De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard bestelling bij de wehkamp

    Ik heb gisteravond bij www.wehkamp.nl de 2dvd set van monsters inc. besteld, daar werd mij verteld dat ik spoedig een bevestigings mailtje zou krijgen. maar ik heb nog nu nog niets gehad. Ik had gedacht dat het snel zou gaan maar ik merk niets. Weet iemand of mijn bestelling dan is gelukt, of heeft iemand meer ervaring met het bestellen bij de wehkamp.

  2. #2

    Standaard

    ik bestel er regelmatig alleen dan niet via internet maar via de telefoon....

    krijg alles netjes binnen 24 uur thuis bezorgd behalve dan als het niet voorradig is maar dat is in jouw geval niet zo....

  3. #3

    Standaard

    Heb ongeveer 2 weken geleden Monsters Inc. daar besteld voor €25. Tot nu toe geen bevestiging binnen gehad en ook nog helemaal niets over gehoord. Maar ik wacht af. Zolang ie maar deze week binnen is.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar de klantenservice met de vraag of de bestelling doorgekomen is, ik wacht nu op antwoord. maar de klantenservice zal nu wel naar huis zijn. maar hij zou morgen uitkomen dus ik wacht morgen maar af om te zien of hij komt of niet.

    (laten we het hopen )

  5. #5

    Standaard

    ik heb bericht gekregen van de klantenservice dat de bestelling in behandeling was bij de afdeling Kredietservice. dus hij zal er aan komen
    ik hoop vandaag..

  6. #6

    Standaard

    Sorry ik had een foutje gemaakt. Ik had wel een bevestiging ontvangen waarin stond dat het ging om de 2DVD versie. Dus ik kom vandaag thuis van m'n stage en ligt er een pakketje van de Wehkamp klaar. Ik uitgepakt en de DVD bekeken: Film Only... WTF ? Zojuist maar effe een e-mail gestuurd, want dit is echt klote. Maar snel effe de Deluxe versie bij de Makro meegenomen voor €30.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: bestelling bij de wehkamp

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Burp*
    Ik heb gisteravond bij www.wehkamp.nl de 2dvd set van monsters inc. besteld, daar werd mij verteld dat ik spoedig een bevestigings mailtje zou krijgen. maar ik heb nog nu nog niets gehad. Ik had gedacht dat het snel zou gaan maar ik merk niets. Weet iemand of mijn bestelling dan is gelukt, of heeft iemand meer ervaring met het bestellen bij de wehkamp.
    kom vanzelf goed (meestal dan)

  8. #8

    Standaard

    Moet je misschien van die film only versie af?!
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  9. #9

    Standaard

    Nee, sorry, ik stuur de DVD morgen terug. Als ik 'em verkoop, krijg ik er uiteraard minder geld voor terug (i.v.m. verzendskosten).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Nee, sorry, ik stuur de DVD morgen terug. Als ik 'em verkoop, krijg ik er uiteraard minder geld voor terug (i.v.m. verzendskosten).
    ja ok natuurlijk.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  11. #11

    Standaard

    ik heb hem binnen gekregen, maar niet de bestelde 2 disc versie. maar de movie only versie meteen maar gebeld en ze komen morgen langs met de "goede"(laten we het hopen).

    slechte eerste ervaring met de wehkamp.

  12. #12

    Standaard

    Deze thread hoort niet in dit subforum thuis.

    Ik heb hem daarom verplaatst naar dvd Algemeen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Burp*
    ik heb hem binnen gekregen, maar niet de bestelde 2 disc versie. maar de movie only versie meteen maar gebeld en ze komen morgen langs met de "goede"(laten we het hopen).

    slechte eerste ervaring met de wehkamp.
    Dit had ik dus ook
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  14. #14

    Standaard

    Grrr. vandaag mannetje van de whekamp langs gekomen zou de goede brenge, maar ik was al bang dat het weer de movie only versie zou zijn, en ja hoor movie only. ik ga maandag bellen en gelijk klagen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •