De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: FRS 'popcorn' vraag

  1. #1

    Standaard FRS 'popcorn' vraag

    Hallo,

    ik heb een vraag over de webshop van FRS. Als ik iets wil bestellen en wil afrekenen, zie ik een schermpje waarop staat om er Popcorn voor 1 euro bij te nemen. Er staat dat je dan een 12,50 waardebon krijgt voor in de winkel. Maar als ik er meer informatie over wil, word het 'actie product' (1 euro) aan mijn winkelwagen toegevoegd.

    Weten jullie hier meer informatie over? Krijg ik dan een zak popcorn erbij, is het echt een waardebon? Vind het maar vaag allemaal

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hallo,

    ik heb een vraag over de webshop van FRS. Als ik iets wil bestellen en wil afrekenen, zie ik een schermpje waarop staat om er Popcorn voor 1 euro bij te nemen. Er staat dat je dan een 12,50 waardebon krijgt voor in de winkel. Maar als ik er meer informatie over wil, word het 'actie product' (1 euro) aan mijn winkelwagen toegevoegd.

    Weten jullie hier meer informatie over? Krijg ik dan een zak popcorn erbij, is het echt een waardebon? Vind het maar vaag allemaal
    Je krijgt een magnetronzakje popcorn. Best lekker.

    En de bonnen zijn:
    €2,50 korting op Tron Legacy (geldig tot 15 juni)
    €2,50 korting op Rio (geldig tot 30 september)
    €2,50 korting op Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (geldig tot 17 september)

    En een bon voor een gratis blu-ray card (t.w.v. €5,- denk ik)
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  3. #3

    Standaard

    Ik heb volgens mij al zo'n blu-ray card, maar wat kun je er precies mee doen?

    En die 2,50 korting op strangers side is al verlopen..

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb volgens mij al zo'n blu-ray card, maar wat kun je er precies mee doen?

    En die 2,50 korting op strangers side is al verlopen..
    10% korting op de blu-ray van de week in de winkel.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #5

    Standaard

    popcorn korting voor pirates werkt nog. Voor Rio ook. In de winkel in ieder geval wel. Online weet ik niet zeker.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •