De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard aansluiten lukt niet

    hallo

    ik heb dit weekend een blu-ray speler gekregen : phillips dp3200/12
    ik probeer deze nu aan te sluiten op mijn tv : phillips 32pfl3606h/12

    ik had een hdmi kabel liggen, maar ik krijg geen beeld en geluid van mijn speler naar mijn tv

    ook kreeg ik al de melding hdcp eror

    kan er mij iem aub helpen
    dank bij voorbaat

  2. #2

    Standaard

    Uit de specs van de TV begrijp ik dat deze geen HDCP ondersteunt. Dat zou al een en ander kunnen verklaren.

    Wat ook kan is dat je een HDMI handshake probleem hebt. Probeer eens eerste de TV aan te zetten en dan pas de speler. Wellicht werkt dit. Anders beide apparaten een minuut van de stroom halen en dan eerst de TV, dan de speler.

    Het probleem kan ook nog in de speler zitten, kun je de HDMI uitgang op auto zetten?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    bedankt voor de reactie,

    ik heb geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.

    ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met de hdmi uitgang op auto zetten?

    ik snap ook niet goed hoe dit nu kan mijn tv is 2 maanden geleden gekocht en de speler op 22/10 en toch lukt dit dan niet?

  4. #4

    Standaard

    Door de uitgang van de speler op 'auto' te zetten gaat de speler met de TV communiceren over de manier waarop de speler het beeld het beste naar de TV kan sturen. Veel TV's die alleen HD Ready zijn, kunnen bvb geen 1080p verwerken waardoor een speler vaak voor 1080i zal kiezen. In jouw geval kan het alleen zijn dat de 24p aan staat en de TV dit niet kan verwerken. Daarvoor zal je de bijgeleverde boekjes moeten lezen.

    Heb je ook andere ingangen gecontroleerd?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    bedankt voor de reacties,
    na veel vijven en zessen lag het aan men tv (hdmi ingangen werken niet)
    toch bedankt voor de reacties

    hier mag een slotje op

  6. #6

    Standaard Probleem aansluiten TV en home cinema set

    Hallo,

    Al behoorlijk wat artikelen hier gelezen maar nog geen oplossing gevonden. Ik wil het volgende aansluiten:

    Philips TV 32PF9531
    LG Home Cinema Set HX 521

    Ik heb het via een HDMI kabel geprobeerd maar met 0 resultaat. Iemand een idee?

    Mvg,

    Mark

  7. #7

    Standaard

    @Mark

    Ik denk dat je beter een eigen topic kunt openen en dan aangeven wat er wel en niet lukt en het liefst met links naar evt. handleidingen er bij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •