De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Question JVC NX-BD3 speelt niet alle blu-rays af

    Sinds een paar maanden hebben wij een JVC NX-BD3. We hadden nog geen blu-rays en hebben er 3 aangeschaft. Slechts 1 daarvan speelt ie af, bij de andere twee geeft ie de melding 'cannot play' in het display, en op de tv verschijnt de melding 'incompatible disc'. De firmware is geupdate naar de laatste versie. Nog doet ie het niet. Om moedeloos van te worden. Is dit de miskoop van de eeuw omdat ie het echt niet kan, of is er iets mis met het apparaat. Ik heb van JVC zelf nog geen antwoord en de winkelier weet het ook niet. Ik heb nog wel garantie. Help!
    De schijfjea die hij niet speelt zijn overigens: Nine (animatie) en Star Wars Clone Wars seizoen 1 (serie). Degene die hij wel kan lezen is The Falls.
    Ik hoop dat iemand me in Jip en Janneke taal kan uitleggen wat er aan de hand kan zijn.
    Laatst aangepast door VanDrie : 16-09-2011 om 13:04

  2. #2

    Standaard

    De oorsprong van dit alles in 1x weggooi 2.1 model stamt al weer uit eind 2008. Heb je maar 3 schijfjes om te zien of hij helemaal goed is? Probeer van iemand nog een paar schijfjes te lenen, dan krijg je toch een betere indruk, op deze aanwijzing zouden we moeten concluderen dat het apparaat slechts 1/3 van de aangeboden schijfjes afspeelt en dat is procentueel gezien een slecht resultaat

    Ik zie er geen schijfjes bij die op het forum bekent staan als lastig (Disney wil wel eens voor problemen zorgen) Daarom sluit ik een software probleem wat eerder uit en denk dan aan een hardware probleempje, zo kan bijvoorbeeld de leeskop niet helemaal lekker staan.

    De kids hebben niet een keer een boterham willen afspelen of zoiets dergelijks? Huisdieren met lange haren waarvan er enkele in het afspeelapparaat verdwenen zijn?

    BTW, niet helemaal mijn ding, zo'n alles in 1x jeweet wel apparaat....... en je hebt er toch hopenlijk niet de prijs voor betaald waar hij nu hier nog voor te koop staat....

    http://www.kieskeurig.nl/home_cinema...37065/#prijzen

    http://www.grausonline.nl/webwinkel/...d3-p-4879.html
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ik heb er idd niet dat bedrag voor betaald, gelukkig. Het geluid e.d. is overigens geweldig, voor een 2.1 systeem. Ik vermoed dat hij true hd en dts hd niet ondersteunt, ondanks de firmware update. Ik ga maandag bellen met de techneut van JVC, kijken wat daar uit komt. Wordt vervolgd.

  4. #4

    Smile

    Na contact met JVC bleek opsturen de enige optie (reparatie) want hij zou het gewoon moeten doen. Voor de zekerheid nog even een reinigingsdisc gekocht, je weet nooit, hij had tenslotte een poos in de winkel gestaan voordat ie met ons mee naar huis mocht, misschien was de lens wel gewoon een beetje vuil. Leek ons onwaarschijnlijk omdat hij 1 van de 3 discs wel gewoon afspeelde. Wat blijkt: dit was de oplossing! Hij doet het! Mocht ie nu weer problemen gaan geven, is wegbrengen nog vroeg genoeg. We hebben nog 1,5 jaar garantie immers.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VanDrie Bekijk bericht
    Na contact met JVC bleek opsturen de enige optie (reparatie) want hij zou het gewoon moeten doen. Voor de zekerheid nog even een reinigingsdisc gekocht, je weet nooit, hij had tenslotte een poos in de winkel gestaan voordat ie met ons mee naar huis mocht, misschien was de lens wel gewoon een beetje vuil. Leek ons onwaarschijnlijk omdat hij 1 van de 3 discs wel gewoon afspeelde. Wat blijkt: dit was de oplossing! Hij doet het! Mocht ie nu weer problemen gaan geven, is wegbrengen nog vroeg genoeg. We hebben nog 1,5 jaar garantie immers.
    Als het dan maar geen Demo in de winkel is geweest die vrachten schijfjes heeft staan afspelen

    Bij mij houden de mindere spelers het ongeveer 2 jaar uit, ze hebben het dan ook zwaar te verduren bij mij en krijgen zo hun draaiuren.

    Heb BTW nog nooit een lens van een speler hoeven schoonmaken, maar zoals gezegd, kan bijvoorbeeld de haar/haren van een huisdier of een door kinderen apparaatvreemd voorwerp de boel van slag helpen.

    Hoop dat hij echt stuk voordat de garantie afloopt en anders dat hij je nog maar vele jaren mag dienen....... ondertussen wel gaan sparen voor het echte werk
    Have fun and enjoy your collection

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •