Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Vandaag verstuurd. Ben benieuwd wanneer-ie op de mat ligt.
    Ook ik heb van Amazon UK bericht ontvangen dat het boek verzonden is. Hopelijk maandag/dinsdag in de bus, en wie weet misschien al zaterdag.

  2. #27

    Standaard

    Bezorger van post.nl was vanmiddag aan de deur met de zending van Amazon UK, maar ik was helaas niet thuis. Ik ga het nu maandag ophalen op het postkantoor.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bezorger van post.nl was vanmiddag aan de deur met de zending van Amazon UK, maar ik was helaas niet thuis. Ik ga het nu maandag ophalen op het postkantoor.
    Dan heb jij nog een goede postbezorger daar. Bij mij al een paar keer pakketjes gewoon bij iemand anders geleverd, en geen briefje in de bus gedaan; ben je afhankelijk van de eerlijkheid van je buren!

    Maar ontopic: eveneens een berichtje van Amazon gekregen dat 'ie verstuurd is. Hopelijk begin volgende week binnen, ben erg benieuwd naar de inhoud...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #29

    Standaard

    Zojuist het boek opgehaald op het postkantoor. Eerste indruk: groot, lijvig boekwerk, zwaar (3,5 kg!), solide ingebonden met fraaie omslag. Oogt duurzamer dan de 'Film Wizardry', waarvan ik af en toe het idee heb dat deze binnenkort uit elkaar kan vallen. Was niet gesealed, maar verder onbeschadigd.
    Layout is een stuk minder speels dan de 'Film Wizardry', het oogt allemaal wat serieuzer en maakt ook een wat degelijker indruk. Wel enorm veel foto's en schetsen, allemaal in kleur. Boek is al met al meer dan 3x zo dik als de 'Film Wizardry' en dat voor maar £ 26,99 bij Amazon UK.

  5. #30

    Standaard

    Heb het boek zojuist geleverd gekregen via Amazon UK en moet zeggen dat het een bijzonder fraai boekwerk is geworden. Zeer gedetailleerd met heel veel schitterende foto's en artwork van de films.
    Een aantal pagina's zijn uitklapbaar om nog grotere foto's te laten zien.
    Iemand die serieus geinteresseerd is in het maken van de Harry Potter films gaat zich hier zeer zeker mee vermaken....
    Omgerekend gaat dit boek je zo'n 31 Euro kosten, wat naar mijn mening niet echt duur is voor zo'n schitterend boekwerk. Een aanrader.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  6. #31

    Standaard

    Ook vandaag opgehaald bij de buren, en wow! Ik had niet verwacht dat het zo groot zou zijn.
    Hele mooie papierkwaliteit, de kaft ziet er ook schitterend uit; het totaalpakket is zeer fraai.
    Inhoud heb ik even doorgebladerd, en ook daar is niets op aan te merken.
    Hoge kwaliteit van de foto's, een duidelijke indeling. Bij de characters zag ik ook wat mooie schilderijen.
    Poeh, wat een boek. Ik moet het nog verder lezen, maar ik kan me niet voorstellen dat een Potter fan deze laat liggen. Zelfs als je Engels niet goed is, heb je veel te zien.

  7. #32

    Standaard

    De mijne is ook onderweg! Film Wizardy vond ik erg leuk qua look en replica props, deze lijkt me iets serieuzer van toon maar daardoor ook meer informatie bevatten.

  8. #33

    Standaard

    Jammer dat zoiets niet over andere films uit is.
    Samsung UE40ES8000| Marantz SR7005|Focal 816w| Focal 806| BK XLS 200 MK II| Oppo 93

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostbosmans Bekijk bericht
    Jammer dat zoiets niet over andere films uit is.
    Integendeel; van sommige films zijn er zelfs uitgebreidere boekwerken.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Integendeel; van sommige films zijn er zelfs uitgebreidere boekwerken.
    Welke films en waar zijn ze te vinden?
    Samsung UE40ES8000| Marantz SR7005|Focal 816w| Focal 806| BK XLS 200 MK II| Oppo 93

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Integendeel; van sommige films zijn er zelfs uitgebreidere boekwerken.
    Nog uitgebreider dan deze, O DunneWitteHertog? Zeker over Star Wars?

  12. #37

    Standaard

    Is er een soort gelijk boek van de lord of the ring films?

    Ik denk dat TTWD star wars en indiana jones bedoelt o.a
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nog uitgebreider dan deze, O DunneWitteHertog? Zeker over Star Wars?
    Waarover?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostbosmans Bekijk bericht
    Welke films en waar zijn ze te vinden?
    Jep, over Star Wars zijn er legio waaronder enkele tig keer uitgebreider dan die van Potter (op zich logisch; Potter is 7 films in 1 boek)

    Verder zijn er zoals Bettina zegt goede boekwerken over Indiana Jones, Lord of the Rings.....maar ook E.T., Walt Disney, Star Trek, Gone With the Wind, the Godfather......teveel om op te noemen.

    Kijk maar eens op bv amazon.co.uk en amazon.com

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •