Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 66 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb een Onkyo SR 608 Reciever en gaf zowel DTS aan , maar ook THX letters branden tijdens het draaien van Jurassic Park 1...

  2. #27

    Standaard

    Ik zou zeggen zoek de gebruiksaanwijzing eens op en kijk eens of er toevallig op het display de mogelijkheid is dat er aangegeven wordt of een track 7.1 is of anders ergens in het menu.

    Ik heb een Harman Kardon en als de track 7.1 is dan krijg ik 2 extra luidsprekers op het display te zien, maar zonder vierkantje er omheen, omdat ik maar 5.1 er op aangesloten heb. Tevens kan ik het in het menu van de reciever zien.
    Ik denk dat het in m'n PS3 ook wel te zien is, volgens mij niet in mijn BD speler, die is erg karig wat informatie betreft wat er op een disc staat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    7.1 kan ik ook niet checken van een 5.0 opstelling. Woon te klein voor een subwoofer, maar er komt toch veel lage tonen uit deze receiver. Ben verder aan het uitzoeken wat echt klopt.

  4. #29

    Standaard

    [QUOTE=Ludo Keeris;1832244]Jurassic Park - Ultimate Trilogy

    De dinosaurussen zien er in HD nog indrukwekkender uit!

    Op de verpakking van deze triology staat, dat het geluid 5.1 is !!!
    Is dat een fout?
    Rubo

  5. #30

    Standaard

    Ja, dat is een fout. De Blu-ray bevat 7.1 audio.

  6. #31

    Standaard

    Heerlijke films, popcornspektakel van het hoogste niveau. Deze box komt er met Sinterklaas zeker wel in.

    Deel 1 is kwalitatief de beste, alhoewel ik qua tempo/spektakel stiekem nog iets liever naar deel 2 kijk. Deel 3 is idd de minste, maar ook die is als grote-beesten-actiespektakel best te pruimen. Op dat vreselijk gemakzuchtige einde na dan. Dan prefereer ik toch liever de over-the-top-finale van The Lost World.

    Wat betreft de deleted scenes van Lost World: die scene tussen Roland en Arjay is toch wel erg amusant. Alhoewel de scene voor de film zelf niet nodig is, laat-ie nog wel even zien wat een fijne acteur we met Pete Postlewaith dit jaar verloren hebben.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jurassic Park - Ultimate Trilogy

    De dinosaurussen zien er in HD nog indrukwekkender uit!

    Lees dit artikel
    Op de verpakking staat, dat de film 5.1 is !!
    Dit klopt toch niet?

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Euh.., volgens mij gaan de laatste 10 berichten in deze draad daarover.
    Maar ik vermoed dat je spontaan een dubbelpost hebt geplaatst.
    En ja het is een drukfout.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Als je drie dagen achter elkaar dezelfde vraag stelt kun je moeilijk spreken van een spontane dubbelpost. Misschien wil Rubo per sé een reactie van Ludo hebben, want die quote hij steeds, maar dan nog is het niet nodig drie dagen achter elkaar dezelfde vraag te stellen. Dus Rubo hou daar alsjeblieft mee op. Er is al diverse malen aangegeven dat de audio 7.1 is en niet 5.1 zoals op de cover staat aangegeven.

  10. #35

    Standaard

    Als het een drukfout is waarom kan ik dan in het menu niet kiezen voor DTS HDMA 7.1 of multi channel?
    Tijdens de film zie ik die optie multi channel ook niet.
    Mijn Denon DVD3800BD is momenteel in reparatie.
    Speel nu tijdelijk op een Pioneer BDP-LX08. Of ligt het daaraan?

    Marc.
    Mijn HT opstelling: JVC-DLA-HD1. DENON 3800BD. Toshiba hd-ex1. Pioneer PDP-LX5090H.
    Integra Research RDV-1. Integra Research RDC-7. Integra Research RDA 7. Front Klipsch RF 7. Center Klipsch RC 7.
    Surround Klipsch RF 35. Surround back RB 25. Sub Klipsch RSW 15. Projectiescherm Projecta 100 inch.

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Omdat het dé standaard is. Het wordt alleen extra vermeld als je een keuze hebt. Mijn Oppo geeft gewoon aan watvoor audiotrack er afgespeeld wordt. De versterker zou dit ook aan moeten geven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

    Standaard

    Bij mijn Onkyo TX SR 608 geeft ie aan: THX AUDESSY lampjes branden op receiver en op de TV geeft ie aan: Multichannel THX Cinema

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Omdat het dé standaard is. Het wordt alleen extra vermeld als je een keuze hebt. Mijn Oppo geeft gewoon aan watvoor audiotrack er afgespeeld wordt. De versterker zou dit ook aan moeten geven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

    Standaard

    Hey,

    Heb je je Blu-Ray speler op audio uitgang keuze Bitstream gezet???
    Dan zou hij gewoon DTS HD MA op je versterker display en TV moeten doorgeven.

    Greets Ferry, ...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij mijn Onkyo TX SR 608 geeft ie aan: THX AUDESSY lampjes branden op receiver en op de TV geeft ie aan: Multichannel THX Cinema

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Omdat het dé standaard is. Het wordt alleen extra vermeld als je een keuze hebt. Mijn Oppo geeft gewoon aan watvoor audiotrack er afgespeeld wordt. De versterker zou dit ook aan moeten geven.
    De versterker en processor zijn analoog. Denon 3800BD kan wel 7.1 uitsturen.
    Via multi channel aangesloten, dus 7.1 analoog uit. Als Jurassic park 7.1 is kan ik dat alleen maar horen via de Denon. Heeft wel alle decoders.
    De Pioneer downmixed de signalen naar dts, dus dat is waarom ik geen hd sound krijg, gelezen in de manual op internet. Dus momenteel kan ik het niet testen.
    Is de trilogy 7.1 of niet?
    Mijn HT opstelling: JVC-DLA-HD1. DENON 3800BD. Toshiba hd-ex1. Pioneer PDP-LX5090H.
    Integra Research RDV-1. Integra Research RDC-7. Integra Research RDA 7. Front Klipsch RF 7. Center Klipsch RC 7.
    Surround Klipsch RF 35. Surround back RB 25. Sub Klipsch RSW 15. Projectiescherm Projecta 100 inch.

  16. #41
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    IK ga ook analoog uit via mijn Oppo.
    Maar mijn Oppo geeft gewoon 7.1 aan.
    Downmixen is iets waar veel oudere bdspeleres mee kampen. Je wist nooit wat er uit de analoge uots kwam. Echter zal je het naar LPCM moeten uitsturen. Down mixen is alleen voor de digital output. Analoog kan niks met dts. Je Decoders in de denon doen wel MA maar maar geen HR.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij mijn Onkyo TX SR 608 geeft ie aan: THX AUDESSY lampjes branden op receiver en op de TV geeft ie aan: Multichannel THX Cinema
    Langejan,

    THX op jouw receiver is een geluidsfilter. Ik heb dat filter op mijn Onkyo eerst ook gehad, maar inmiddels uitgezet. Zonder filter klinkt het toch beter.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Ja, dat weet ik , en met de THX geeft het ook een zachter geluid.

  19. #44

    Standaard

    Ik vind de films van Jurassic Park op Blu-ray toch wel tegenvallen, weinig details. Op bepaalde momenten te veel grain en ruis, Jammer.
    [MOD edit; dit alles heeft niets met de Blu-ray van Jurassic Park te maken en heb je al in diverse andere topics vermeldt, het is niet nodig dit hier te vermelden]
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 10-11-2011 om 08:52

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik vind de films van Jurassic Park op Blu-ray toch wel tegenvallen, weinig details. Op bepaalde momenten te veel grain en ruis, Jammer.
    [edit; dit alles heeft niets met de Blu-ray van Jurassic Park te maken en heb je al in diverse andere topics vermeldt, het is niet nodig dit hier te vermelden]
    Vreemde edit van Jordy. Het gaat hier toch om de blu-ray's van de JP trilogie. Daar staan de films op.
    De punten van De-Hollander zijn deels herleidbaar naar bronmateriaal. Maar ook naar de blu-ray's c.q. de hd-masters an sich. Blu-ray's laten soms duidelijker dan dvds de beperkingen in het bronmateriaal zien. Tot zo ver de ondersteuning van De_Hollander.
    In afwijking van De_Hollander vind ik de blu-ray's een heel goede kwaliteit hebben. Er is overigens nog een andere, mogelijke verklaring voor het verschil in appreciatie, ik kijk de blu-ray's op een plasma scherm. Grain, enz. is mij nagenoeg niet opgevallen. Ik kan mij voorstellen dat op andere type schermen de grain versterkt wordt weergegeven.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 09-11-2011 om 23:23
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard

    Welke mafkees heeft een edit gemaakt in mijn text, nu lijkt het net of ik de edit geplaatst heb.

  22. #47

    Standaard

    @Pieter
    Ik denk dat het misschien nog wel meer met je speler en de gebruikte videochip daarin te maken heeft. Ik heb de Philips met de 1e generatie van die chip en een LCD en ik vind de grain ook heel erg meevallen. Kan ook nog met de instellingen van het scherm te maken hebben natuurlijk en ook wat je van grain vindt.
    Laatst aangepast door peptalk : 10-11-2011 om 10:27
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Welke mafkees heeft een edit gemaakt in mijn text, nu lijkt het net of ik de edit geplaatst heb.
    Dit heb ik gedaan en ik begrijp dat er niet bij stond MOD edit, maar de kleur geeft in deze al aan dat het iemand van de crew is geweest (het staat er ook onder inderdaad). Verder lijkt het me onnodig om zo fel van leer te trekken direct.
    @ Pieter: de edit is gemaakt omdat de_Hollander over Resident Evil begon, wat totaal niets met deze uitgave te maken heeft.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit heb ik gedaan en ik begrijp dat er niet bij stond MOD edit, maar de kleur geeft in deze al aan dat het iemand van de crew is geweest (het staat er ook onder inderdaad). Verder lijkt het me onnodig om zo fel van leer te trekken direct.
    @ Pieter: de edit is gemaakt omdat de_Hollander over Resident Evil begon, wat totaal niets met deze uitgave te maken heeft.

    In de tekst waarop ik reageerde stond niks over Resident Evil. Vandaar mijn commentaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    Zelden zoveel grain gezien bij een blu ray als JP... I'm dissappointed.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •