Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526
De resultaten 626 tot 646 van 646 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Allemaal dezelfde? Wat is daar dan nog zo uniek aan? Waarom zijn ze dan genummerd?
    Dat vraag ik me ook af, zo gelimiteerd lijken ze niet. Maar het blijft natuurlijk een leuke toevoeging.

  2. #627

    Standaard

    Ik heb een Franstalige nummer 98404 in mijn UK box zitten, en ook de mail ontvangen. Ik ga wel even reageren, wil de boel toch wel compleet hebben :P
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #628

    Standaard

    We hebben de hele box in 1 dag uitgekeken, en ten zeerste genoten van de films. Hierbij heb ik echter wel de nodige kanttekeningen, met de betrekking op Raiders Of The Lost Ark. Helaas zijn de vooraan gaande geruchten, omtrent deze deel 1 waar. Bij dit deel was er totaal geen hd gevoel. De nodige details waren ver te zoeken. Verder, de onnatuurlijke oranje kleurenpalet zat me ook dwars, dit was beïnvloedbaar op mijn filmervaring. Naar mijn mening past “Raiders Of The Lost Ark” daarom niet bij de overige delen van de box. Hierbij begrijp ik dus niet, waarom er voor deze kleurenpalet en andere modificaties van deel 1 is gekozen. Voor de andere delen van de box ben ik dik tevreden.

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door N.Lebens Bekijk bericht
    Hierbij begrijp ik dus niet, waarom er voor deze kleurenpalet en andere modificaties van deel 1 is gekozen. Voor de andere delen van de box ben ik dik tevreden.
    Naar wat ik begrijp en gelezen heb op verschillende fora is dat de kleurenpalet van de BLu-ray overeenkomt met de kleurenpalet van de Laserdisc en de VHS die indertijd verschenen zijn. Er werd dus serieus afgevraagd, waarom enkel de dvd releases, tot nu toe de enigste releases zijn met een ander kleurenpalet.
    Met als gevolg, dat je kan aannemen dat de Blu-ray het originele kleurenpalet volgt.
    Er is echter altijd een serieuze vraagteken geplaatst welke nu de juiste kleuren zijn voor Raiders.
    Het echte antwoord is: we zullen het nooit weten.

    Verder vond ik de kwaliteit van Raiders zo slecht nog niet, buiten die beginscene, wat in mijn ogen te gecontrasteerd oogt.

    Deze week ga ik nog The Last Crusade en The Crystal Skull bekijken.

    The Temple of Doom vond ik heel mooi.

  5. #630

    Standaard

    Ik heb nog een UK Limited Edition liggen in seal. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. Ik ga echt niet teveel onder de kostprijs, maar wellicht iemand zonder creditcard.

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeMan Bekijk bericht
    Ik ga echt niet teveel onder de kostprijs...
    Onder de kostprijs? Waarom zou je een gesealde LE die al uitverkocht is onder de kostprijs verkopen? Dat is wel heel erg gul.

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Onder de kostprijs? Waarom zou je een gesealde LE die al uitverkocht is onder de kostprijs verkopen? Dat is wel heel erg gul.
    Misschien is hij van karakter een gever

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Misschien is hij van karakter een gever
    Geweldige opmerking
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Misschien is hij van karakter een gever
    Erg goed gezegd .

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Geweldige opmerking
    Hehe

  11. #636

    Standaard


    Het was meer bedoeld in de zin van; 'ik ben niet iemand die er op hoeft te verdienen'

  12. #637

    Standaard

    nu bij bol.com..

    http://www.bol.com/nl/p/indiana-jone...02004012355151

    Mooie prijs lijkt mij zo ?
    Is dit een grote box of zijn het allemaal losse delen ?

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    nu bij bol.com..

    http://www.bol.com/nl/p/indiana-jone...02004012355151

    Mooie prijs lijkt mij zo ?
    Is dit een grote box of zijn het allemaal losse delen ?
    Zo is de box...

    BD (1243) What i Watch

  14. #639

    Standaard

    Hmm jammer, dan wacht ik nog wel even op de losse uitgaves.

    Bedankt !

  15. #640

    Standaard

    Wat is er mis met die box? Ik vind de stijl met het artwork er net heel leuk uitzien en het is sowieso een collectie die ik graag als één geheel in huis heb, ook met het teleurstellende (maar niet slechte) The Crystal Skull ja

  16. #641

    Standaard

    Waneer komen de losse uitgaves nu eindelijk op Blu-ray???
    Al iets bekend?

  17. #642

  18. #643

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Wat is er mis met die box? Ik vind de stijl met het artwork er net heel leuk uitzien en het is sowieso een collectie die ik graag als één geheel in huis heb, ook met het teleurstellende (maar niet slechte) The Crystal Skull ja
    Ik zeg niet dat er iets mis is met de box ?

    Ik heb liever de losse uitgaves, ik hoef geen boxen / steelbooks enz. omdat ik gewoon strak de BR's langs elkaar wil hebben staan zonder boxen, verschillen e.d.

  20. #645

    Standaard

    Ik ben bang dat je op die manier tal van uitgaves zult moeten laten liggen.

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben bang dat je op die manier tal van uitgaves zult moeten laten liggen.
    Ligt eraan welke uitgaves je bedoelt ?

    Ik heb:

    Jurassic Park, Transformers, Fast & The Furious, The Bourne, Matrix, Final Destination, Underworld, Pirates Of The Carrabian, Harry Potter, Saw & Transporter los ( wel allemaal in box gekocht maar wel losse delen ).
    Ik zou niet weten welke uitgaves ik mis die alleen in een box zoals Indiana Jones er zijn en nog niet los zijn op dit moment, die er voor mij toe doen ?

    Indiana Jones wil ik uiteindelijk wel maar geen must voor mij, zelfde geldt voor Star Wars.. meer weet ik zo niet welke boxen er zijn die ik mis of een aanrader zijn ( al zijn ze nu alleen in box te krijgen en nog niet los ) ?

Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •