De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Digitenne met DVD-HDD Recorder: Opnemen en kijken tegelijk.

    Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem.

    Ik had een paar jaar geleden digitenne aangeschaft (was toen nog met de Twin Tuner). Ik sloot mijn DVD recorder erop aan en er was niks aan de hand. Ik kon naar het ene programma kijken en het andere opnemen.

    Ik had het toen alsvolgt aangesloten
    1x kabel van TV naar Twin Tuner
    1x Kabel van TV naar DVD speler voor te kijken
    1x Kabel van Twin Tuner naar DVD speler om op te nemen.

    Nu een aantal jaren verder heb ik een nieuwe tv (vorige was stuk gegaan), waar maar 1 scart aansluiting aan zit. Hierdoor kon ik de Twin Tuner en de DVD recorder niet meer op de tv aansluiten. Als oplossing hiervoor had ik zo'n digitenne insteekkaart gekocht.

    Ik heb toen alles weer op de oude manier geplaatst (met uitzondering van dat kastje, de kabel die van het kastje naar de dvd speler ging voor het opnemen van een programma, heb ik nu in me tv gestopt).

    Het probleem is nu dat ik niet meer het ene programma kan opnemen en naar een ander programma kan kijken.

    Ik heb het als volgt aangesloten:
    2x kabels van de tv naar de dvdspeler waarvan 1 op de aansluiting voor te kijken en 1 op de aansluiting voor op te nemen.

    Het gaat hier om een Samsung tv Type: UE32D5000PWXXN
    en een Sony HDD-DVD recorder Type: RDR-HX650

    Weet iemand hoe ik dit aan de praat zou kunnen krijgen?

  2. #2

    Standaard

    Je hebt die twin tuner nog nodig, met een actieve digitenne kaart er in, maar die zou je er zo gratis bij moeten kunnen krijgen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •