Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 646 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    De dvds van Star Wars II waren in de UK ook gecut. Maar bij de BD release niet meer. Ik gok dat dit bij Indy ook wel het geval gaat zijn. Ik denk dus juist niet dat wij dezelfde gecutte versie als de UK gaan krijgen, maar de UK juist de uncut versie net als de (waarschijnlijk) rest van de wereld. Magoed, we zullen het zien (over een half jaar )
    Klopt! En hetzelfde zie ik ook gebeuren met de James Bond box.
    Zijn ze nu eigenlijk van plan om van Indiana Jones 2 trilogieën te maken of niet? Heeft het dan eigenlijk zin om deze box nu al te kopen?

  2. #27

    Standaard

    Je weet nooit of het tot 6 films komt.
    Ik zou graag in ieder geval de eerste 3 op blu-ray willen hebben.

    Net zoals velen hier, vind ik het laatste deel ook maar matig.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Klopt! En hetzelfde zie ik ook gebeuren met de James Bond box.
    Zijn ze nu eigenlijk van plan om van Indiana Jones 2 trilogieën te maken of niet? Heeft het dan eigenlijk zin om deze box nu al te kopen?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Maar die zijn toch niet geknipt in de UK?

    de hartscene uit Temple of Doom in ieder geval wel, al is er een kans dat de film opnieuw zal worden aangeboden aan de Britse filmkeuring BBFC en dat deze nu wel ongecensureerd zal worden goedgekeurd,... eventueel voor 12 jaar en ouder ipv PG.
    Ik heb toen de box uitkwam de versie gekocht, onder meer omdat ik bang was dat de door mij aangehaalde cuts wel in de BBC-TV versies zaten. Ik weet/wist niet of de UK DVD versies dezelfde cuts hebben als de BBC versies.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #29

    Standaard

    Een trailer voor de "Indiana Jones Complete Collection", die er op blu-ray aan zit te komen:

    http://www.youtube.com/watch?v=dZ8QPHZvWgs

  5. #30

    Standaard

    eindelijk..

    Had gelezen dat er in raiders een verlengde stukje van de swordman zou komen..denk zelf dat dit maar een speculatie is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #31

    Standaard

    Iemand al een box uitgave of iets tegen gekomen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #32

    Standaard

    Je kunt al bestellen bij amazon, maar daar zit nog geen afbeelding bij...

    Ik wacht trouwens wel met kopen. Als ik de prijsdalingen van de Alien en Jurassic Park boxen zie, dan heb ik wel geduld.

  8. #33

    Standaard

    Als ik die trailer zo bekijken zitten er 4 films in. BAH!

    All four movies on Blu-ray... for the first time

    25% was al beschikbaar, dus dat is niet helemaal waar wat ze zeggen

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Als ik die trailer zo bekijken zitten er 4 films in. BAH!

    All four movies on Blu-ray... for the first time

    25% was al beschikbaar, dus dat is niet helemaal waar wat ze zeggen
    Dat is wel waar. 'Alle 4 films voor het eerst op blu-ray.'

    Voorheen ging het maar om 1 blu-ray. Nu gaat om alle 4 films. En dat is voor het eerst .

  10. #35

    Standaard

    Het zou me zeer verbazen als de delen 1 t/m 3 ook niet los verkrijgbaar worden. Dat is met meer uitgaven op Blu-ray gebeurd, zoals Alien en Shrek. Alleen gebeurt dat vaak een half jaar later.

  11. #36

    Standaard

    Ik wil ze toch allemaal..hoop wel op wat verwijderde scenes...of nieuw bonus materiaal.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het zou me zeer verbazen als de delen 1 t/m 3 ook niet los verkrijgbaar worden. Dat is met meer uitgaven op Blu-ray gebeurd, zoals Alien en Shrek. Alleen gebeurt dat vaak een half jaar later.
    Hoop ik wel, want anders sla ik deze voorlopig over

  13. #38

    Standaard

    'The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection' Dated for Blu-ray

    Still not many details yet, but all four big screen adventures of Dr. Jones will be headed to Blu-ray in September! Amazon is taking pre-orders now!

    As previously reported, Paramount has slated 'The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection' for Blu-ray in the fall, and now the date looks to be September 18.

    The man with the hat is back – and looking better than ever! The world’s favorite globe-trotting archaeologist is, at long last, embarking on his greatest adventure – when 'The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection' comes to Blu-ray Disc from Lucasfilm Ltd. and Paramount Home Media Distribution. 'The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection' will be excavated in the fall of 2012 and will include all four of Indy’s thrilling adventures, using the highest possible high definition picture and audio presentation – along with a “best of” collection of documentaries, interviews, featurettes and a few new surprises.

    Specs and supplements have yet to be revealed, but suggested list price for the 5-disc set is $99.99.
    Zie http://www.highdefdigest.com/news/sh..._Blu-ray_/9619

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Ik vraag me af wat deze gaat inhouden:

    http://www.amazon.co.uk/Indiana-Jone...f=pd_cp_d_h__0
    Ik hoop op een tin zoals bij Jurassic Park en Back to the Future.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik vraag me af wat deze gaat inhouden:

    http://www.amazon.co.uk/Indiana-Jone...f=pd_cp_d_h__0
    Ik hoop op een tin zoals bij Jurassic Park en Back to the Future.
    wat extra stuff voor verzamelaars denk ik. Ik zal die box wel bestellen als prijs meevalt.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    jammer dat het geen trilogie geworden is

  18. #43

    Standaard

    ach, misscien komen ze nog wel los te koop en anders kan het ook zijn dat het losse uitgaves in een box is, dan kun je misschien de 4de nog verkopen

  19. #44

    Standaard

    Ten tijde van de release van het 4e deel, kocht ik een handgemaakte opberg set voor de DVD's in de vorm van de koffer van Indiana Jones, is wel een leuk ding.http://www.amazon.com/Indiana-Jones-.../dp/B006CSNC0Y
    Ben benieuwd wat die collector's Edition gaat bevatten.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ach, misscien komen ze nog wel los te koop en anders kan het ook zijn dat het losse uitgaves in een box is, dan kun je misschien de 4de nog verkopen
    Ik acht de kans zeer groot dat de delen 1 t/m 3 later ook los te verkrijgen zullen zijn. Dat is recentelijk ook gebeurd met bijv. Shrek, Alien e.d. Je zult dan alleen even geduld moeten hebben. Gebeurt meestal een half jaar na het uitbrengen van de boxset-versie.
    Ben wel benieuwd of ze er nog een bijzondere verpakking van maken. Niet zo'n fantasieloze als "Jurassic Park", maar iets in de trant van de DVD-box destijds of zoiets als "Lord Of The Rings".

  21. #46

    Standaard

    Ik hoop ook op een tinbox .

    Hoe zit het trouwens met de boxsets van '"The Young Indiana Jones''?
    Een hele tijd geleden seizoen 1 aangeschaft (op DVD), maar zijn er verder geen nieuwe seizoenen uitgebracht?

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Volgens imdb zijn er 2 seizoenen
    http://www.imdb.com/title/tt0103586/
    Dat moeten er 3 zijn

  24. #49

    Standaard

    Seizoen 3 bestaat uit 4 TV films, daarom dat IMDB die niet als een TV seizoen staat vermeld.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  25. #50
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •