Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.

Discussie: Captain America 2

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Het zal aan mij liggen. Maar dit schaar ik absoluut niet onder de noemer spoiler. Net of het een verrassing is dat er een bad guy in de film zit. Hij zit in de film en dan is er 50 % kans dat ie een good guy speelt en 50 % dat ie een bad guy is. In feite verklapt ie eigenlijk helemaal niets voor mij
    Nou ja, gezien zijn rolomschrijving is het in mijn optiek niet 50/50 dat hij de bad guy is.

  2. #27

    Standaard

    Aangezien ik deel 1 en 'The Avengers' beide behoorlijk slecht vond, zit ik absoluut niet op deze film te wachten.
    Laatst aangepast door R.ené : 11-05-2013 om 22:06 Reden: Het woord '***' wordt hier gecencureerd, dus ik heb het in 'slecht' gewijzigd.

  3. #28

    Standaard

    Goede indruk van nieuwe pak Captain America in 'The Winter Soldier'



    Acteur Chris Evans droeg in Captain America: The First Avenger (2011) en The Avengers (2012) al twee verschillende pakken. Voor Anthony en Joe Russo's sequel Captain America: The Winter Soldier krijgt hij wederom een nieuw pak. De website ComicBookMovie kreeg via een 'goede bron' een eerste indruk op Caps moderne en bijzonder blauwe outfit.




    In The Winter Soldier, die verder gaat waar The Avengers ophield, neemt Captain America (Chris Evans) het samen met Black Widow (Scarlett Johansson) op tegen een oude bekende, namelijk James Buchanan 'Bucky' Barnes (Sebastian Stan), die door nog een onbekende kwade kracht tot leven wordt gewekt. Caps krijgt hulp van Anthony Mackie als Sam Wilson/Falcon, Frank Grillo als Brock Rumlow/Crossbones en Georges St-Pierre als Georges Batroc (a.k.a. Batroc The Leaper).

    The Winter Soldier staat op dit moment gepland op 3 april 2014.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #29

    Standaard


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie poster, zag hem ook.

    Tja, wat betreft die pakken. Ik vind er geen één echt recht doen aan de Captain America uit de comics. Ik denk toch dat ik z'n vleugeltjes mis. Ik vind deze eigenlijk nog het minste... Maar goed, detail!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #31

    Standaard

    Prachtige close-up van de Winter Soldier in 'Captain America 2'

    Captain America: The Winter Soldier, het vervolg op Captain America: The First Avenger, is momenteel volop in productie. En hoewel er al setfoto's zijn gelekt waarop de Winter Soldier (Sebastian Stan), Caps nieuwe vijand, is te zien, hebben we de beste blik tot nu toe op het personage weten te bemachtigen. Je kunt de foto van de half-bionische soldaat hieronder bekijken.



    Captain America: The Winter Soldier volgt opnieuw de avonturen van Steve Rogers (Chris Evans), die zijn weg probeert te vinden in de moderne wereld. Samen met Natasha Romanoff, alias Black Widow (Scarlett Johansson), moet hij het opnemen tegen de mysterieuze Winter Soldier in het hedendaagse Washington, D.C.

    De sequel draait vanaf 3 april 2014 in de bioscoop

    Bekijk hieronder de trailer van Captain America: The First Avenger:



    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #32

    Standaard

    Nieuwe concept art 'Captain America: The Winter Soldier' onthuld

    Captain America: The Winter Soldier, het vervolg op Captain America: The First Avenger, is momenteel volop in productie. We hebben de laatste tijd al heel wat setfoto's (waaronder van Sebastian Stan als de Winter Soldier) en ontwerpen gezien, maar dit prachtige nieuwe stukje concept art willen we jullie niet onthouden. Bekijk het hieronder.



    Captain America: The Winter Soldier volgt opnieuw de avonturen van Steve Rogers (Chris Evans), die zijn weg probeert te vinden in de moderne wereld. Samen met Natasha Romanoff, alias Black Widow (Scarlett Johansson), moet hij het opnemen tegen de mysterieuze Winter Soldier in het hedendaagse Washington, D.C.

    De sequel draait vanaf 3 april 2014 in de bioscoop.

    Bekijk hieronder de trailer van Captain America: The First Avenger:



    Bron : Filmtotaal.nl

  8. #33
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #34

    Standaard

    Heb gisteren al de trailer gezien.
    Dit zegt natuurlijk nog niks , maar wat mij betreft als 1e indruk, niet slecht, deze ga ik zeker weer zien in de bios volgend jaar. Jammer dat we nog zo lang moeten wachten, gelukkig de volgende week Thor 2 in de bios.
    Ik hoop dat Captain America 2 ook in Imax 3D uitkomt, en dan natuurlijk voor enkele maanden daarna ,een mooie embossed 3D/2D steelbook !!

    " But more important, the man. The serum amplifies everything inside, so good becomes great; bad becomes worse. This is why you were chosen. Because the strong man who has known power all his life, may lose respect for that power, but a weak man knows the value of strength, and knows... compassion."

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Heb gisteren al de trailer gezien.
    Dit zegt natuurlijk nog niks , maar wat mij betreft als 1e indruk, niet slecht, deze ga ik zeker weer zien in de bios volgend jaar. Jammer dat we nog zo lang moeten wachten, gelukkig de volgende week Thor 2 in de bios.
    Ik hoop dat Captain America 2 ook in Imax 3D uitkomt, en dan natuurlijk voor enkele maanden daarna ,een mooie embossed 3D/2D steelbook !!

    " But more important, the man. The serum amplifies everything inside, so good becomes great; bad becomes worse. This is why you were chosen. Because the strong man who has known power all his life, may lose respect for that power, but a weak man knows the value of strength, and knows... compassion."
    Yep.. Laat maar komen. Lijkt me een lekkere popcornfilm met kwaliteit zoals we de laatste jaren van Marvel gewend zijn (sommige delen meer kwaliteit dan anderen moet ik eerlijk zeggen).

  11. #36
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Superbowl trailer:


  12. #37

    Standaard

    Vond de eerste film behoorlijk matig, moet zeggen dat dit er toch wel wat beter uitziet. Lijkt wat meer actie in te zitten en minder poging tot verhaal, in dit geval denk ik een goede zaak.

    Moet wel een dure reclame zijn geweest, meestal duren Suberbowl spots geen 2,5 minuut.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Vond de eerste film behoorlijk matig, moet zeggen dat dit er toch wel wat beter uitziet. Lijkt wat meer actie in te zitten en minder poging tot verhaal, in dit geval denk ik een goede zaak.

    Moet wel een dure reclame zijn geweest, meestal duren Suberbowl spots geen 2,5 minuut.
    In het eerste deel worden de karakters geïntroduceerd met hun achtergronden er bij. Daarom kunnen ze in het vervolg meteen van start met het eigenlijke verhaal.

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond van alle origin-films dit ook de minste. Heeft in mijn geval ook met de tijd waarin het afspeelt te maken. Daarnaast was ik een groot Avengers en vergelders-comic fan en vind ik de acteur keuze ook iets minder. Steve Rogers is in de comics echt een beul en dat mis ik een beetje. Het is een beetje een woosh... Toch ben ik hier wel positief over, althans zover een trailer als indruk achter kan laten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In het eerste deel worden de karakters geïntroduceerd met hun achtergronden er bij. Daarom kunnen ze in het vervolg meteen van start met het eigenlijke verhaal.
    Die introductie had in mijn optiek zeker wat korter kunnen zijn. Daarnaast vind ik de acteur in de hoofdrol ook erg middelmatig (en dan druk ik mij nog zacht uit), geen persoon die je veel tekst en een ingewikkelde verhaallijn moet geven.

  16. #41

    Standaard

    Post-credits scène 'Captain America: The Winter Soldier' onthuld

    Let op! Artikel bevat mogelijk spoilers.

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=35815


    Bron : Filmtotaal.nl

  17. #42

  18. #43
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Gister gezien, het is wel een actiespektakel. Er zijn wat verhaallijnen die wat meer ruimte hadden mogen krijgen, maar over het algemeen een zeer geslaagde Marvel film! Op naar Guardians of the Galaxy en Avengers: Age of Ultron

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd, ga vanavond naar IMAX Pathé Arena.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    Gisteravond gekeken en ik vond het schitterend, ik had hem eigenlijk liever in Pathe Eindhoven in Imax gezien, maar dit weekend konden we helaas niet, dus dan zou het pas volgend weekend worden.
    Zonder iets van het verhaal te spoileren vond ik dit 1 v/d betere Marvel films tot nu toe, zeker beter dan Iron Man 3 en Thor 2.
    Een veel betere en geloofwaardigere bad guy dan in Iron Man 3 en Thor 2. Ik vond Robert Redford ook heel mooi in zijn rol, had eerst m'n bedenkingen, " is deze man niet onderhand te oud" maar in mijn ogen mag zo'n acteur van zijn kaliber wel vaker dit soort rollen doen.

    Qua verhaal , mijn inziens een mooie combi van actie/thriller/spionage met de nodige humor af en toe. Ook de actie scenes vond ik heel mooi gemaakt, vooral de introductie van de bad Guy de Winter Soldier en de gevechten tussen hem en Cap, nice !!

    Blijf vooral nog even zitten voor de after credits scene, let op het zijn er 2 !!, ik heb gezondigd en ben niet gebleven voor de allerlaatste after credits scene, maar dan moet je eerst de hele aftiteling afwachten en dan is het bioscoop personeel inmiddels al de zaal aan het stofzuigen en wordt je de zaal uitgekeken.

    effe een puntje voor Marvel/disney; jongens, doe voortaan de after credits scene(s) direct achter elkaar.
    wat mij betreft , het enige minpuntje voor Captain America the Winter Soldier.

    en volgend weekend ga ik hem lekker met m'n vriendin nog een 2e keer kijken in Pathe Eindhoven in Imax


    You do anything fun Saturday night?
    Well, all the guys in my barbershop quartet are dead. So no, not really.

  21. #46
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik vond het een super film! vele malen beter dan de eerste, en zeker een van de sterkere Marvel films - Het was kicken om de Falcon in akte te zien, echte aanrader - en blijven zitten, er zijn 2 post credit scenes ...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •