Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 241 van 241 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkman
    The Usual suspects 2

    Good will hunting 2: hunting season
    die laatste zal wel niet serieus zijn .. die eerste hoop ik ook niet he?
    Hoewel er wel sterke geruchten gaan dat Christopher McQuarrie bezig zou zijn met een script over Keyser Soze die op de run is voor de politie en voor Kujan...behoorlijke onzin lijkt me/hoop ik...maar je weet het maar nooit met Hollywood. En aangezien die gast verder weinig bijzonders gepend heeft zou het nog best wel eens waar kunnen zijn
    Good Will Hunting 2: Hunting Season is, als ik met niet vergis, een grap uit Jay & Silent Bob Strike Back. :P

    Ik zou trouwens zo snel niet weten van welke film ik een sequel zou willen zien.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Good Will Hunting 2: Hunting Season is, als ik met niet vergis, een grap uit Jay & Silent Bob Strike Back. :P
    klopt .. was het enige zwakke lichtpuntje in die draak van een film

    Jay and Silent Bob...

  3. #228

    Standaard sequel

    Ik zou als sequel willen:

    Rocky VI
    Rambo IV
    Indiana Jones IV
    Jurassic Park IV

    En er is een grote kans dat alle 4 de films gemaakt gaan worden (Misschien JPIV niet, maar er wordt aan scripts gewerkt. Dat is positief)

  4. #229

    Standaard

    normaal houd ik niet van vervolgen, maar ik ben benieuwd of manderlay het meesterlijke van dogville nog in zich heeft.

  5. #230

    Standaard

    Er MOET een vervolg komen op LEON met Natalie Portman, die weer

    geregisseerd moet worden door Luc Besson.

    ( Is daar al sprake van ? Wie weet meer ? )

  6. #231

    Standaard

    Face it..het is voorbij
    Das nogal moeilijk om te accepteren, ik heb dr zoveel plezier aan beleefd
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.
    Jajaja, Taxi in Space!
    Juist
    Er zijn volgens mij nog geen concrete plannen, maar in de making of van deel 3 gaf de regisseur toch aan dat hij hier eindeloos mee door kon gaan, dus ik blijf ook hoopvol afwachten

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door recco
    Er MOET een vervolg komen op LEON met Natalie Portman, die weer

    geregisseerd moet worden door Luc Besson.

    ( Is daar al sprake van ? Wie weet meer ? )
    Dàt is een goed idee! Laten we een petitie opstarten! Het zou dan ook weer lang geleden zijn dat Besson een film zou regisseren. Hij zei ooit dat hij er maximum 10 zou regisseren, hij heeft niet zoveel lege plekjes meer

    Tgoh, een vervolg op Amélie zou ik ook wel zien zitten. Dat kan volgens mij een goeie film worden, de magie van het eerste deel zal je wel niet meer krijgen, maar dat neem je erbij!

  9. #234

    Standaard

    Wat dacht je van Titanic 2 ? :wink:

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door recco
    Wat dacht je van Titanic 2 ? :wink:
    Ja, maar dan als horrorfilm! :P Dat al die passagiers en crew naar boven komen en dan als geesten in een andere boot gaan spoken. Of is dit Ghost Ship 2? 8)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  11. #236
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Christiane F - wir kinder vom bahnhof zoo #2

    de film eindigt plots dat Christiane bij haar ouders zit en afgekickt is. Echter, daarna zijn er geloof ik terugvallen geweest, is ze beroemd geworden door interviews nav haar aanwezigheid bij een rechtszaak, heeft ze een kind gekregen etc en is waarschijnlijk nou weer aan de heroine.

    Arthouse films mogen ook wel eens gesequeld worden soms :P

  12. #237

    Standaard

    Serenity! Daar wil ik een trilogie van zien
    Bier.

  13. #238

    Standaard

    Ik wacht nog op

    The abyss 2
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  14. #239

    Standaard

    Ik post het hier maar even tot er wat meer bekend is voor een eigen topic. Ik vind het persoonlijk fantastisch nieuws en de film zal zeker wel al eens genoemd zijn hier als een film die zeker een vervolg moet krijgen. Volgens Vin Diesel gaat het er dan toch nog van komen: niet één maar zelfs twee sequels op The Chronicles Of Riddick!

    Vin Diesel Promises Two More Riddick Sequels


    Published by Shawn Adler on Monday, August 25, 2008 at 3:18 pm.
    Four years after his character Richard B. Riddick last graced the silver screen, and some years after telling reporters that there would be another Riddick film in his future, Vin Diesel told MTV News that he no longer thinks there will one day be a Riddick sequel.
    He now thinks there will be two.
    “David Twowy right now is writing the scripts. The only question is whether we take a page from the ‘Lord of the Rings’ guys and try to shoot the two chapters at the same time. There are two more in mind,” he said of Riddick, the Furyan warrior first introduced in the 2000 film “Pitch Black.” “‘The Chronicles of Riddick’ was presented as a three part trilogy that would answer ‘Pitch Black’ in the same way that ‘Lord of the Rings’ answered ‘The Hobbit.’”
    Those are lofty goals indeed for a movie that was very poorly received when it opened in 2004, and had a mediocre performance at the domestic box-office (where it made just $57 million). Diesel, though, is undaunted, insisting that the long space between sequels has nothing to do with convincing others to get on board, and everything to do with wanting to get it right. (To be fair, “Riddick” performed well overseas, and also spawned a best-selling video game which many considered to be better than the movie.)
    “Everyone knows I love the Riddick character and I’m always working on it,” Diesel asserted. “It just takes five years to make another one because David Twohy and I are so precious about it.”
    So where will Riddick go next? After taking the throne of the Necromonger King at the end of the last chapter, is there any doubt?
    “Sooner or later we all end up in the Underverse,” he said of where we can expect the next chapter to take place, adding in a Riddick-like voice, “Sooner or later.”
    Do you want to see a “Riddick” 3 and 4? If so, what should they explore with the character? Sound off below.



    bron: MTV Movie Blog

  15. #240

    Standaard

    Van mij mag Gladiator wel een vervolg krijgen, mits hij hetzelfde teweeg brengt als bijvoorbeeld The Dark Knight.
    The future is Blu

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door recco Bekijk bericht
    Er MOET een vervolg komen op LEON met Natalie Portman, die weer

    geregisseerd moet worden door Luc Besson.

    ( Is daar al sprake van ? Wie weet meer ? )
    Ja, Natalie als "cleaner", die de (nog altijd) corrupte bende politie eens even flink te grazen neemt.
    En als rode draad door het verhaal komt ze gaandeweg steeds meer te weten over de achtergrond van Leon zelf i.e. over de reden waarom Leon uit Italie moest vluchten
    Tagline voor de film kan zijn "Somebody's coming up. Somebody serious."

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •