De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The World of James Bond; op welke dvd te vinden?

    Beste forummers,

    Ik kom bij het opruimen een oude VHS-band tegen met daarop een documentaire 'The World of James Bond'. Het zat bij de koop-VHS van Goldeneye. Het is een documentaire van 50 minuten en gepresenteerd door Elisabeth Hurley. Mijn vraag is: staat deze documentaire op een DVD (of Blu-ray) van James Bond? Zo ja, welke titel(s)?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Beste forummers,

    Ik kom bij het opruimen een oude VHS-band tegen met daarop een documentaire 'The World of James Bond'. Het zat bij de koop-VHS van Goldeneye. Het is een documentaire van 50 minuten en gepresenteerd door Elisabeth Hurley. Mijn vraag is: staat deze documentaire op een DVD (of Blu-ray) van James Bond? Zo ja, welke titel(s)?
    Staat op dvd en blu-ray van thunderball

    Zie ook: -The Incredible World of James Bond - Original 1965 NBC Television Special

  3. #3

    Standaard

    Nee, hij bedoelt een andere. Deze film zat los bij de VHS van GoldenEye, en was had zelfs de Classic Bond Collection cover.

    Op de UE DVD van Goldeneye staat de versie met Elisabeth Hulley.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Beste forummers,

    Ik kom bij het opruimen een oude VHS-band tegen met daarop een documentaire 'The World of James Bond'. Het zat bij de koop-VHS van Goldeneye. Het is een documentaire van 50 minuten en gepresenteerd door Elisabeth Hurley. Mijn vraag is: staat deze documentaire op een DVD (of Blu-ray) van James Bond? Zo ja, welke titel(s)?
    Vrij makkelijk te vinden op google, bij deze: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11385...t/Product.html . staat hij tussen de extra's (special features) in ieder geval. de docu heet volgens mij: The world of 007 uit 1995, hosted by Elisabeth Hurley. En als ik google zo zie zijn er wel meer uitgaves te vinden waar deze op staat: http://bit.ly/pMsr5b.
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  5. #5

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas-swa! Bekijk bericht
    Nee, hij bedoelt een andere. Deze film zat los bij de VHS van GoldenEye, en was had zelfs de Classic Bond Collection cover.

    Op de UE DVD van Goldeneye staat de versie met Elisabeth Hulley.
    Laat ik die nu net in de collectie hebben. Ik ga ze eens naast elkaar neerleggen. Klopt het dan kan de VHS-band naar de rommelmarkt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •