De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Allposters.nl en DPD

    Besten,

    Ik heb een paar dagen terug 2 posters besteld (reservoir dogs en trainspotting) bij allposters.nl. Betaling en alles ging prima en ik kreeg keurig een bericht waarin het verzonden zou worden. Ging prima dacht ik.

    Tot ik vandaag thuis kwam. Hier trof ik een brief aan van DPD waarin stond dat het pakket bij de buren bezorgd was. (enigzins raar dat op het briefje stond 15.00 terwijl ik om 14.30 thuis was) dus ik ga naar de buurman en hij geeft mij de koker, maar hij vraagt wat ik moet een lege koker. Ik zie dus dat de koker aan 1 zijde open is, een leeg pakket dus.

    Ik vertrouw mijn buurman dan toch wel in dergelijke mate dat ik hem hier (nog) niet van wil beschuldigen. Ik bel dus naar DPD voor te vragen wat er is gebeurt. Ik krijg hier 0.0 medewerking. Ze zeggen dat DPD geen lege pakketen bezorgd als overduidelijk is dat er niets inzit. Maar ze willen ook niet de bezorger contacteren zodat die kan vertellen in welke hoedanigheid hij het pakket heeft bezorgd, het kan immers al eerder stuk gegaan zijn, de posters vallen eruit en zo kunne we nog vele scenario's verzinnen. En bijkomend nadeel is dat all posters maar tot 14.00 bereikbaar is.

    Mijn vraag is na dit hele verhaal: Heeft er iemand ervaringen met Allposters.nl of DPD en wellicht ook met hoe dit uitgezocht kan worden, en wat mijn rechten of plichten of mogelijkheden zijn?

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Gewon morgen even contact opnemen met Allposters.nl.

  3. #3

    Standaard

    dat snap ik en dat ga ik ook zeker doen. Maar ik wil nu alvast informatie verzamelen over wat ik kan doen/zeggen maar ook wat ik zelf nog kan en mag doen. Ik heb nog niet eerder in een een dergelijke situatie gezeten dus ik heb hier ook totaal geen ervaring mee.

  4. #4

    Standaard

    Ik maakte mij alweer veel en veel te druk om alles. Allposters gaat mijn bestelling gewoon opnieuw verzenden omdat ik niet getekend heb voor het pakket (dus niet ontvangen). Wat dat betreft goede service met een slechte bezorgpartner.

    Dan laat ik verder aan een mod. over of hij dit sluit of openlaat voor andere ervaringen met allposters.nl

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Vind het maar een raar verhaal. Je krijgt de koker binnen via de buurman, maar die blijkt leeg te zijn. Waar zijn die posters dan gebleven? Je buurman heeft in feite dan gewoon getekend, gebeurt vaak genoeg bij DPD. Zolang ze het maar kwijt zijn.

    Ze zeggen dat DPD geen lege pakketen bezorgd als overduidelijk is dat er niets inzit.
    Het gaat DPD helemaal niets aan wat er nu wel of niet in zit. Voor het zelf geld zit er een lapje stof in.

  6. #6

    Standaard

    Tja, ik begin steeds meer te vermoeden dat de buurman toch eens heeft gekeken wat erin zit. Maargoed ik ga ben geen herrieschopper en beschuldigen of verhaal halen ga ik ook niet doen. Medewerkster van Allposters zei ook: ja straks zit je in een aflevering van burenruzie o.i.d dus ik ga je gewoon nieuwe opsturen (en hier van geleerd en ik laat het voortaan bij mijn ouders bezorgen). Toch prima service, je kan zeggen dat hoort zo, maar toch vind ik het bijzonder.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •