De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Candyman

  1. #1

    Standaard Candyman

    Vandaag heb ik Candyman in de bus gekregen, met nog heel wat andere backcatalogs van Universal.

    Vreemde bevinding is dat er op de cover vermeld staat dat er extra's zouden moeten zijn (in de specificaties staat er extra's met het beeldformaat en geluidsformaat).
    Nogal wiedes, er staan totaal geen extra's op. Toch zou dit eigenlijk moeten, het is een 50gb schijfje en het doet dus vermoeden dat er extra's zouden kunnen opstaan. De film zelf is (ca 100 minuten) 28,5gb groot. Zonde van het schijfje.
    Bij Requiem for a Dream, ook een film van ca 100 minuten, staat deze op een 25gb schijfje.

    De release van deze batch backcatalogs, het zijn er een 10-tal, zijn deels slecht en snel uitgevoerd geweest, met fouten als gevolg.

    Heb hiervoor Universal toch maar weer eens voor ge-emailed.

  2. #2

    Standaard

    Tja, Universal heeft een recnte reeks van backcatalog titels waar het e.e.a. niet helemaal klopt; titels in 1080i, geen extra's of anders is het iig verkeerd vermeld op de cover. Dit gaat naast je genoemde titels ook over Memento, U-571, Resident Evil....
    Overigens denk ik dat je topic gesloten gaat worden omdat er reeds een verzameltopic bestaat waar driftig over de laatste Universal titels wordt gediscusseerd: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=72250
    Daar kan je denk ik genoeg je grieven kwijt en een hoop begrip gaan krijgen...

  3. #3

    Standaard

    Het is niet zonde van het schijfje aangezien 28,5GB niet op een 25GB schijfje past. Wees blij dat ze niet bespaard hebben hierop.
    Ook moet je je afvragen of extra's wel zo interessant zijn bij titels zoals deze. Die moeten sowieso al voorhanden zijn en voor kleinere releases zoals deze, met waarschijnlijk lagere verkopen dan grote titels, gaan ze echt geen nieuwe extra's opnemen. Dat kost teveel en zou ook alleen maar de prijs van de uitgave omhoog duwen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ook moet je je afvragen of extra's wel zo interessant zijn bij titels zoals deze.
    Mij lijkt het wel interessant ''voor een titel als deze''. Erg goede horrorfilm.
    Buiten dat, als op de cover vermeldt staat dat er extra's op de disc staan dan horen ze er ook op te staan. Je betaald er immers ook voor.

  5. #5

    Standaard

    Candyman... candyman... candyman... *WHACK*

    Hoe is de beeld- en geluidskwaliteit van deze release? Ik vond het altijd wel een leuke film
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door waingro Bekijk bericht
    Mij lijkt het wel interessant ''voor een titel als deze''. Erg goede horrorfilm.
    Buiten dat, als op de cover vermeldt staat dat er extra's op de disc staan dan horen ze er ook op te staan. Je betaald er immers ook voor.
    Je betaald er niet voor, ze staan er immers niet op...
    Fouten op de cover zijn helaas nog steeds schering en inslag helaas. Een zeer slechte zaak, dat ben ik met je eens. Ik heb even gekeken en de eerder verschenen DVD's, de CE en SE, bevatten dus ook extra's. Materiaal is er dus wel, helaas niet voor deze titel overgenomen.

  7. #7

    Standaard

    Blijkbaar waren er wel degelijk special features voorzien.

    2 redenen:

    -het is een bd50, wellicht heeft de UK editie wel extra's (de bd van de nl is een UK uitgave)
    -er staat bij technische specificaties Special Features met de daarbij geluids en beeldformaten.

    Volgens mij hebben ze gewoon de Uk bd gebruikt en vergeten de content aan te passen nadat ze de extra's hebben verwijderd.
    Er is nog zo'n goede 21 gb vrij op de schijf.

    Ik heb hem nog niet gezien, wel even geskipped. Vrij grainy, ook nog wat witte krasjes en natuurlijk telecinewobble. Ik ga hem een dezer dagen, misschien vanavond al, bekijken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ook moet je je afvragen of extra's wel zo interessant zijn bij titels zoals deze. Die moeten sowieso al voorhanden zijn en voor kleinere releases zoals deze, met waarschijnlijk lagere verkopen dan grote titels, gaan ze echt geen nieuwe extra's opnemen. Dat kost teveel en zou ook alleen maar de prijs van de uitgave omhoog duwen.
    Voor Candyman zijn een aantal extra's voorhanden: audiocommentaar, twee documentaires en storyboards. Die stonden op de SE DVD, maar zijn niet overgenomen op de Blu-ray.

  9. #9

    Standaard

    blijkbaar zijn er nu genoeg klachten bij Universal aangekomen van verschillende recente en ja allemaal backcatalogreleases, dat ze meteen antwoorden. Is een goed teken dat er een oplossing komt. Wellicht zal een nieuwe cover gedrukt worden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •