...-blu-ray-disc/

    O ja, ET zou ook 2e helft 2012 op blu-ray komen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Een exacte datum is er nog niet, maar het is officiëel:
    Paramount Announces Complete Indiana Jones Blu-ray Collection

    Later this year, Paramount Home Media Distribution will bring The Complete Indiana Jones Collection to Blu-ray. Director Steven Spielberg's beloved adventure series stars Harrison Ford (Blade Runner) as the title character, an archaeologist and college professor whose perpetual search for rare and mysterious treasures puts him in great danger.

    From Paramount's official press release:

    "The man with the hat is back – and looking better than ever! The world's favorite globe-trotting archaeologist is, at long last, embarking on his greatest adventure – when The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection comes to Blu-ray Disc from Lucasfilm Ltd. and Paramount Home Media Distribution. The [set] will...include all four of Indy's thrilling adventures, [including]":

    Raiders of the Lost Ark
    Indiana Jones and the Temple of Doom
    Indiana Jones and the Last Crusade
    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

    The collection will mark the Blu-ray debut of the first three pictures; only Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull is now available on the format.

    Paramount has yet to provide a complete list of technical and supplementary details, though the studio noted in the Indiana Jones press release that the package would "us[e] the highest possible high definition picture and audio presentation – along with a 'best of' collection of documentaries, interviews, featurettes, and a few new surprises."

    While Paramount has not set a formal release date, The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection "will be excavated in the fall of 2012."
    Bron: www.blu-ray.com.

  10. #10

    Standaard

    Ik had gehoopt op enkel de Trilogie, aangezien ik de 4e eigenlijk is te versmaden.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 01-03-2012 om 20:37

  11. #11

    Standaard

    Quote uit dat artikel:
    While expressing his regret for digitally altering the film, he asked the audience if they would object to Universal leaving out the 2002 version, which was answered with a resounding "No!".
    Beetje late reactie van mij maar ik wil nog even zeggen dat dit me heel goed doet.

    En dat er een Indy-box aan komt is natuurlijk geweldig nieuws.

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Ik heb net vorige week deel 4 gekocht. Geen probleem want ik wil deze keer alleen deel 1 en 3 erbij. Ik hoop dat ze niet te lang wachten als bij de dvd's met de losse delen.

  14. #14

    Standaard

    Voor de UK kopers (mezelf inbegrepen) is het opletten geblazen voor Temple of Doom waar de hartscene geknipt is!

    Ik moet geen Temple of Doom zonder hartscene hebben!

  15. #15

    Standaard

    als kind nachtmerries aan over gehouden, maar ze hoort er in verdomme.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Voor de UK kopers (mezelf inbegrepen) is het opletten geblazen voor Temple of Doom waar de hartscene geknipt is!

    Ik moet geen Temple of Doom zonder hartscene hebben!
    Je moet wel op meer letten, o.a. bij de andere films (maar een kleine greep):
    Raiders: lijken in 'Tombe', Wraak van God scene met opening van de kist en hoofde Nazi's
    Last Crusade: Ouder worden Donovan na drinken van verkeerde 'Grail'
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Je moet wel op meer letten, o.a. bij de andere films (maar een kleine greep):
    Raiders: lijken in 'Tombe', Wraak van God scene met opening van de kist en hoofde Nazi's
    Last Crusade: Ouder worden Donovan na drinken van verkeerde 'Grail'
    Maar die zijn toch niet geknipt in de UK?

    de hartscene uit Temple of Doom in ieder geval wel, al is er een kans dat de film opnieuw zal worden aangeboden aan de Britse filmkeuring BBFC en dat deze nu wel ongecensureerd zal worden goedgekeurd,... eventueel voor 12 jaar en ouder ipv PG.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik had gehoopt op enkel de Trilogie, aangezien ik de 4e eigenlijk niet te versmaden valt.
    ?? Je hoopt enkel de trilogie, maar je geeft daarbij aan dat je deel 4 goed vindt? Dat snap ik niet. Want "niet te versmaden" betekent dat je het lekker vindt of goed..

  19. #19

    Standaard

    Magoed, wie zegt dat de Blu-rays cut zullen zijn? Net zoals Alien en Star Wars is het zeer waarschijnlijk dat wij hier dezelfde schijfjes gaan krijgen als in de UK. Dit is dan wel van Paramount en Alien en Star Wars van Fox, maar veel Paramount releases zijn hetzelfde hier als in de UK.


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Magoed, wie zegt dat de Blu-rays cut zullen zijn? Net zoals Alien en Star Wars is het zeer waarschijnlijk dat wij hier dezelfde schijfjes gaan krijgen als in de UK. Dit is dan wel van Paramount en Alien en Star Wars van Fox, maar veel Paramount releases zijn hetzelfde hier als in de UK.
    Bij de UK DVD box hadden Raiders of the Lost Ark en The Last Crusade veel verschillende ondertitelsporen waaronder NL. The Temple of Doom had daarintegen enkel Engelse subs omdat vanwege de censuur deze schijf alleen voor de UK bedoeld was.
    Als de cuts in The Temple of Doom behouden blijven verwacht ik dat dit bij de BD ook wel het geval zal zijn maar eerder verwacht ik dat de film in de UK nu ook uncut zal worden uitgebracht.

    Ik ben er in ieder geval niet bang voor dat wij hier in NL de gecute UK uitgave krijgen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    ?? Je hoopt enkel de trilogie, maar je geeft daarbij aan dat je deel 4 goed vindt? Dat snap ik niet. Want "niet te versmaden" betekent dat je het lekker vindt of goed..
    Niet te versmaden betekent echt wel niet bevallen. Ik ken mijn Nederlands wel

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    ?? Je hoopt enkel de trilogie, maar je geeft daarbij aan dat je deel 4 goed vindt? Dat snap ik niet. Want "niet te versmaden" betekent dat je het lekker vindt of goed..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Niet te versmaden betekent echt wel niet bevallen. Ik ken mijn Nederlands wel
    Toch heeft Pieter gelijk, en in mijn optiek herinner ik me dezelfde betekenis:

    http://www.encyclo.nl/begrip/versmaden

    Het woord zelf is negatief, maar door het "niet" wordt het een dubbele ontkenning, dus positief.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Toch heeft Pieter gelijk, en in mijn optiek herinner ik me dezelfde betekenis:

    http://www.encyclo.nl/begrip/versmaden

    Het woord zelf is negatief, maar door het "niet" wordt het een dubbele ontkenning, dus positief.
    Inderdaad. Ik was woorden aan het vinden om het uit te leggen, maar dit is precies wat het woordje 'niet' ervoor doet. Het positief maken van iets negatiefs.

  24. #24

    Standaard

    ok, ik zal het weer negatief maken. Al die negatieve vibraties hier op het forum de laatste tijd... hahaha

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Bij de UK DVD box hadden Raiders of the Lost Ark en The Last Crusade veel verschillende ondertitelsporen waaronder NL. The Temple of Doom had daarintegen enkel Engelse subs omdat vanwege de censuur deze schijf alleen voor de UK bedoeld was.
    Als de cuts in The Temple of Doom behouden blijven verwacht ik dat dit bij de BD ook wel het geval zal zijn maar eerder verwacht ik dat de film in de UK nu ook uncut zal worden uitgebracht.

    Ik ben er in ieder geval niet bang voor dat wij hier in NL de gecute UK uitgave krijgen.
    De dvds van Star Wars II waren in de UK ook gecut. Maar bij de BD release niet meer. Ik gok dat dit bij Indy ook wel het geval gaat zijn. Ik denk dus juist niet dat wij dezelfde gecutte versie als de UK gaan krijgen, maar de UK juist de uncut versie net als de (waarschijnlijk) rest van de wereld. Magoed, we zullen het zien (over een half jaar )


Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •