De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: welke HD recorder?

  1. #1

    Standaard welke HD recorder?

    Ik had een LG RH397H recorder aangeschaft, maar dankzij jullie informatie ben ik erachter gekomen dat ik alleen van vaste aansluiting kan opnemen. Wil ook van satelliet opnemen. Ga een nieuwe kopen, waar moet ik dan op leten of kunnen jullie mij een aanraden. Gr Erik

  2. #2

    Standaard

    Deze vraag had je ook kunnen stellen in je vorige post..... en dan had je ook beleefder overgekomen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Deze vraag had je ook kunnen stellen in je vorige post..... en dan had je ook beleefder overgekomen.
    +1

    Vanaf welke bronnen wil je allemaal opnemen? Satelliet (DVB-S), digitale kabel TV (DVB-C), analoge TV, Digitenne (DVB-T)?

    Dat is vrij belangrijk om te weten voordat je een apparaat gaat aanschaffen. Anders zit je straks nog steeds met iets dat niet naar je zin is.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4

    Standaard

    Hey Peter Porrio

    Danke voor je serieuze reactie
    Mijn bronnen zijn DVB-S en analoge TV.
    Heb (nog) geen verstand van dit soort. Wil me er wel graag in verdiepen, en dankzij fatsoendelijke reacties wordt ik daar beetje bij beetje wijzer van.

    Alvast bedankt gr Erik

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Deze vraag had je ook kunnen stellen in je vorige post..... en dan had je ook beleefder overgekomen.
    Hey DVDProfilersFilmgek

    Sorry hoor, maar ik wil echt niet onbeleefd overkomen.
    Ik kan "dit soort" Forums nog niet zo goed. Had niet in de gaten dat ik daarmee onbeleefd was
    Toch bedankt voor je eerste reactie

    Gr Erik

  6. #6

    Standaard

    Er zijn decoders met harddisk verkrijgbaar voor DVB-S die tevens de mogelijkheid hebben om een (optioneel) een DVB-C of DVB-T tuner ernaast te plaatsen. Echter, kom ik nog geen decoders tegen die ook analoge uitzendingen kunnen verwerken, enkel digitaal.

    Dreambox heeft modellen die meerdere soorten digitale tuners aan boord hebben. Echter, ik weet niet of de DVB-C tuner geschikt zijn voor Ziggo en/of UPC.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #7

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Er zijn decoders met harddisk verkrijgbaar voor DVB-S die tevens de mogelijkheid hebben om een (optioneel) een DVB-C of DVB-T tuner ernaast te plaatsen. Echter, kom ik nog geen decoders tegen die ook analoge uitzendingen kunnen verwerken, enkel digitaal.

    Dreambox heeft modellen die meerdere soorten digitale tuners aan boord hebben. Echter, ik weet niet of de DVB-C tuner geschikt zijn voor Ziggo en/of UPC.

    Gebruik naar volle tevredenheid een DREAM 8000 met twee sat en twee ZIGGO tuners erin !
    De beeldkwaliteit is fantastisch goed (zelfs met een PIONEER HD ready Plasma)en je kan wel tot 5 programma's tegelijk opnemen.Kost wel wat...maar dan beleef je ook wat !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •