Pagina 4 van 26 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 646 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Verschilt ook niet zoveel in prijs deze keer de UK & de NL box.
    Klopt, de vraag zal eerder zijn welke soort editie dit zal zijn. Ik verwacht eigenlijk gewoon een box als Star Wars, en elke specialere editie zal net dezelfde box bevatten maar dan met een speeltje.

  2. #77

    Standaard

    Geen idee of het al gepost is, maar de UK versie zal niet gecensureerd worden.

  3. #78

    Standaard

    Nee was niet gepost..pfff jammer..dan wordt het geen UK ..alhoewel, afhankelijk van het speeltje..als dat niks is ga ik alsnog voor de goedkoopste versie..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #79

  5. #80

    Standaard

    Ik verwacht dat de collector's editie weer een tin box zal worden in de UK.
    Dat zou mooi staan naast mijn Back to the future en Jurassic Park tin

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Nee was niet gepost..pfff jammer..dan wordt het geen UK ..alhoewel, afhankelijk van het speeltje..als dat niks is ga ik alsnog voor de goedkoopste versie..
    Lees de post nog eens: hij wordt NIET gecensureerd, dus alle scenes (incl de hartscene uit ToD) zitten er in.
    Dus waarom de UK versie dan niet nemen?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Nee was niet gepost..pfff jammer..dan wordt het geen UK ..alhoewel, afhankelijk van het speeltje..als dat niks is ga ik alsnog voor de goedkoopste versie..
    Geen UK omdat het NIET gecensureerd wordt? Dus jij hebt liever een gecensureerde versie?

  8. #83

    Standaard

    owhh..wacht even..ik heb het ind verkeerd gelezen!!..ik wil natuurlijk de versie die niet gecensureerd ..hier kijk ik namelijk erg naar uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #84
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Houdt dat in dat beidde versies identiek zijn?
    Tja ik zou dat zelf kunnen uitzoeken...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #85

    Standaard

    Op amazon japan wordt ook de limited collectors edition aangeboden; iemand heeft dit vertaald:

    [Disc 5 ultra-luxury ]
    lost ● Indiana Jones and the Raiders "tabernacle" arc (van restore)
    the Temple of Doom ● Indiana Jones and the version (Digitally Remastered )
    Version) (Digitally Remastered ● Indiana Jones and the Last Crusade
    Indiana Jones and the Kingdom of the ● / Crystal Skull
    special disc ● film cell: inclusion benefits limited quantities ◆ elaborate reproduction of a special printing technology by the original 35mm film The portrait is a film, and the framing. (. Please note that will end as soon as it is the inclusion benefits of limited quantities completely. Stock is gone) give George Lucas duo Golden Award ®-winning ★ Academy, and Steven Spielberg, packed thrill of excitement and action throbbing breast Blu-ray appeared in "The Complete Adventures Indiana Jones" of. ★ In high-quality video and clear 5.1ch audio, Blu-ray of his four Indy series is all finally aligned. ★ Raiders recorded "Last Crusade" "The Temple of Doom" digitally remastered version was subjected to color correction to full-length "version and restore, and subjected to repair for each frame." ★, including the new video recording, also "Bonus" also extends to many hours. ◆ history of Academy Award ®-winning "tabernacle" Raiders of the Lost Ark ": -" visual effects award, 1981;; achievement in sound; achievement in film editing; equipment special achievement award editing sound effects art director : 1984 "The Temple of Doom" year award visual effects sound effects editing award in 1989: "Last Crusade" "ACADEMY AWARD ®" is the registered trademark and the Academy of Motion Picture service Mark of Arts and Sciences. Steven Spielberg Director: George: draft-Executive Producer Lucas Starring: Harrison Ford
    http://www.amazon.co.jp/%E3%82%A4%E3...0800582&sr=1-1

    Kans dat het om een filmcell gaat dus..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    Duitse Amazon krijgt een zippo als extra: http://www.amazon.de/dp/B008FN6VT8

    hier de binnekant van de Bluray box: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81MjDBLHzOL.jpg

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Duitse Amazon krijgt een zippo als extra: http://www.amazon.de/dp/B008FN6VT8

    hier de binnekant van de Bluray box: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81MjDBLHzOL.jpg
    Schraalheid ten top dus (de zippo).
    Had dan een replica van de zippo van Dr.Elsa Schneider erbijgedaan.
    Als de UK versie ook zo is skip ik em en haal de normale versie.

  13. #88

    Standaard

    Ja ind! Vind ik zeker een gemis als verzamelaar.

    Hoop eigenlijk op een mooie boekje erbij of filmkaarten of iets..

    Nieuwe Bluray trailer: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=ve7gZX46DsY

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #89

    Standaard

    wie weet een Ark of Covenant versie:

    this reported on thedigitalbits.com...............FYI, we've also just learned from our industry sources that there will be NO U.S. retail exclusive versions of Paramount and Lucasfilm's Indiana Jones: The Complete Adventures Blu-ray box set, due on 9/18. Target will be offering an exclusive lithograph with the purchase of the set but that's it - no special packaging, bonus discs, etc. However, we do hear that there may be limited edition "Ark of the Covenant" packaging from some international retailers. Just FYI

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    wie weet een Ark of Covenant versie:
    Zie mn post op de vorige pagina

    Die Deutsche verpackung:
    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._AA1500_.jpg
    Wirklich toll!
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 19-07-2012 om 09:58

  16. #91

    Standaard

    De extras van de limited set:
    Bonus Features (to be confirmed):

    Rare film stills
    Film cell
    Journal
    Grail rubbing

    More feature details to be released soon.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De extras van de limited set:
    Hopelijk is het niet dat journaal (dat bruin dagboek), want dat heb ik vorig jaar voor een appel en een ei gekocht op een boekenbeurs.

    En wat bedoelen ze met "rare film stills"? Zo zeldzaam zullen die nu ook wel weer niet zijn...

    Ik vraag me af wanneer er een foto gaat verschijnen van hoe de set er gaat uit zien.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hopelijk is het niet dat journaal (dat bruin dagboek), want dat heb ik vorig jaar voor een appel en een ei gekocht op een boekenbeurs.

    En wat bedoelen ze met "rare film stills"? Zo zeldzaam zullen die nu ook wel weer niet zijn...

    Ik vraag me af wanneer er een foto gaat verschijnen van hoe de set er gaat uit zien.
    Zal 100% zeker niet het boek zijn dat je bedoeld (deze neem ik aan: )

    De rare stills zullen nooit/zelden eerder gepubliceerde foto's zijn.

  19. #94

    Standaard

    Ik heb die diary al een grail diary replica..hij zal vast neit zo mooi zin als die versie....alsnog wel benieuwd

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #95

    Standaard

    Ehmm, dat plaatje van de zippo klopt niet. De zweep steekt onderaan uit de zippo...dus niet een origineel plaatje!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Duitse Amazon krijgt een zippo als extra: http://www.amazon.de/dp/B008FN6VT8

    hier de binnekant van de Bluray box: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81MjDBLHzOL.jpg
    Laatst aangepast door hstadman : 23-07-2012 om 18:11

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ehmm, dat plaatje van de zippo klopt niet. De zweep steekt onderaan uit de zippo...dus niet een origineel plaatje!!!
    Goed opgemerkt, maar heb je ook de tekst bij gelezen?
    vorläufiges design

  22. #97

    Standaard

    Voorlopig design, ja, heb ik gelezen...Toch een beetje slordig...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Goed opgemerkt, maar heb je ook de tekst bij gelezen?
    vorläufiges design

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Wat heeft dat met de Indiana Jones BR te maken?

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat heeft dat met de Indiana Jones BR te maken?
    Wellicht nog niet opgevallen....maar de man op de foto's speelt Indiana Jones

Pagina 4 van 26 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •