De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard American Horror Story

    Onlangs de pilot gezien en boy, als men het niveau van de pilot weet vast te houden is dit mijn serie to watch. Kinky, behoorlijk eng, prima geacteerd door o.a. Jessica Lange. 50 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten. In het donker naar de slaapkamer lopen was sinds lange tijd weer een hele onderneming...

    http://www.imdb.com/title/tt1844624/
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2

    Standaard

    Deel twee inmiddels gezien en hoewel deze aflevering het niet haalde bij de pilot blijft het boeiend genoeg om te blijven volgen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Je maakt me nieuwsgierig zal even kijken of ik deze kan vinden...

  4. #4

    Standaard

    Eerste episode gezien, wel behoorlijk freaky, vreemd en cliche, maar geef het wel een kans...

  5. #5

    Standaard

    Inmiddels het eerste seizoen uitgezien en moet toegeven dat ik erg heb genoten van deze aparte serie, alhoewel de laatste afl. van seizoen 1 mij geen ruimt geeft voor een 2e seizoen, maar wie weet een nieuw seizoen een nieuw bespookt huis, geheel ander verhaal.....

  6. #6

    Standaard

    Pasgeleden op Netflix begonnen aan deze serie, maar hij weet mij totaal niet te boeien. Eng? Spannend? Kinky? Niet naar mijn maatstaven. Binnen 4 afleveringen over naar een andere serie.

  7. #7

    Standaard

    Seizoen 2 komt toch nog uit dit jaar op blu-ray in Duitsland wie weet toch nog met nederlandse subs ? Benieuwd of seizoen 3 in de uk er zal hebben. Geweldig serie dit! Vooral seizoen 2 waarin voor een tv-serie prachtig camera en montage zitten.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb 6 afleveringen van deze serie gezien. Helaas weet hij mij tot nu toe niet te boeien. Vind hem ook totaal niet eng, viel gisteren zelfs bijna in de slaap. Heel jammer...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •