Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 646 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier kan je zien dat de de vorige kleur niet helemaal goed eronder hebben gekregen, http://imageshack.us/a/img89/3251/00...shot000037.jpg alsof hij onder de blauwe verfspatten zit.
    Ik zie geen "verfspatten".....

  2. #402

    Standaard

    goed kijken je ziet blauwe vlekjes over zijn gezicht hoed en jas. Duidelijk zichtbaar. Zie vorige pagina van de screenshots van de originele kleur, dan zie je dat deze spatjes restanten van de originele kleur is.

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    goed kijken je ziet blauwe vlekjes over zijn gezicht hoed en jas. Duidelijk zichtbaar.
    Welke hoed?

    Wat ik zie is gewoon filmgrain....

  4. #404

    Standaard

    Geen vlekken te zien hier. Prima transfer
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Geen vlekken te zien hier. Prima transfer
    Ik zie het probleem ook niet....

  6. #406

    Standaard

    Nou ja ik dacht ik zal het hier plaatsen maar twijfelde erover omdat jullie het waarschijnlijk toch willen ontkennen of niet zien. Mijn colega's in beeld bewerkingen en montage zeiden dit al tegen me. Ze kwamen met deze screenshots aan en lieten hun ondekking zien. Maar ze hebben gelijk, de oudere oorspronkelijke kleur hebben ze hier niet helemaal weg kunnen werken. En dat is geen grain. Grain is niet helder blauw. De originele kleur van het jasje enz is niet oranje maar de kleur van de vlekjes..
    Je ziet geen hoed omdat je mijn vorige bericht niet hebt gelezen. Hier nogmaals mijn bericht:

    Hier kan je zien dat de de vorige kleur niet helemaal goed weg konden werken, http://imageshack.us/a/img89/3251/00...shot000037.jpg alsof hij onder de blauwe verfspatten zit. Hier de HDTV broadcast daar kun je zien wat de kleuren waren http://imageshack.us/a/img259/3203/0...shot000034.jpg Dat is met de eerste 3 minuten van de film.
    In het begin van de blu-ray is er ook een golvende storing.onderin het beeld. (Geen screenshot van geplaatst.) Zie je alleen met bewegend beeld.
    Hier nog wat screenshots van de vlekjes blauwe onderkleur http://imageshack.us/a/img201/9799/0...shot000040.jpg

    http://imageshack.us/a/img208/5038/0...shot000041.jpg

    Hier makkelijker om te vergelijken (muis op het plaatje is blu-ray, muis niet op het plaatje is HDTV)

    http://screenshotcomparison.com/comparison/147326
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-09-2012 om 17:57

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nou ja ik dacht ik zal het hier plaatsen maar twijfelde erover omdat jullie het waarschijnlijk toch willen ontkennen of niet zien. Mijn colega's in beeld bewerkingen en montage zeiden dit al tegen me. Ze kwamen met deze screenshots aan en lieten hun ondekking zien. Maar ze hebben gelijk, de oudere oorspronkelijke kleur hebben ze hier niet helemaal weg kunnen werken. En dat is geen grain.
    Je doet nu net of men over de "oude" kleur heen "geverfd" heeft.....

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Je doet nu net of men over de "oude" kleur heen "geverfd" heeft.....
    Ze hebben idd de kleur aangepast met filter. Dat word ook vermeld in andere forums. zie de verschillen http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...&postcount=808 maar deze vlekjes en golf storing onderin zie alleen in de eerste enkele minuten van de film. Niet dat het zo erg is. Maar wilde het toch laten zien.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-09-2012 om 13:05

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nou ja ik dacht ik zal het hier plaatsen maar twijfelde erover omdat jullie het waarschijnlijk toch willen ontkennen of niet zien. Mijn colega's in beeld bewerkingen en montage zeiden dit al tegen me. Ze kwamen met deze screenshots aan en lieten hun ondekking zien. Maar ze hebben gelijk, de oudere oorspronkelijke kleur hebben ze hier niet helemaal weg kunnen werken. En dat is geen grain. Grain is niet helder blauw. De originele kleur van het jasje enz is niet oranje maar de kleur van de vlekjes..
    Je ziet geen hoed omdat je mijn vorige bericht niet hebt gelezen. Hier nogmaals mijn bericht:

    Hier kan je zien dat de de vorige kleur niet helemaal goed weg konden werken, http://imageshack.us/a/img89/3251/00...shot000037.jpg alsof hij onder de blauwe verfspatten zit. Hier de HDTV broadcast daar kun je zien wat de kleuren waren http://imageshack.us/a/img259/3203/0...shot000034.jpg Dat is met de eerste 3 minuten van de film.
    In het begin van de blu-ray is er ook een golvende storing.onderin het beeld. (Geen screenshot van geplaatst.) Zie je alleen met bewegend beeld.
    Hier nog wat screenshots van de vlekjes blauwe onderkleur http://imageshack.us/a/img201/9799/0...shot000040.jpg

    http://imageshack.us/a/img208/5038/0...shot000041.jpg
    Je vorige bericht had je snel weer verwijderd.....

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    goed kijken je ziet blauwe vlekjes over zijn gezicht hoed en jas. Duidelijk zichtbaar. Zie vorige pagina van de screenshots van de originele kleur, dan zie je dat deze spatjes restanten van de originele kleur is.
    In de screenshots zie ik inderdaad bauwe vlekjes op mijn tv is het beeld prima geheel vrij van blauwe vlekken.
    Alleen het geluid van de center speaker moest ik iets harder zetten.

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Je vorige bericht had je snel weer verwijderd.....
    Van gisteren?
    Het was al laat, en wilde het duidelijker omschrijven. Daarom had ik het maar gisteren meteen verwijderd. En nu geplaatst. Maar dat doet er toch niet toe.

  12. #412

    Standaard

    Laat me raden De Hollander, wij zien het zeker weer niet omdat wij er geen verstand van hebben zoals jij? Je collega's zeiden al dat wij het niet zouden zien, lekker denigrerend en arrogant. Ik zie ook helemaal geen vlekken. Hou nou eens op je mening door te drammen en steeds maar te roepen dat anderen ook dit vinden en anderen ook dat vinden. Die "anderen" zijn het altijd met jou eens, handig zulke mysterieuze anderen. Lijkt Lost wel!

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Van gisteren?
    Het was al laat, en wilde het duidelijker omschrijven. Daarom had ik het maar gisteren meteen verwijderd. En nu geplaatst. Maar dat doet er toch niet toe.
    Nou ja, ik wilde gisteren nog even kijken en weg was 'ie.....

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Laat me raden De Hollander, wij zien het zeker weer niet omdat wij er geen verstand van hebben zoals jij? Je collega's zeiden al dat wij het niet zouden zien, lekker denigrerend en arrogant. Ik zie ook helemaal geen vlekken. Hou nou eens op je mening door te drammen en steeds maar te roepen dat anderen ook dit vinden en anderen ook dat vinden. Die "anderen" zijn het altijd met jou eens, handig zulke mysterieuze anderen. Lijkt Lost wel!

    Ja lees eens terug tony_clifton ziet het ook. kan aan de instelling liggen van je monitor. Dat heb je wel eens vaker dat sommige mensen iets niet zien doordat hun monitor beeldwaargave anders is afgesteld.
    Het is niet mijn mening maar een feit. Je ziet het regelmatig niet als ik met titels kom en ik zeg er wat van over het beeld. Daarna komen er recenties en dan wordt het wel in vermeld wat ik eerder zei over het beeld van die titels. Dus wat jij niet zag werd in de recentie wel bevestigd wat ik melde. Ik ben altijd met mijn colega's professioneel mee bezig. Wie ben jij dan om te zeggen dat we het mis hebben.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Nou ja, ik wilde gisteren nog even kijken en weg was 'ie.....
    Dat had jij heel goed gezien.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-09-2012 om 13:20

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja lees eens terug tony_clifton ziet het ook. kan aan de instelling liggen van je monitor.
    Het is niet mijn mening maar een fijt. je ziet het regelmatig niet als ik met titels kom en ik zeg er wat van. Daarna komen er recenties en dan wordt het wel in vermeld wat ik eerder zei over die titels. Dus wat jij niet zag werd in de recentie wel bevestigd wat ik melde. Ik ben altijd met mijn colega's professioneel mee bezig. Wie ben jij dan om te zeggen dat we het mis hebben.
    Tony ziet het wel in jouw screenshots maar niet op zijn TV.....

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Tony ziet het wel in jouw screenshots maar niet op zijn TV.....
    Is ook niet altijd zichtbaar op TV daar zijn de kalibratie weer anders ingesteld. enz. Maar wil je het puur beeld zien dan kan dat doormiddel van screenshots gemaakt op je pc. je ziet dan ook wel eens hele discussies dat de helft van mensen iets niet zien op hun TV en de andere helft wel. Hoe zou dat komen denk je. precies kalibratie en instellingen. kijk maar eens bij de mediamarkt. Het beeld van alle TV's zien er anders uit.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-09-2012 om 13:24

  17. #417

    Standaard

    Kom je weer met dat het ligt aan onze instellingen...[hollandermode]meerdere mensen zien de blauwe vlekken niet[/hollandermode] dus het is helemaal geen feit. Die shot die je plaatst van de HD uitzending ziet er helemaal niet beter uit qua kleuren. Veel te licht. Kijk maar naar zijn haar.

  18. #418

    Standaard

    Ik denk dat we de discussie over "blauwe vlekken" nu maar moeten staken.

    De enkeling die ze ziet (op z'n PC.....) heeft pech, de anderen genieten lekker van Indiana Jones in HD!

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Kom je weer met dat het ligt aan onze instellingen...[hollandermode]meerdere mensen zien de blauwe vlekken niet[/hollandermode] dus het is helemaal geen feit. Die shot die je plaatst van de HD uitzending ziet er helemaal niet beter uit qua kleuren. Veel te licht. Kijk maar naar zijn haar.
    Nee HDTV is juist donkerder.

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ze kwamen met deze screenshots aan en lieten hun ondekking zien. Maar ze hebben gelijk, de oudere oorspronkelijke kleur hebben ze hier niet helemaal weg kunnen werken. En dat is geen grain. Grain is niet helder blauw.
    die screenshots zien er precies uit als een foto met een hoge ISO waarde, oftewel lichtgevoelige film.
    In een studio kan men makelijk bijlichten met kunstlicht maar bij dit soort buitenopnames (dichtbegroeide jungle) is men afhankelijk van lightgevoelige film.
    En denk je nu echt dat ze de film opnieuw hebben gaan inkleuren of zo iets .

    Je bent nu wel volledig ongeloofwaardig aan het worden in mijn ogen.
    Telkens weer haal je er andere bij die jouw gelijk ondersteunen zoals nu weer je collega's (waarbij ik twijfel of die echt bestaan), wat is jouw taak eigenlijk binnen het bedrijf waar je voor werkt ?, en welk bedrijf is dat dan ?.

    Niet dat ik een antwoord verwacht op bovenstaande vragen want ik krijg steeds meer de indruk dat je van alles uit je duim aan het zuigen bent om toch je gelijk te krijgen,.. en dat niet aleen in dit topic.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #421

    Standaard

    Maar goed ik hou er wel overop dit is toch niet het forum om hierover te discuseren. Ik hou het wel bij het forum van mensen die beeldbewerken en er graag over discuseren.

  22. #422

    Standaard

    nitpickers.com ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    die screenshots zien er precies uit als een foto met een hoge ISO waarde, oftewel lichtgevoelige film.
    In een studio kan men makelijk bijlichten met kunstlicht maar bij dit soort buitenopnames (dichtbegroeide jungle) is men afhankelijk van lightgevoelige film.
    En denk je nu echt dat ze de film opnieuw hebben gaan inkleuren of zo iets .

    Je bent nu wel volledig ongeloofwaardig aan het worden in mijn ogen.
    Telkens weer haal je er andere bij die jouw gelijk ondersteunen zoals nu weer je collega's (waarbij ik twijfel of die echt bestaan), wat is jouw taak eigenlijk binnen het bedrijf waar je voor werkt ?, en welk bedrijf is dat dan ?.

    Niet dat ik een antwoord verwacht op bovenstaande vragen want ik krijg steeds meer de indruk dat je van alles uit je duim aan het zuigen bent om toch je gelijk te krijgen,.. en dat niet aleen in dit topic.
    Ja ze hebben de kleuren aangepast met filters. Ook krijg je kleuren verschil door de gamma te verlagen of te verhogen. Blijkbaar kijk je niet goed naar de screenshot van de HDTV zo waren de kleuren. En daar waren geen vlekken te zien. We werken voor enkele fotografen in NL.
    Beeldbewerking, re-encoderen, film optimaliseren, digitaal repareren en kleuroptimaliseren.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-09-2012 om 13:40

  24. #424

    Standaard

    Wat de kleuren van Raiderst betreft, is het iemand al opgevallen dat het rood van de nazi aanduidingen niet rood, maar meer oranje is?

  25. #425

    Standaard

    Soms verlang ik terug naar het VHS tijdperk.....

    Veel (oude) films nam ik op van TV en sommige films kocht ik op videoband.

    Maar in die tijd hoorde ik niemand over edge-enhancement, zwartwaarden, PAL-speedup, filmgrain etc.
    Wat een heerlijke tijd.....

Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •