Pagina 11 van 26 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 646 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Damn I want the Indy shoots first version. What you say...? Doesn't exists anymore. These are not the versions you're looking for.
    Nooooooooooooooooooo!



    Net RotLA gekeken, was toch wel weer een hernieuwde kijk- en luister ervaring
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #252
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij was ook wel sterk dat filmpje.

    Iig snel al een stukje gekeken. Het is idd geen JAWS treatment. Maar nog steeds een feest om naar te kijken. Maar wauw, dat geluid. Ga hem nu geheel bekijken. Ff terug in de tijd met dit essentiële stukje jeugdsentiment van de tweede orde. Na Star Wars uiteraard.

    Eigenlijk vind ik het ook wel een mooie box. Niet dat 49 euro niets is, maar ik heb meer voor minder betaald.
    En sowieso. De dag dat Indy op BD uitkomt is toch wel weer hightlight in mijn HT ervaring.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #253

    Standaard

    Toch wel een van mijn meest bekeken serie films...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hij was ook wel sterk dat filmpje.

    Iig snel al een stukje gekeken. Het is idd geen JAWS treatment. Maar nog steeds een feest om naar te kijken. Maar wauw, dat geluid. Ga hem nu geheel bekijken. Ff terug in de tijd met dit essentiële stukje jeugdsentiment van de tweede orde. Na Star Wars uiteraard.

    Eigenlijk vind ik het ook wel een mooie box. Niet dat 49 euro niets is, maar ik heb meer voor minder betaald.
    En sowieso. De dag dat Indy op BD uitkomt is toch wel weer hightlight in mijn HT ervaring.

  4. #254
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren afgezien en het vond het eigenlijk gewoon overal erg goed qua kwaliteit. Uiteraard was er wat grain. En was de openingscene iets onrustiger. Daarna is het mij niet meer opgevallen. Gewoon superscherp. Wat me wel opviel.
    Marion throws a mean punch. (Geluid had niet bij Hulk smash misstaan) En Indy's shoots cannons.

    Kortom ik zag details in deze film die mij nog niet eerder zo opgevallen zijn. Gewoon er goed beeld op mijn 65VT50.
    Ik kreeg echt kippenvel van "Maproom" score. Zo zuiver heb ik hem nog nooit gehoord.

    Happy Camper here.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Gisteren afgezien en het vond het eigenlijk gewoon overal erg goed qua kwaliteit. Uiteraard was er wat grain. En was de openingscene iets onrustiger. Daarna is het mij niet meer opgevallen. Gewoon superscherp. Wat me wel opviel.
    Marion throws a mean punch. (Geluid had niet bij Hulk smash misstaan) En Indy's shoots cannons.

    Kortom ik zag details in deze film die mij nog niet eerder zo opgevallen zijn. Gewoon er goed beeld op mijn 65VT50.
    Ik kreeg echt kippenvel van "Maproom" score. Zo zuiver heb ik hem nog nooit gehoord.

    Happy Camper here.
    Ben dus niet de enige die de bas-werking bij sommige uitgedeelde klappen een ietwat overdreven vond.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  6. #256

    Standaard

    Nou nou, ik weet het echt niet meer. Bij media markt kost de box 50 euro. Maar ik heb nog steeds de limited in bestelling staan voor 60 pond. Zou ik deze wel nemen. Tis wel een hoop meer, maar ben misschien bang dat ik er later spijt van zal krijgen. Hebben andere mensen deze nog in de bestelling staan?

  7. #257

  8. #258
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Ben dus niet de enige die de bas-werking bij sommige uitgedeelde klappen een ietwat overdreven vond.
    Het kwam ook één beetje door jouw opmerking dat ik daar wat bewuster op ging letten. Maar vermoed dat het me anders ook wel was opgevallen. Het stoort me overigens niet, maar het valt wel op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het kwam ook één beetje door jouw opmerking dat ik daar wat bewuster op ging letten. Maar vermoed dat het me anders ook wel was opgevallen. Het stoort me overigens niet, maar het valt wel op.
    Ik vind het ook wel erg harde bas. Harde dan normaal.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    LOTR anyone... Zelfde discussie enige tijd terug...
    Ja idd, dat klopt, en deze had ik ook vergeleken met mijn eigenste blu-ray, en dat kwam precies met elkaar overeen.

  11. #261

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden een overzicht van de specificaties:

    DISC 1 - RAIDERS OF THE LOST ARK
    Extra's

    Teaser trailer (1:03)
    Theatrical trailer (2:27)
    Re-release trailer (1:38)
    Geluid
    Duits Dolby Digital 2.0 Stereo (Originele nasynchronisatie)
    Duits Dolby Digital 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans Dolby Digital 5.1
    Beeld
    2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Ondertitels
    Deens, Duits, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Nederlands, Noors, Zweeds

    DISC 2 - INDIANA JONES AND THE TEMPLE OF DOOM
    Extra's

    Teaser trailer (0:54)
    Theatrical trailer (1:09)
    Geluid
    Duits Dolby Digital 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans Dolby Digital 5.1
    Beeld
    2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Ondertitels
    Deens, Duits, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Nederlands, Noors, Zweeds

    DISC 3 - INDIANA JONES AND THE LAST CRUSADE
    Extra's
    Teaser trailer (1:21)
    Theatrical trailer (2:06)
    Geluid
    Duits Dolby Digital 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans Dolby Digital 5.1
    Beeld
    2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Ondertitels
    Deens, Duits, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Nederlands, Noors, Zweeds

    DISC 4 - INDIANA JONES AND THE KINGDOM OF THE CRYSTAL SKULL
    Extra's

    Theatrical trailer 2 (1:48)
    Theatrical trailer 3 (1:51)
    Theatrical trailer 4 (1:36)
    Geluid
    Duits Dolby Digital 5.1
    Engels Audiodescriptie Dolby Digital 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans Dolby Digital 5.1
    Italiaans Dolby Digital 5.1
    Spaans Dolby Digital 5.1
    Beeld
    2.40:1 1080p MPEG-4 AVC
    Ondertitels
    Deens, Duits, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Nederlands, Noors, Zweeds

    DISC 5 - BONUS DISS
    Extra's

    "On Set with Raiders of the Lost Ark" documentary
    - Play all (57:53)
    - From jungle to desert (29:35)
    - From adventure to legend (28:17)
    "Making the Films" documentaries
    - The making of Raiders of the Lost Ark (1981) (57:48)
    - The Making of Raiders of the Lost Ark (50:52)
    - The Making of The Temple of Doom (41:09)
    - The Making of The Last Crusade (35:03)
    - The Making of The Kingdom of the Crystal Skull (28:49)
    "Behind the Scenes" featurettes
    - The stunts of Indiana Jones (10:56)
    - The sound of Indiana Jones (13:21)
    - The music of Indiana Jones (12:22)
    - The light and magic of Indiana Jones (12:22)
    - Raiders: The melting face (8:12)
    - Indiana Jones and the creepy crawlies with optional pop-up trivia (11:46)
    - Travel with Indiana Jones: Locations with optional pop-up trivia (9:58)
    - Indy's women: The American Film Institute Tribute (9:15)
    - Indy's friends and enemies (10:10)
    - Iconic props (The Kingdom of the Crystal Skull) (9:52)
    - The effects of Indy (The Kingdom of the Crystal Skull) (22:34)
    - Adventures in post production (The Kingdom of the Crystal Skull) (12:36)
    Credits (0:58)
    Ondertitels
    Cantonees, Catalaans, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Mandarijns, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Zweeds

    De volgende extra's ontbreken:

    Raiders of the Lost Ark (Extra's van de SE DVD)

    Raiders of the Lost Ark: An Introduction
    Indiana Jones: An Appreciation
    Storyboards: The Well of the Souls
    Galleries
    - Illustrations & Props
    - Production Photographs & Portraits
    - Effects / ILM
    - Marketing

    Indiana Jones and the Temple of Doom (Extra's van de SE DVD)

    The Temple of Doom: An Introduction
    Storyboards: The Mine Chase
    Galleries
    - Illustrations & Props
    - Production Photographs & Portraits
    - Effects / ILM
    - Marketing

    Indiana Jones and the Last Crusade (Extra's van de SE DVD)

    The Last Crusade: An Introduction
    Storyboards: The Opening Sequence
    Galleries
    - Illustrations & Props
    - Production Photographs & Portraits
    - Effects / ILM
    - Marketing

    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (Extra's van de Blu-ray/DVD)

    Indiana Jones Timelines (alleen op de Blu-ray)
    The Return of a Legend
    Pre-Production
    Production Diary: Making Kingdom of the Crystal Skull (de boxset bevat een drastisch ingekorte versie)
    - Shooting Begins: New Mexico
    - Back to School: New Haven, Connecticut
    - Welcome to the Jungle: Hilo, Hawaii
    - On-Set Action
    - Exploring Akator
    - Wrapping Up
    Warrior Makeup
    The Crystal Skulls
    Closing: Team Indy
    Pre-Visualization Sequences
    - Area 51 Escape
    - Jungle Chase
    - Ant Attack
    Galleries
    - The Art Department
    - - The Adventures Begins
    - - Cemetary and Jungle
    - - Akator
    - Stan Winston Studio
    - - Corpses, Skeletons & Mummies
    - - Aliens & Crystal Skulls
    - Production Photographs
    - Portraits
    - Behind-the-Scenes Photographs

    De enige uitgave die je weg kunt doen is de Adventures of Indiana Jones: The Complete Adventures DVD. Alle extra's van die uitgave zijn overgenomen.

  12. #262
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het kwam ook één beetje door jouw opmerking dat ik daar wat bewuster op ging letten. Maar vermoed dat het me anders ook wel was opgevallen. Het stoort me overigens niet, maar het valt wel op.
    Ben benieuwd wat mijn perfect uitgebalanceerde sub hier mee gaat doen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #263

    Standaard

    Ik koop ze straks wel los, 2 voor €20
    Ik wil alleen deel 1 en deel 3.
    De andere delen wil ik niet.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik vind het ook wel erg harde bas. Harde dan normaal.
    Ach ja, weet je: op het moment dat men gaat 'klagen' over zoiets kleins als harde bas bij het klappen uitdelen, dan weet je als liefhebber genoeg. Dan is er nl. niets anders om over te klagen. Kennelijk een heel goede transfer dus. Goed om te weten. Wordt dus tzt wel een aanschaf voor mij.

  15. #265

    Standaard

    Dit geluid zat ook al op de dvd hoor. Nu op blu-ray hoor je het alleen wat duidelijker.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat mijn perfect uitgebalanceerde sub hier mee gaat doen

  16. #266
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat mijn perfect uitgebalanceerde sub hier mee gaat doen
    Euh... Een gebalanceerde basparty ten gehore brengen.
    Basversterkers en uitbalanceren komt me erg bekend voor. Totdat de drummer begint. Kan je meestal weer opnieuw beginnen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ach ja, weet je: op het moment dat men gaat 'klagen' over zoiets kleins als harde bas bij het klappen uitdelen, dan weet je als liefhebber genoeg. Dan is er nl. niets anders om over te klagen. Kennelijk een heel goede transfer dus. Goed om te weten. Wordt dus tzt wel een aanschaf voor mij.
    Het past zelfs een beetje bij de film, net als de grain. Nadeel dat ook jij als liefhebber 'r straks op gaat letten.., als je hem tzt aanschaft. Eigenlijk is je beleving nu al verpest!

    En er is altijd genoeg om over te klagen. Ook in het unieke geval dat er niks te klagen valt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nou nou, ik weet het echt niet meer. Bij media markt kost de box 50 euro. Maar ik heb nog steeds de limited in bestelling staan voor 60 pond. Zou ik deze wel nemen. Tis wel een hoop meer, maar ben misschien bang dat ik er later spijt van zal krijgen. Hebben andere mensen deze nog in de bestelling staan?
    Ja ik heb deze nog in bestelling staan.
    Wel getwijfeld of ik 'm zou nemen, maar nu ik weet het zeker dat ik 'm wil.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ja ik heb deze nog in bestelling staan.
    Wel getwijfeld of ik 'm zou nemen, maar nu ik weet het zeker dat ik 'm wil.
    En waarom ben je nu zeker? Heb hem maar geannuleerd. Vond de 25-30 euro meer prijs net te veel.

  19. #269

    Standaard

    Dat had ik dus ook met Titanic. Toch maar voor de gewone versie gegaan. Kun je extra blu-ray's kopen. Ik heb al enige special en limited editions maar doe er verder weinig mee, het gaat immers toch om de film.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    En waarom ben je nu zeker? Heb hem maar geannuleerd. Vond de 25-30 euro meer prijs net te veel.

  20. #270

    Standaard

    Zoals ik al eerder aangaf is het geluid gelijk aan de dvd, alleen nu veel duidelijker. Het valt nu waarschijnlijk meer op door de hd track...Maar de geluidspoor is hetzelfde...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Euh... Een gebalanceerde basparty ten gehore brengen.
    Basversterkers en uitbalanceren komt me erg bekend voor. Totdat de drummer begint. Kan je meestal weer opnieuw beginnen.



    Het past zelfs een beetje bij de film, net als de grain. Nadeel dat ook jij als liefhebber 'r straks op gaat letten.., als je hem tzt aanschaft. Eigenlijk is je beleving nu al verpest!

    En er is altijd genoeg om over te klagen. Ook in het unieke geval dat er niks te klagen valt.

  21. #271
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zoals ik al eerder aangaf is het geluid gelijk aan de dvd, alleen nu veel duidelijker. Het valt nu waarschijnlijk meer op door de hd track...Maar de geluidspoor is hetzelfde...
    De bron misschien, maar ze moeten hem toch echt als DTS HD MA remasteren cq mixen. Ik hoor wel verschillen in surround stages in de mix. De pijl bijv. in het begin als hij op de boobytrap drukt in ROTLA net voor de rollende bal. Dit is het eerste wat ik altijd beluister bij elke versie. Net als de T-Rex approach bij een JP versie.

    Niet echt schokkend anders maar wel iets anders. Wel merk je dat de latere Indy's dat veel minder hebben. Dus idd wel onderdeel van die film en nu iets aangedikt wellicht door de HD audio.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nou nou, ik weet het echt niet meer. Bij media markt kost de box 50 euro. Maar ik heb nog steeds de limited in bestelling staan voor 60 pond. Zou ik deze wel nemen. Tis wel een hoop meer, maar ben misschien bang dat ik er later spijt van zal krijgen. Hebben andere mensen deze nog in de bestelling staan?
    Ik heb de mijne enige tijd geleden gecancelled en ben voor de normale versie gegaan.
    Voor het geld dat je hiermee bespaart kun je m.i. veel betere Indy spullen halen (Making of boek bv) dan de meuk die in de LE zit.

  23. #273

    Standaard

    Ik heb de UK Limited Collector's edition ook nog steeds staan en ben niet van plan hem weg te doen. Het geeft me een klein beetje het gevoel als de Tin's van BTTF en JP.
    De boxset heeft een design zoals de NL Limited Edition van The Godfather Trilogy: 40th anniversary, een soort grote boekvorm.

  24. #274

    Standaard

    Die canon schoten die je hoort tijdens het schieten van zijn pistool zit ook in de dvd versie.

    Ze hebben de bron dus respectvol en getrouw naar HD gemixed.

    Zo deden ze dat in de 80's! Ook de actiefilms van die tijd hebben zulke overdreven geluiden, zoals vuistslagen e.d.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De bron misschien, maar ze moeten hem toch echt als DTS HD MA remasteren cq mixen. Ik hoor wel verschillen in surround stages in de mix. De pijl bijv. in het begin als hij op de boobytrap drukt in ROTLA net voor de rollende bal. Dit is het eerste wat ik altijd beluister bij elke versie. Net als de T-Rex approach bij een JP versie.

    Niet echt schokkend anders maar wel iets anders. Wel merk je dat de latere Indy's dat veel minder hebben. Dus idd wel onderdeel van die film en nu iets aangedikt wellicht door de HD audio.

  25. #275

    Standaard

    Mochten er nog mensen zijn die twijfelen over de kwaliteit van de blu ray's
    http://bluray.highdefdigest.com/6631...ana_jones.html
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

Pagina 11 van 26 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •