De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard via sateliet kanalen opnemen, is dat mogelijk?

    Het gaat om de LG RH397H.
    Heb de recorder als volgt aangesloten; Vaste kabel met coax op de recorder, de tv met coax+ HDMI op de recorder, sateliet ontvanger met scart kabel op de recorder.
    Kan wel vaste kanalen ontvangen maar geen van de sateliet. Wat heb ik vergeten of doe ik verkeerd.

  2. #2

    Standaard

    Als ik naar de specificaties van de recorder kijk dan kun je alleen opnemen van de analoge tuner in de recorder zelf en via de DV ingang(voor camera's).

    Het antwoord is dus nee.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erik Bekijk bericht
    Het gaat om de LG RH397H.
    Heb de recorder als volgt aangesloten; Vaste kabel met coax op de recorder, de tv met coax+ HDMI op de recorder, sateliet ontvanger met scart kabel op de recorder.
    Kan wel vaste kanalen ontvangen maar geen van de sateliet. Wat heb ik vergeten of doe ik verkeerd.
    Als je bedoeld dat je de kanalen van je satelliet in je recorder kunt opslaan...... nee dat gaat niet lukken.

    Opnemen van de satelliet kan wel, je zet de satelliet op het kanaal dat je wilt opnemen, de recorder op de scartingang waarop de satelliet is aangesloten en je neemt op van die scart ingang...... niet erg praktisch allemaal, maar het kan wel....
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •