De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eventuele vervanger voor Logitech Z-5500.

    Goedemorgen allen,

    3 vragen:

    1. Ik heb een Logitech Z-5500 aangesloten op mijn PS3 slim. werkt op zich allemaal prima, maar ik ben wel een keer toe aan wat kleine verbeteringen. De kabels voor de 2 rear speakers zijn namelijk te kort, waardoor ik deze over de grond heb liggen midden in de kamer. Ik ben dus op zoek naar langere kabels die ik kan gebruiken voor deze set, maar aangezien ik geen enkel verstand heb van deze dingen vraag ik hier of deze overal te koop zijn etc.

    2. Mijn Z-5500 display werkt alleen maar op het moment dat ik de knopjes van de remote indruk, en soms ook helemaal niet. Dat is erg onhandig. Is dit een 'kinderziekte' van dit apparaat of is dit simpelweg een bekend defect bij deze set?

    3. Is er een betere 5.1 set te krijgen die ik kan aansluiten op de PS3, al dan niet met losse componenten zodat ik ook Tru HD kan afspelen ermee? Laten we zeggen zo rond de 400/500 euro?

    *kleine edit*
    Ik vraag dit omdat ik na de aanschaf van deze set nooit meer echt in heb verdiept qua sound en misschien zijn er wel 10 betere sets op de markt gekomen in de tussentijd. Ik sta overigens ook open voor losse componenten etc. als het maar aan te sluiten is op mijn PS3.
    Laatst aangepast door Marc T. : 02-11-2011 om 07:11

  2. #2

    Standaard

    Ik ga je zeker aanraden om voor losse componenten te gaan, aangezien je dan heel makkelijk kan uitbreiden/upgraden...

    Ik speel ook heel veel op de ps3 en met mijn set heb ik echt geweldig geluid vooral met spellen als Call of Duty is het echt gaaf...
    Voor dat geld kan ik je dus zeker deze set wel aanprijzen:

    Receiver: Onkyo SR TX608 €385,-
    Speakers: JBL SCS 200.5 € 155,-
    Met een beetje onderhandelen kom je dus wel rond de 500 euro uit!

    En met deze receiver kan je ook alle kanten op voor de toekomst....(7.1, 3d en om evt andere bronnen aan te sluiten)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •