Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 646 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dat was in NL. Om precies te zijn Amsterdam Sloterdijk NS station. Daar is een zeer kleine FRS te vinden met een zeer beperkte voorraad Blu-ray's. En ja daar zat de Indy box gewoon tussen. Niet gekocht, want ik wist dat de box sowieso al elders goedkoper is b.v. bij BOL.com. Ik had ook niet echt een drang om deze box zo snel mogelijk te hebben. Ik heb voorlopig even geen tijd om Indy in HD te zien.
    FRS is echt duur


    Blu-Ray € 65,50

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Via het forum van Blu-ray.com kwam ik deze interessante vergelijking tegen.
    http://screenshotcomparison.com/comparison/143584
    Die was zeker interessant, deze ook: http://screenshotcomparison.com/comparison/144050

    Voor mij voorlopig reden genoeg om de box lekker in de winkel te laten liggen.

  3. #178

    Standaard

    Ik wacht even wat reviews af bij deze uitgave.
    Over een paar dagen zeker Titanic.

  4. #179

    Standaard

    In vergelijking met die andere hd transfer lijkt er wel een kleurwaas overheen te zitten. Die andere oogt veel frisser. Bummer...Ook betere detailering...


    Mischien wilde Spielberg wel warmere kleuren...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Die was zeker interessant, deze ook: http://screenshotcomparison.com/comparison/144050

    Voor mij voorlopig reden genoeg om de box lekker in de winkel te laten liggen.

  5. #180

    Standaard

    Kijk ook eens naar t detail in haar gezicht of van de rotspartij op de andere foto.

  6. #181

    Standaard

    Dat heb ik ook duidelijk kunnen waarnemen.

    Zo'n goede transfer is de blu-ray dus niet.BUNMMER) maar eens wachten op een re-release...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Kijk ook eens naar t detail in haar gezicht of van de rotspartij op de andere foto.

  7. #182

    Standaard

    De blu-ray valt me tegen, de details zijn een stuk minder goed dan de LP HDTV http://screenshotcomparison.com/comparison/143584

    De blu-ray is te soft.

    Hier valt het nog wel mee met the last crusade http://screenshotcomparison.com/comp....php?id=144049

    En temple of doom valt ook mee http://screenshotcomparison.com/comp....php?id=144048

    Laatst aangepast door De_Hollander : 08-09-2012 om 14:32

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat heb ik ook duidelijk kunnen waarnemen.

    Zo'n goede transfer is de blu-ray dus niet.BUNMMER) maar eens wachten op een re-release...

    Amen en heel schokkend!

    Is dit het resultaat van een 4K restauratie????


    Of weer een autorisatie fout die de laatste tijd bij Paramount wel vaker voorkomt...

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De blu-ray valt me tegen, de details zijn een stuk minder goed dan de LP HDTV http://screenshotcomparison.com/comparison/143584

    De blu-ray is te soft.

    Hier valt het nog wel mee met the last crusade http://screenshotcomparison.com/comp....php?id=144049

    En temple of doom valt ook mee http://screenshotcomparison.com/comp....php?id=144048
    The Temple of Doom en The Last Crusade vind ik er prima uitzien. Grappig om te zien, dat hierbij de HDTV uitzending gelijk is.

    Jammer genoeg is Raiders of the Lost Ark voor mij een gevalletje van "wazigtar". Dus ook ik laat deze box voorlopig schieten.

    Het is mij al duur genoeg met die boxset van James Bond die eind deze maand verschijnt.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #185

    Standaard

    Raiders of the Lost Ark vind ik persoonlijk de leukste film van de 4
    De aller laatste deel Indiana Jones - Kingdom Of The Crystal Skull vind ik totaal niet boeiend.

  11. #186

    Standaard

    zijn gewoon superfilms en zal mij een zorg zijn als een ander de beeldkwaliteit niet goed vind.
    wordt volgende week zeker aangeschaft.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  12. #187

    Standaard

    Heb de box inmiddels binnen van wehkamp en zal met eigen ogen de kwaliteit eens gaan bekijken vanavond.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  13. #188

    Standaard

    Waar is de extra disc 5 voor? Staan alle extra's alleen daar op?
    uh, uh, It's a dinosaur

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Waar is de extra disc 5 voor? Staan alle extra's alleen daar op?
    De extra's staan inderdaad op disc 5, behalve de trailers. Die staan verdeeld over de andere vier discs.

  15. #190

    Standaard

    Heeft iemand enig idee of de release in de Benelux dezelfde is? Er staat namelijk nergens dat er Franse audio of ondertiteling aanwezig zou zijn. In België is dat echter noodzakelijk.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Heeft iemand enig idee of de release in de Benelux dezelfde is? Er staat namelijk nergens dat er Franse audio of ondertiteling aanwezig zou zijn. In België is dat echter noodzakelijk.
    Noodzakelijk ? haha... Oké Franse ondertiteling maar Franse audio ?

    Als ik naar die foto's kijk van een forum lid kan je zien dat er zowel een nederlandse tekst als een franse op het losse karton staat... Deze zal ook wel in franstalig België worden uitgebracht...

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Noodzakelijk ? haha... Oké Franse ondertiteling maar Franse audio ?
    Jazeker, ook Franse audio, want de mensen in het Franstalig deel van België zijn net als de mensen in Frankrijk gewend om films in het Frans te kijken.

  18. #193
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, ik ben gewend 19 btw te betalen, maar ja...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Jazeker, ook Franse audio, want de mensen in het Franstalig deel van België zijn net als de mensen in Frankrijk gewend om films in het Frans te kijken.
    Ik gok er toch op dat dat echte filmliefhebber in Frankrijk, die vooral deze box zullen kopen eerder de film in z'n originele audio willen bekijken... Het zou me ten sterkste verwonderen dat er geen franse of duitse audio track aanwezig zou zijn op de discs... Op de dvd is deze keuze er alleszins wel...

  20. #195

    Standaard

    De Fransen zijn bijzonder gehecht aan hun vertalingen. Zo is er een hele commotie ontstaan bij de aankondiging van E.T. op blu-ray. Eerst was bekend dat enkel de nieuwe opname van de special edition te horen zou zijn (ook op de niet special edition dan). Echter waren de "fans" zo niet tevreden over deze nieuwe opname dat Universal heeft bevestigt dat de originele dubbing uit de jaren 80 op de blu-ray zal staan.

    Zelfs echte filmfans zijn vaak liefhebbers van dubbing. Als ik op mijn werk spreek met Franstalige collega's en het gaat over films uit de jaren 80 bv en ik vernoem de truffle shuffle van The Goonies, dan weet geen een waar het over gaat, zelfs niet de collega die heel veel film ziet. Ze kennen de titel wel, en de scene ook, maar geen originele quotes.

  21. #196

    Standaard

    Sterker nog, de Fransen hebben zelfs zelf woorden moeten verzinnen om Engels te kunnen vertalen. (Nieuwe woorden). Ze hebben een bloed hekeltje aan de Engelsen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De Fransen zijn bijzonder gehecht aan hun vertalingen. Zo is er een hele commotie ontstaan bij de aankondiging van E.T. op blu-ray. Eerst was bekend dat enkel de nieuwe opname van de special edition te horen zou zijn (ook op de niet special edition dan). Echter waren de "fans" zo niet tevreden over deze nieuwe opname dat Universal heeft bevestigt dat de originele dubbing uit de jaren 80 op de blu-ray zal staan.

    Zelfs echte filmfans zijn vaak liefhebbers van dubbing. Als ik op mijn werk spreek met Franstalige collega's en het gaat over films uit de jaren 80 bv en ik vernoem de truffle shuffle van The Goonies, dan weet geen een waar het over gaat, zelfs niet de collega die heel veel film ziet. Ze kennen de titel wel, en de scene ook, maar geen originele quotes.

  22. #197

    Standaard

    Ik heb'em Ook in FRS Brugge. Ze hebben er nog een stuk of 2... 59,00EUR Hele mooie box!!

    En als je op tijd bent krijg je nog een exemplaar in de seal :P
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 10-09-2012 om 12:05

  23. #198

    Standaard

    Ik heb de Amerikaanse uitgave besteld omdat het een digibook is. Het kan zijn dat ik iets meer zal betalen door de douaneonkosten maar het is niets.

  24. #199

    Standaard

    Pics van de Amerikaanse. Ik vind de versies die zij krijgen altijd mooier







  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Pics van de Amerikaanse. Ik vind de versies die zij krijgen altijd mooier






    Hoop voor je dat er geen krassen op de discs komen bij het eruit halen en het er weer in doen. Ziet er mooi uit maar ik kan me herinneren dat er van de serie Stargate SG-1 een soort boekwerk uitkwam met dvds in kartonnen insteek. Daar werd toen volgens mij aardig over geklaagd mbt gemakkelijk krassen krijgen op de discs.
    Kortom: tip. wees erg voorzichtig met het eruit halen en erin doen.

    Ziet er wel super uit.

Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •