Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 646 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Hele mooie screens..ik vind ROTLA juist fantastisch eruit zien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #152

    Standaard Toch geen NL-ondertitels?

    Heb het forum doorgelezen dus weet dat eerder bevestigd is dat er NL-ondertitels aanwezig zouden zijn. Alleen zie ik nu zowel op Amazon UK als op de site met screenshots niet (meer?) staan dat deze erop zitten.

    Ik zie alleen Spaans, Portugees, Frans, Engels en Engels voor doven en slechthorenden staan op beide sites. Vind ik persoonlijk toch wel belangrijk om zeker te weten voordat ik er 80+ euro aan uitgeef.

    Weet iemand hoe dit zit? Helaas weet ik uit het verleden dat de informatie niet altijd klopt met betrekking tot ondertitels (BTTF). De screenshots zien er wel super uit dus daar zal het niet aan liggen!
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  3. #153

    Standaard

    Blijkbaar heeft enkel de extra disc Nederlandse ondertiteling!

    Het is dus afwachten op een review die de discs even in een computer steken om de ondertitelingtracks even op te sommen.

  4. #154

    Standaard

    Tis trouwens wel grappig dat dit topic op 15 september vorig jaar is gestart. Dus bijna precies een jaar later gereleased!

  5. #155

    Standaard

    Vind de screenshots wel erg helder...

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Erug nice! Bedankt. Al ziet Raiders wel het minste eruit.
    Ben ik het mee eens, op basis van de screenshots vind ik die er vooral het minst scherp uit zien.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #157

    Standaard

    Foto,s van de Spaanse Steelbook: http://www.mubis.es/articulos/fotogr...pletas-blu-ray

    De info op de achterkant meld niet dat de films NL ondertiteld zijn maar de discs zelf hebben wel de Nederlandse leeftijdlogo's,.. dat is nogal tegenstrijdig.
    Als ik van de disc's uitga hebben de film dus gewoon NL ondertitels en gezien ook de Britse leeftijdlogo's op de disc's staat zal de UK uitgave ook gewoon NL ondertiteld zijn.

    Soms worden enkel de Subs vermeld die voor het betreffende land van belang zijn, zo ook in de menus bij het opstarten van de discs.
    Het is dan afhankelijk van de taalinstellingen van de speler zelf welke talen selecteerbaar zijn in de menu's van de film .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #158

    Standaard

    De menu's op Mubis.es laten zien dat alleen Kingdom of the Crystal Skull en de bonus disc Nederlandse ondertitels hebben. Als op de disc een Nederlands leeftijdssymbool staat dan kun je er zo goed als van uit gaan dat er Nederlandse op staan, maar zeker is dat niet. Ik heb een Blu-ray met op de disc een Nederlands leeftijdssymbool, maar er staan geen Nederlandse ondertitels op. En ik heb ook een DVD met een Duits leeftijdssymbool, maar Duitse ondertitels ontbreken.

  9. #159

    Standaard

    En wat zag ik vandaag bij FRS liggen. 1 Indiana Jones : The Complete Adventures blu-ray box voor 59 Euro.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    En wat zag ik vandaag bij FRS liggen. 1 Indiana Jones : The Complete Adventures blu-ray box voor 59 Euro.
    BE of NL ?

  11. #161

    Standaard

    Ik vind de screenshots eerlijk gezegd niet zo denderend, ze ogen vrij dof bij uitvergroting en dat lijkt niet enkel door de fijne laag grain te komen.

  12. #162
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vond ik eigenlijk ook. Maar ik hecht daar toch nooit echt waarde aan. Pas bij de echte box kan je daar wat zinnigs over zeggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #163

    Standaard

    Ik heb 'em in huis. Tot mijn verbazing zit in deze "gewone" NL-box ook een senitype. Een Belgische FRS had 'em geleverd gekregen, volgens mij beschikt zo goed als de gehele keten nu over de box.



    Sommige scènes zijn zo gedetailleerd dat ik nu pas ontdek dat de afbeelding van de Ark die in die bijbel getoond wordt, blijkbaar uit een Nederlandstalige Staten-Generaal vertaling afkomstig is.
    Laatst aangepast door MatrixTom : 07-09-2012 om 18:19

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    En wat zag ik vandaag bij FRS liggen. 1 Indiana Jones : The Complete Adventures blu-ray box voor 59 Euro.
    Ben gelijk even naar de FRS gegaan maar ze zeiden, we hebben hem al, en mocht hem zien. Maar ze mochten hem helaas nog niet verkopen.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik heb 'em in huis. Tot mijn verbazing zit in deze "gewone" NL-box ook een senitype
    A what ?

    Welke belgische frs...? Eentje in vooraard is wel heel weinig...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ben gelijk even naar de FRS gegaan maar ze zeiden, we hebben hem al, en mocht hem zien. Maar ze mochten hem helaas nog niet verkopen.
    Wel dat noem ik nou een kind z'n lolly afnemen voordat ie er aan gelikt heeft...

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wel dat noem ik nou een kind z'n lolly afnemen voordat ie er aan gelikt heeft...
    Ow, ik vroeg of ik hem even mocht zien

  17. #167

    Standaard

    Zou het lang duren eer ze apart uitkomen ?

  18. #168

    Standaard

    @MatrixTom Kan je geen foto nemen van je exemplaar ? :P

  19. #169

    Standaard

    Hoe is de verpakking eigenlijk? Vier Blu-ray-doosjes in een kartonnen schuifhoes? Digipak? Tray? Stevig (Godfather-box) of slap karton (Jurassic Park?)

  20. #170

    Standaard

    Digipak.
    Stevige slipcase.


  21. #171

    Standaard

    Fraai, alleen jammer dat van de losse karton voor de back info. Heb graag dat dat aanwezig kan blijven bij de box. Ook jammer van de disc art. Dat wit is een beetje saai.

  22. #172

    Standaard

    Via het forum van Blu-ray.com kwam ik deze interessante vergelijking tegen.
    http://screenshotcomparison.com/comparison/143584
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ben gelijk even naar de FRS gegaan maar ze zeiden, we hebben hem al, en mocht hem zien. Maar ze mochten hem helaas nog niet verkopen.
    Tip: vergelijk wel even de prijzen via dit forum en dan zul je zien dat bol hem goedkoper aan huis levert.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    BE of NL ?
    Dat was in NL. Om precies te zijn Amsterdam Sloterdijk NS station. Daar is een zeer kleine FRS te vinden met een zeer beperkte voorraad Blu-ray's. En ja daar zat de Indy box gewoon tussen. Niet gekocht, want ik wist dat de box sowieso al elders goedkoper is b.v. bij BOL.com. Ik had ook niet echt een drang om deze box zo snel mogelijk te hebben. Ik heb voorlopig even geen tijd om Indy in HD te zien.

  25. #175

    Standaard

    logisch, is ook de oudste film van de vier...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Erug nice! Bedankt. Al ziet Raiders wel het minste eruit.

Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •